Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 15 часа, wlad0 написа:

Как се оправят клопащи задни апарати, много дразни през дупки. 

 

аз купих нови съпорти на TRW, че бях на зор и нямах време за стругари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се разтропат тия пиши и ще те пратя за накатка :) на Ипсилона направих накатка и на водачите на предните апарати и всичко спи. Те са такъв тип като на 2.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Опитах се да направя това:

но нещо не ми се получава. След като цъкна "Coding" ми излиза това:DSC_0485.JPGа не както е на клипа. Предполага VCDS е по - стара версия. Някой може ли да каже как да го направя и дали изобщо е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.11.2016 г. at 10:59, baba написа:

Някой забелязвал ли е на какви обороти е с 270?

Това не мога да кажа, но на мен при движение с 250 по километраж ми даде действителна скорост около 230. Засякох го с видеорегистратор с GPS. Гумите бяха 225/45/17". 

Ако това е от полза:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз днес си включих тоя Буст но седи на макс и не мърда но ми показва температурата на маслото.Ето снимка някой ако има идеи.a9d257d206026262a810d6706b36bb4c.jpg

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва друг КАН модул поддържащ функцията. Сега само лап таймера ще работи.

@kpematop май беше споменавал, че с буква G става.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно най-вероатно и зареди тоя кан модул не ми показва нивото на маслото на ММI щото го включих от зеленото меню.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих водачите на задните апарати и като сглобих колата ми наби грешка за ръчната, на диагностика дава заден десен мотор за ръчната нещо от сорта на слабо напрежение. Как се оправя това, изключва се и включва буксата или? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата по спомен е, затваряш апаратите от vcds, дърпаш ръчната от бутона, пускаш я, чистиш грешките и даваш functional test

 

Докато не дръпнеш от бутона не може да се махне грешката

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги  някой да помага за компонент протекшън в района на южна България като изключим Порше България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... смених си умрелия маркуч, съчетах го с основно чистене на охладителя на ЕГР и самия ЕГР, сглобих всичко както си беше, заредих акумулатора както трябва и го слагам да запаля НО... на фиса шие няма ток завъртам стартера работи но неще да запали таблото прецъква само и нищо повече,,, слагам го тоя акумулатор на друга кола и о чудо пали от четвърт оборот... някой някаква идея има ли от какво може да се е получило колата седя без ток около 2 седмици... закчих пак пуснах и едни кабели да пробвам но пак същата работа.. трябва ли да оставя акумулатора включен на колата известно време без да въртя? интересно ми беше че като умря на пътя и седя на аварийни беше паднал тока толкова че като я прибрах и я заключих някви лампи светеха на таблото без ключа на колата.... а може ли да е станало нещо като я дърпах към вкъщи г/д 2км?? също така ако има стопено бутало ще завърти ли да запали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги случвало ли се е на някой от вас сервотроника да втърди волана за постоянно и жабката да спре да се отваря....по едно време се оправи за 15 мин и вече 2ри ден волана ми е леко тежък и жабката не се отваря .На диагностика няма грешка ?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...