Ronaldo1993 Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Здравейте колеги!Карам ауди а4 автоматик 3.0 в6 220 коня с предно.Искам да и сложа двигател от s4 4.2 или от старото s4 2.7 biturbo.Интересува ме дали ще паснат и какви пречки бих имал и въобще възможно ли е това начинание?Всякакви коментари по темата ще са ми полезни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) 350 коня на предно? На коя планета мислиш да я караш? Редактирано 20 Август 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 За легализация нещо... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 ще стане, няма нещо дето не става. Обаче трябва да разкараш и автомата. И.а един пасат б5.5 който заводско е бил 1.8т и момчето му наши 2.7т с к04. Друг е въпроса, ме толкова мощ на един мост и то преден... ще е кенеф голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) 1 hour ago, Cornu©opia said: За легализация нещо... ? Не, прото ми е интересно как ще поддържа сцепление с пътя. Тя ще върти гуми даже и малко да я настъпиш. За какво тогава са ти конете като не можеш да ги използваш? Редактирано 20 Август 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronaldo1993 Публикувано 20 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Е чак пък такова въртене на гуми или да немогат да се използват конете прекалихте ми се струва.....От 220 коня до 340 разликата не е от земята до небето а и в8-мак е по-тежък ;)С тия джанти 18-ки които съм в момента и с тези 19-ки които искам да сложа мислите ли,че тези 340 коня така ще се усещат с този автоматик?Просто искам да я усиля и да върви в повече до толкова,че да изпитваш удоволствие като се качиш Ако има запознати или такива които са правили подобно нещо нека пишат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Явно си го решил, действай и сподели отзиви за кибиците поне да гледаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Смисълът се губи тука - мъжка котка куче чука... Ако ще се дават пари за мотори и све - сметката не излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 И върху спирачната система е добре да се помисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) купето за 4.2 мисля, че е различно. Поне при А6 е така.....а като цяло е безмислено упражнение, при положение, че има готови коли на прилични цени. По-интересно е какво ще стане, като на Б6 се насади 2.7т. Редактирано 20 Август 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Нищо интересно ако е само на предно http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=363810&sid=dbf8f619debbcde3c8a4ae0c7f507f27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Този пасат е на базата на А6. При Б6 всичко е различно. Основната разлика е, че колите на предно и куатро нямат разлика в задното окачване. При нужда насаждането на куатро е елементарно, бързо и евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Колега в audizine форума има цяла тема как се слага 2.7 от б5 на б6 и е описано всичко необходимо. Не мога да ти пусна линка че пиша от телефона. Качвал съм го в теми мои за проблем с темпомата. Там намерих решението в тази тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 При В6 има възможност от предно да стане на quattro. Помисли и върху това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ronaldo1993 Публикувано 21 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 (Редактирано) Ако си по-запознат напиши накратко какво се прави защото съм си го наумил и мисля да го правя Само да вметна,че колата ми е кабрио и съм направил доста неща по нея и затова държа да я донаправя:) Редактирано 21 Август 2016 от Ronaldo1993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Има еСки кабрио. Като си толкова кефлия на кабрио, обърни си англичанка, като не намираш иначе сгодна. Там е пълно. ПО евтино ще ти е от насаждане на 4.2 Иначе си мисля, че при Б6/7 , правилният избор е RS6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Колегата more има ауди автоморга и доколкото знам от него са вземали части за да го направят от предно на куатро. В6 отзад е с независимо окачване,може би това спестява присаждане на заден мост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Тунела предвиден ли е за кардана? Ако са ги правили всичките с купета на куатро ще е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Задните мостове на куатро и предно са различни при б6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Не съм виждал,не съм правил,но колегата лично ми отговори,че е правено.Може би се използват захватите по купето за задния мост.Логично е да са различни,все пак диференциала трябва да е кацнал на някое желязце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Да захватите на мостовете са еднакви. Сваляш единия и слагаш другия. Но се сменя и резервоара до колкото си спомням Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Дъното на купето е еднакво на всички B6. Трябва да се набавят части само и всичко пасва. Но не са малко части - ск. кутия, кардан, задния мост с диф и висчките други части, резервоар, бензиновата помпа трябва да се премести. За 3.0 незнам но на 1.8т и генерацията е различна. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/287998-Just-another-Built-post - Ето и едно кабрио с 2.7 мотор от B5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 5 hours ago, danidelev said: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/287998-Just-another-Built-post - Ето и едно кабрио с 2.7 мотор от B5 Това е една от най добрите комбинации за Б6/Б7 . Боди от Б7 с тунингован мотор 2.7 ТТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване