alexander alexandrov Публикувано 3 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Проблема с горенето на предпазителя мисля, че го оправих. Беше се заголил единия кабел от буксата на бензиновата помпа и е опирал в другия. Поне мисля, че е от там, изолирах ги сега ще видя дали ще гори отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 8 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Прочетох доста за бензиновия регулатор и доколкото разбрах доста колеги са имали проблем с него относно паленето, но на топъл мотор. Възможно ли е и на студен да е от него? И ако може някой да ми обясни къде точно се намира, за да му видя маркучето дали има бензин? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 То бензин ще има, но налягане няма. Оттам и проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Моля подскажете къде се намира горивния филтър на Ауди А4 Б5 Avant 1,8 ADR 98г. Знам, че е отзад в дясно , но като се вдигне колата вижда ли се или трябва да се свали подкалника / пластмасата/ ? При мен след настройка на газовата - няма резултат. Първото палене остава след 3-4-5 път. Сега ще сменя горивния филтър и ще поставя възвратния клапан. Дали ще се получи нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 На седана е вдясно вижда се като се вдигне колата на крик, предполагам и на аванта да е там. Не се маха подкалника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Вижда се филтъра. Даже и канал не ти трябва ако си по сръчен.Под задната дясна седалка.Нищо не се маха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 При мен подобен проблем преди години го отстраних със смяна на една мембрана. Беше се сцепила съсвсем леко (без да се отвори и разгледа не се виждаже). По спомен беше 400лв или нещо подобно. Само нова, защото по моргите са и те скъсани. После и на студено палеше нормално и не играеха оборотите. Ето къде се намира самата мембрана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 На мен тази пластмасовата ост ми е счупена, незнам каква роля играе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Ами оправи я, ако е счупена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Ще го сменя, а то каква роля играе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Оправих тази ост, промяна в паленето няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 При нея паленето не е критично, обаче не може да не забелязваш разлика във вървежа. Трябва значително по-добре да върви колата. А след като разкачи ламбдата, няма ли разлика в паленето??? Разкачай тогава дебитомер-а и клапана за канистъра (двете букси на капака на въздушния филтър). Само така най-лесно и ефтино може да разбереш къде е проблема. След разкачането, пак трябва да караш поне 10-ина км за да занули корекциите и да кара по карта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Ами не усещам разлика във вървежа, даже до към 2к оборота газ почти не мога да и подам, а ламбдата не съм я откачал все още. Ще я пробвам и нея и дебитомера ще изключа. А бензиновия регулатор днес го отворих вътре мембранката и опръстените са перфектни. Вътре си беше пълно с бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 След като вчера смених бензинов филтър и сложих възвратен клапан, тайно се надявах днес сутринта да запали от раз и да се похваля с решен проблем. Но, не -- запали пак от 3-тия път. Прочетох във форума за В6/В7 за аналогичен проблем и се е оказало дюзите за бензин. След смяната им проблема на колегата се е решил. Аз лично ще изчакам развитие на темата, че почнах да сменям неща , които са изправни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Двама с подобни проблеми пишете в една тема и човек не може да разбере на кого какво да пише и какво е правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 15 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Откачих дебитомера ще видя как ще е и говорих с Тошко от VW сервиза в Търново и ми каза, че според него проблема ми е от бензиновата помпа. Утре ще взема друга за проба и ако е от нея ще се купува нова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galin_krastev Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Аз имах подобен проблем със моята 2.6 ABC мотор 150к.с. излезе датчик, и паленето се оправи. Палех и аз като вас. Ако имаш такъв датчик на водата с 4 клеми, може да не работи. След като закачих един хвърчащ нов и колата вече запали от първият път. При мен също се стигна до всякакви информации, че може да е от това онова, но пък този датчик ми реши близо 4 проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 15 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Има такъв датчик да зад мотора се намира и е син мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galin_krastev Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) На 9/15/2016 at 22:49, alexander alexandrov написа: Цитиране на предходно мнение! Много често при диагностиците техниките не улавят много прости проблеми. Когато се работи между две крайности резултатите са с най-големи променливи и може на ръчен метод да се правят локализации на проблемите, когато се свеждат до минимални комбинации. За мен автомобила, както и при мен компютъра получава грешна информация за студен двигател. Оприличавам го като "вирусна" информация. Която се чисти предимно като се откачи от системата даденият причинител. аз се съмнявам в това и затова подсказвам за аналогичен случай с моя, който ме подвежда базирайки вашето оплакване. за вашият случай щом има такъв датчик, който не съм се интересувал син ли е или някакъв друг цвят. Буксата е квадратна и 4 клеми, където друга такава подобна трудно да се срещне в системата. Датчика при студен двигател може да не се монтира за пробата, защото така или иначе водата е студена и елемента стоейки във въздуха не е проблем до 20-30 секунди да се види паленето и след това работата на двигателя в първите секунди след евентуалното палене. В моят случай нямам газова система и съм по опростен за решаване на проблеми. Всяка интервенция може да разхерметизира системата и да се получават аномалии при диагностиките и решаването на проблеми. Намесата на газовият инжекцион може да доведе до ред проблеми, ако се режат или запояват кабели, защото всяка жица си има съпротивление и не трябва да се променя, а то може да се промени със времето, когато те бъдат разхерметизирани. Дано моята насока с тоя датчик те извади от "калта", че смяната на здрави части е често срещано явление, а всичко се върти до липсваща информация и елементарните разсъждения. Прочетох доста мнения, но изглежда всичко досега е ненужно, защото проблема ви стои. Един датчик от магазина без да се плаща и да се закачи само и ако не е оттам да се върне би го направил всеки съвестен търговец. В аптеките доста често се среща аптекарите да поправят докторите по изписаните лекарства и тука е нещо подобно. Така че проба грешка учи, но това няма да е грешно да се пробва, а при мен такъв датчик се намира за около 15лв, което на този етап ми реши проблема, защото се оказа съм с подобен, а не който трябва, но все пак е здрав и получих положителен резултат. Редактирано 19 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Датчика за температурата на антифриза прави подобен проблем и съм го описвал в няколко теми, които явно списващите ги мързи да потърсят и прочетат. НО проблема се хваща много лесно с диагностиката. Може да се види температурата, която показва при студен двигател и да се прецени дали е адекватна - трябва да е приблизително равна на външната. Освен това най-вероятно ще има записана грешка. Дори и при този случай при изчистване на грешката (дори само с разкачане на акумулатора), при мен колата палеше нормално. Едва след записване на грешката се налагаше да се върти по няколко пъти докато запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Вчера откачих буксата на дебитомера и тази сутрин колата запали веднага. Взех спрей за почистване, ще пробвам ако може да се чисти, ако не ще го сменям! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Ако все още не си откачал ламбдата, и с откачане на дебитомера се е оправила, НЕ означава, че 100% е от дебитомера. Не случайно първо ти казах с ламбдата. Сега си готов да ти продадат дебитомер за 300 лв., и на третия ден пак може да се озъбиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Ами ламбдата не съм я откачал, днес отварях дебитомера да го чистя със спрей, но не съм го закачал все още. Утре сутринта пак ще видя как ще запали и тогава ще го закача, за да видя на следващата сутрин дали има промяна след чистенето. Ако има проблем ще пробвам и с откачена лабда. Иначе цени за нов ми обявиха от 200-400лв. Но за сега не смятам да избързвам с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Явно проблема ти е в дебитомера,кво общо има сондата с паленето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Аз нямам представа, за това ще пробвам така с проби и откачане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване