Ander Hererra Публикувано 22 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 (Редактирано) 10 minutes ago, tonko2.0T said: Колега,колата със 6-степенна кутия ли е? Да, колега 6ст. - ръчка е. А за тръбата и аз доста се учудих. Ще видим и като застудее дали изпарителя ще се справя, защото в момента при каране с над 190, температурата леко му пада, но в момента в който върна гаста си качваше градусите, а и с 200 колко пък да карам Все пак имам и семейство, което ме чака да се прибера )) 10 minutes ago, integrale45 said: И аз имах някакво малко предположение,че тръбата с диаметър 6 мм ще се справи,щом аз съм с 6 мм евросонда,а 8 мм тръба На тази обява преди един месец цената беше 35 лв.На две 1.8Т-та съм с такъв уред и сме много доволни.Изчакай малко и търси промоции Благодаря колега. Принципно искам много да си сложа този но не мога да го намеря. Ще поровя и в ebay да видим дали ще го намеря на читава цена. Много ме радва как седи в духалката)) Редактирано 22 Август 2016 от Ander Hererra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Добра мощност е изкарала колата във Варна! Мен ми е по-интересно как е в момента при висока скорост. Питам,защото съм със същият мотор,кутия и задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ander Hererra Публикувано 22 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 При високите скорости много ще ти хареса!! Тогава и конете си казват думата и колата тегли доста приятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Благодаря! Ще се ходи явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Преди 13 часа, Ander Hererra написа: Здравейте колеги, днес бях при колегата Муцев, за да видим какво трябва да се направи по газовата след ремапа. Сипахме газ и се качихме на магистралата. След ремапа не бях я карал на газ и за всеобщо учудване, колата се държеше много добре. Правихме рънове, карахме и с високи скорости и като заключение, по газовото не трябва да се сменя нищо! И какво излиза в крайна сметка. Тръбата е 6мм - изпарителя е 1500Mbh и след чипа, колата е часовник )))) Явно има значение и кой е правил ремапа, Благодарности и на колегата Муцев - Разбира ги нещата ))))))) Сега остана едно бууст метърче да сложа и пълно обслужване..... За да не цитирам предходните ,дълги постове ,ще се обадя тук. Буустметъра е добре да е механичен,както Тони ти е пуснал линк. Иска ми се за маслото да кажа две думи. Не слагай никакви масла,тип евро шитни и т.н. Намаляват защитата на мотора,за сметка на незнайната екология. Сложи си масла,които не са толкова популярни и риска от менте е по - малък. Турбината ще си прави още по-голяма жега сега и мисли и за нейното мазане,не само за мотора. Мотул 5/50 Моторспорт,макар да се чува ,че и тук вече яко налазват ментета,взимаш от Владо -АСЕ,не знам за толкова години някой да се е оплакал. Фукс Титан серията Бардал+ Фюлерин Амсойл Редлайн има мноооого писано,ще ти пусна сега линк. Не разбрах дали си махнал катализатора,но колкото по-бързо разкараш тая еко шитня,толкова по-добре.....едно,че ще се отпуши колата,независимо колко читав е в момента,друго,че няма да грее толкова Преди 13 часа, tonko2.0T написа: Добра мощност е изкарала колата във Варна! Мен ми е по-интересно как е в момента при висока скорост. Питам,защото съм със същият мотор,кутия и задвижване. А колко по-добре ще тръгне след 2 месеца ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ander Hererra Публикувано 23 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Благодаря колега! Катализатора го махнах още като взех колата. Всички казваха, че му няма нищо, а чека си светеше )))) Та дори и човека, който го маха ме разубеждаваше доста, но след като го свали запя друга песен. Беше доста запушен от изходната му страна а отпред изглеждаше като нов. После ходих да ми махнат втората сонда софтуеърно. Дадох 100 кинта за процедурата и си мислех, че са си свършили работата ( фирмата няма да казвам, за да не изникват излишни спорове ) е да, ама не ! По време на ремапа, Тони ми сподели, че някой е пипал по колата заради въпросната процедура, и си бил оставил ръцете. Човека не искаше да знае кой е пипал, само каза да си спестя ходенето при него повече. ( ако прочетете темата от начало, може и да се досетите кой е ) Даже имам спомен, че ми бяха обявили 100лв за сондата, а на място ми поискаха 150лв. След като питах защо, ми казаха - Е щом сме ти казали 100лв - дай 100лв - Просто клиент да си им на тези хора )))) За маслата много благодаря, защото от толкова мнения по форумите, съвсем се бях ошашавил ))) Сега ще почета още малко и ще взема решение, че в събота ме чака обслужване. Ремъци, ролки, масла и филтри. Свещите засега няма да ги сменям ( 25000км са ), но ми се иска да сменя горивния филтър. Проблема е, че на брат ми на същото Ауди му сменихме филтъра с Ман и сега вие от време на време помпата, та се чудя какъв да сложа. Ако може помощ Както и за спортен панелен филтър се чудя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Маслен филтър си взимаш на кнехт,който е два пъти по-голям от тая мижава заводска шитня или от Бус 2.4 дизел на Фолксваген аз сега си взех такъв,да знаеш че събира литър масло Кнехта е по - малък Панелен си слагай на КН и ще си ОК Свещите си ги смени и тях ,ако имаш възможност ,за да знаеш ,че си топ http://mycar.bg/filtar-maslen_id-KNECHT-_-OC470_bno-34_tdno-OC-_-470.html Тоя е от буса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 On 8/21/2016 at 6:29 PM, James said: . Всички мислят, че AJL e все едно AEB със софтуерна промяна само, демек чип от завода, но не е баш така. AJL се вгражда повече години и има различни версии. Същото е и с атмосферния АДР - има няколко версии. 7 hours ago, Ц Е Ц О said: Мотул 5/50 Моторспорт,макар да се чува ,че и тук вече яко налазват ментета,взимаш от Владо -АСЕ,не знам за толкова години някой да се е оплакал. Фукс Титан серията Бардал+ Фюлерин Амсойл Редлайн Пробвал съм преди години 5/50 на чипнат 1.8т и маслото държи по-висока температура от 5/40. От няколко дена на чипанто 1.8т с к03-073 съм сложил Шел Хеликс 5/40. Имам чувството, че ще се окаже находка това масло. За свещи на въпросното 1.8т аз съм се спрял на иридиево-платинено Денсо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Тва Дензо зимата не можех да запаля в Бургас .......Беше ужас най-ужасен Ама при мен мотора е малко по-друг все пак За истински Хеликс на Шел,също съм чел добри отзиви..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 преди 30 минути, Ц Е Ц О написа: Маслен филтър си взимаш на кнехт,който е два пъти по-голям от тая мижава заводска шитня или от Бус 2.4 дизел на Фолксваген аз сега си взех такъв,да знаеш че събира литър масло Кнехта е по - малък Защо препоръчваш да се сложи по-голям филтър?Аз бих послушал и бих се възползвал от всеки един твой съвет,защото виждам ,че си много наясно с нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 По- голямата му филтрираща площ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ander Hererra Публикувано 23 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Здравейте колеги, Цецо, за масления филтър ще взема кнехт, за въздушния КН, свещите не ми се иска да ги сменям, все пак са си оригиналните и ги дават с доста голям пробег ( така ми се иска да разбера колко ще изкарат ) но ако кажете ги сменям и тях. Тука идва и въпроса с какави ( едни казват медни, смяна на 10 000к, други иридиеви заради газта,по студени някой, аз пък съм си доволен от оригиналните, впрочем Келеша, като го попитах за свещите ми каза да не пипам нищо ) ще го мисля))) Ремъци ролки и обтегачи, предполагам на каквото и да заложа, няма да збъркам. Така и не мога да намеря инфо за горивния филтър и май ще заложа на оригиналния))Маслото ще бъде Мотул 5-50 ( заради Цецо, после като строша мотора да мога да му търся сметка) - в рамките на шегата ))) Ще сменя и гарнитурата на клапаните, че има леки омасления. Имам и един досаден проблем с мирис на изгорели газове или нещо подобно, като я настъпя, та ще огледам и картерната вентилация и меката връзка. Дано изчезне, че зимата трябва да карам със шапка )))))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Аз умишлено не споменавам модел на Денсо, за различните приложения е различен. Мисля, че ирдиево-платинен модел няма подходящ за надут мотор - има само ирдиеви, а за тях има противоречиви отзиви. За сметка на това за чипнато 1.8т аз по-добра свещ не съм открил. Скоро ще пробвам и на ФСИ как се държи подобен модел. Голям филтър има смисъл за гъсто масло. Това 5/50 със стоковата турбина никога няма (или много рядко) да достига работен вискозитет и е добре филтъра да е с по-голяма площ. Шел-а съм го взел от Англия.Тук цените са безумни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Филтрите си вземи всичките на Кнехт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Понеже стана въпрос за маслата, да попитам нещо. За чипнат тръц, мотул 5w40 x-cess не е ли достатъчно, че да се минава на 5w50? От това което съм изчел във форума, съм останал с впечатление, че мотула си е чудесен за 1.8т? Към колегата Ander. Ако искаш можем да се видим някой път да сравним тръцовете, че ми е интересно да видя как върви чипнато 1.8т от Келеша. Аз съм с чип от Енженера.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 На 20.08.2016 г. at 23:51, GLS написа: Ако нямаш някакви жокери по колата много трудно AJL-а ще изкара тая мощност... особено, ако е със стоковата турбинка К03-005. Колегата се оказа прав. Колата изкара преди чипа 180 коня и 261 Нм Обаче ги мерихме след махнат катализатор, който изглеждаше в добро здраве. но по каталог я дават 235 или 250 Нм, защо изкара 260 не знам . Естествено колата и К03 в частност с имат лимити и пикна само до 1.0 бар, а холд 0.8-0.9, не държше повече след кратък пик.. Стигнат точно до колкото исках - 290 Нм , за мен учудващо колата изкара само 190 коня, но те повече коне идват в оборотите, а моята изпускаше налягането тогава, което от една страна е безопасно и си ми е спокойно, че държи до 4600 оборота 0.9. От друга страна ме навежда на проблем в клапана на гейта и актуатора. Съмнява ме , че пружинката се е амортизирала и изпуска налягане, но пак казвам да държи толкова не е малко за мен. Колата е динамична повече от преди, не е някаква ракето, но се усеща Оказа се че нямам втора ламбда сонда . Върнах празната кутия на катализатора и нямам никаква разлика в звука, а бе доволен съм с две думи. ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Я споделете на какво налягане надуват турбините ви,които сте с к03. Моята надува до 1.3 бара на газ и на бензин, а като изкачвам нагорнище стига за момент до 1.4 . Вече карам с включен дебитомер ,когато карам на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Moйта беше 1,3 също още от 2к оборота. Пика някъде към 1,4 или 1,5 не помня точно. Така съм карал 3 години, след това се пукна съвсем леко топлата част, но пак си правеше 1,3, просто малко по-късно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ander Hererra Публикувано 24 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 9 hours ago, vladyp said: Към колегата Ander. Ако искаш можем да се видим някой път да сравним тръцовете, че ми е интересно да видя как върви чипнато 1.8т от Келеша. Аз съм с чип от Енженера.... Колега здравей, с удоволствие ))) Може в петък след обяд или направо ми драсни на лично телефон да се разберем! Даже ако има и други колеги, може да се получи доста полезно )))) 12 hours ago, tonko2.0T said: Филтрите си вземи всичките на Кнехт. И горивния ли колега? Ако може и да споделите, на кой канал се гледа как надува турбото, че съм новобранец с VCDS Имам и някаква много странна лека вибрация, по скоро се усеща като като бучене, като я намачкам, по ясно се усеща когато е много леко нанагорнище на 2, 3та и 4та предавка. Вътрешни карета ме съмняват. Появява се около 2500 до 3500 RPM и не всеки път. Като и вибрацията не е постоянна а е някак си на интервали. Някакви идеи колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) Някой пробвал ли е тази джаджа ? Ето един младеж,който я ползва какво сподели: Аз си го ползвам редовно, седи си в ОБД-то и като решА пускам на дисплея на радиото да излиза надува на турбото и сместа.Така поне не си кича колонката като коледна елха image uploading Редактирано 24 Август 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Преди 15 часа, integrale45 написа: Защо препоръчваш да се сложи по-голям филтър?Аз бих послушал и бих се възползвал от всеки един твой съвет,защото виждам ,че си много наясно с нещата. Аааааа не чак да съм много наясно,не съм Просто споделям някакъв опит Щом Келеша е казАл за свещите,бих го послушал Преди 1 час, integrale45 написа: Я споделете на какво налягане надуват турбините ви,които сте с к03. Моята надува до 1.3 бара на газ и на бензин, а като изкачвам нагорнище стига за момент до 1.4 . Вече карам с включен дебитомер ,когато карам на газ При мен ,навремето надуваше на 1.3 пик и холда беше 1.1 бар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Пфуу, начи при мен актуатура и гейта праят лабаво, за да не искат да държат над 1.0 бар пик и 0.9 холд.. еми нищо, засега така ще караме . Само не мога да си обясня как така ще изпускат като се чипосва. а преди чипа вече на две независими фирми колата изкарва по 180 коня и безпроблемен надув до 0.8. Толкова ли са умни от ауди да настроят така гейта(или ще иска малко натягане ) Или е възможно да има някъде малки пукнатини, който за сток кола да не дават никакви ядове, ма да не държи повече при надуване. По-скоро е гейт и актуатор амортизирани отколкото пукнатини.. Както и да е, само искам да кажа , че след интервенцията нямам нужда от настройки по газта според мен, но все пак ще отида днес да я видят на компа... ама те на мен времената на бензиновите дюзи и преди чипа си бяха 21милисекунди, така че затруднението за газаджията е било преди и все пак май я направи след 5000 оборота да пуска бензин като я настройваше.. което не е драма.. има ли колеги освен с тръцове с чип и газ, които да споделят за NGK PFR6Q как се държат по-продължително, защото и аз като коега автор на темата сложих такива, оригинални от Порше и си свиркам сега защото 50000-60000 не мисля да ги сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Преди 3 часа, Ander Hererra написа: Да,ако може и горивния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Най - вероятно всичко си ти е наред,просто такъв ти е чипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 On 8/21/2016 at 6:29 PM, James said: жокерът при мен е по-големи дюзи , по-мощна бензинова помпа и по-големи перки или лопатки да го наречем в охлюва. Всички мислят, че AJL e все едно AEB със софтуерна промяна само, демек чип от завода, но не е баш така. Често и под капака се намира К03-029 , мах на тази викат на жаргон на К03S. Но са толкова много модификации, че не мога да установя зависимост, кога я слагат нея и кога К03-005 К03s казват на 073-ката а ти си на едни 2 мм. далеко от нея. А има и не малко AJL-и с 005, така че ако нямаш реална представа коя точно Ханс е имал в склада и е забучил не бъди толкова голям оптимист. А ако си с 005 то тогава си на 2 х 2мм по далеко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване