Jump to content

Мнение по обяви за A4 B7 3.0 TDi


Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да помоля да споделите мнението си по следните обяви;

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11466194082403139&slink=fjpbdc

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11472626090882728&slink=fjpbdc

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473769974554104&slink=fjpbdc

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449256048560666&slink=fjpbdc

 

 

Също така знаещите да кажат какво е нужно като обслужване след покупката на такъв автомобил,кой са слабите места,реален разход и проблемни агрегати,освен дюзите и скорости  от който съм чел че може да се очаква изненади.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stuttgy Това сериозно ли го каза? Тука всяка втора тема е за тоя мотор.

@stefan87 Разрови с търсачката, има изключително много теми за този мотор. Дюзи, обтегачи на веригите и т.н. са обсъждани десетки пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората. Имаш VW в Плевен да ти я закачат и да ти кажат какво излиза по VIN. 500лв масло и филтри + заделяш 1500лв в некой шкаф и рано или късно колата ще си ги поиска.

 

Няма значение коя ще купиш - просто има достатъчно неща в тази кола и най вече мотор, които да си ги поискат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе тия пари като в детската градина ли си ги рисувате?

 

Дюзи за 3.0 TDI 1200лв рециклиране

Скорости 2000-2200лв, както всяка една друга скоростна кутия ако ще да е A6, A8 или X5.

Турбо 600-700лв рециклиране, или същите пари от морга, ама 3.0 да хвърли турбо, значи е над 500 000км.

 

Тия неща ако се случат всичките в първата година от покупката, значи слепец я е купувал тая кола. Затова има сервизи, огледи, майстори. Каквото е видимо - да се види, каквото може да се прочете - да се прочете. Новите коли са в магазина, че като се замисля и те дават дефекти.

 

Както казах има в Плевен VW Service - кара се там колата, проверява се и толкоз. Пък и като се замисля тука има ли един потребител, който да си поддържа B7-цата купена нов внос от БГ в Porsche... 

 

Карах 2 години S4-ка B6 с 4.2 мотора и съм сменил една спирачна помпа...ааа и масло. Аман от легенди. 1500лв дребни ремонти по B6/B7??? Аз на дребен ремонт му викам биалетка, накрайник, носач, накладки, амортисьори... Дори 1-2 носача, предни накладки с дискове и задни амортисьори примерно пак няма да имат 1000лв. Стига сте ги плашили хората излишно.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам, лек сърказъм в мнението на колегата  от първия пост,не е проблем.

 

Благодаря на другите колеги за мненията. Питам се защо първата е с 25% по-евтина от другите,говорих с човека и я описа перфектна(което не ме учуди-продавач е) с опция за преглед в сервиз,диагностика и т.н.?Хубавото е,че 3 от 4 са в Плевен и могат да се закарат в оторизиран сервиз. И най-вече дали е рентабилно 14-15 000 лв. за B7 нов внос?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/15/2016 at 13:39, stefan87 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ми според мен цената за такава, като се вземе впредвид, че е дизел, куатро, и автоматик би следвало да е към 12 макс 13, първата може би е на нормална цена, или леко занижена. 15 бона за 10 годишен кошник от среден клас е прекалено, освен ако не е S или нещо такова.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, stefan87 написа:

..... И най-вече дали е рентабилно 14-15 000 лв. за B7 нов внос?

 

Щом мислиш да поддържаш 3.0 ТДИ/автомат .. по добре се насочи към A6 4F. Предлага много повече от б7 във всички отношения ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/15/2016 at 18:54, МММ1 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Съгласен съм колега,но НЕ S-lie-овите не ми харесват,а S-line-овите 4F са извън бюджета.Но никъде няма две добри нали :) 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, petrishki написа:

Еми дай ми твоя кошник дето си го написал на профила за 12?

Що ти е стара кола?:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, stefan87 написа:

Усещам, лек сърказъм в мнението на колегата  от първия пост,не е проблем.

 

Пошегувах се защото в 4F раздела 80% от информацията е само за 3,0TDI,просто трябва да се прочете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сарказъм незнам ...ама тоЗ редЪк мотор...:hilezh:

ASB си е читав  на километри вече вероятно ще е... но поддръжката не е чак толкова страшна колегата  shoxxx го е писал вече...проблеми? Само с километража на 4-500к очаквай всичко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма "рентабилен" автомобил за лично ползване! И не е инвестиция, а харч за удоволствие и потребности! Затова ако те кефи и смяташ, че си струва....... всичко е ОК! :dance:

 

Много колеги с изказванията си в подобни теми малко или много прекаляват!  Разбира се, че автомобилите се чупят........ разбира се, че искат поддръжка.... но няма смисъл да звучат сякаш те пращат на фронта:nixweiss:

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах втората - купувал съм кола и знам качеството. Идват с леки удари и забележки и ги правят тук. Всичко друго им е изрядно, защото са от Швейцария с перфектна история.

 

Първата се продава дълго време за тази цена. Ако беше добра с външния S-line да е заминала. Копчето е протирито на фаровете, скъсано на седалката, волана е протрит.

 

За мен от 4-те обяви на вид по обява само втората си заслужава. Джанти се купуват. Тая с кола с подходщите 18 или 19 щеше да е перфе, но както казах джанти се купуват, че и като ще купуваш, ще си вземеш по-як модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, petrishki said:

Еми дай ми твоя кошник дето си го написал на профила за 12?

Веднага ти го давам, но на 14, заради сменени масла, ремъци, платени данъци и застраховки и регистрации и висене по кат и да има няква изгода за мен : ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другите хора мислиш не плащат данъци, застраховки, регистрации.  Също не сменят масла, ремъци и прочие тъй ли?
Нямаше против да направиш генерално заключение как кола на 10 години, куатрo, 3.0 тди струвала макс 12к, но твоята не е толквоа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, petrishki написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ми тия като гледам са нов внос, така че освен парите дето им искат ще трябва и тия неща да платиш. Та ще стъпят не на 13, а на 15-16К. Така че 12К за мен е максималната цена за 10 годишна б7-ца, освен ако не е няква на реални 60 хиляди километра примерно... Иначе тая на по-ниската цена изглежда най-захабена отвътре така по снимки поне. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, ShoxXx said:

Ти колко 3.0 TDI си карал/поддържал?

 

10-12 бройки някъде ... имам пред вид толкова е виждал на картинки . иначе се изказва от първа инстанция и плаши народа като черна станция във всяка тема - сакън да не е дизел ... обикновено в теми в които се пита за 1.9 се стига до "оптималния" и "логичен" избор 4.2 (щото нема трошене и се поддържа за без пари на газчица) или по изключение 3.2 или в краен случай с много уговорки 1.8т    :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Diaksi написа:

Ми тия като гледам са нов внос, така че освен парите дето им искат ще трябва и тия неща да платиш. Та ще стъпят не на 13, а на 15-16К. Така че 12К за мен е максималната цена за 10 годишна б7-ца, освен ако не е няква на реални 60 хиляди километра примерно... Иначе тая на по-ниската цена изглежда най-захабена отвътре така по снимки поне. 

14K за твоята В7-ца на реални 60К....ми добре е, като че ли. И аз може да се замисля....

Ако са сменени всички ремъци, ролки и масла и т.н. преди около 1000 км...макс, ми направо е перфектна цената.За 1000 км да кажем , че са нови....иначе вече са си втора употреба и не струват толкова, колкото ги смяташ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.09.2016 г. at 23:57, nichirenshu написа:

Не мисля и, че омаловажаването на проблемите и убеждаването, че са евтини ремонтите на 3.0тди е най доброто нещо което можете да направите за бъдещите собственици. Особено след като колите са на бая години вече и не е ясно как са поддържани. Но пък човек трябва сам да си го набие мощно за да се убеди, че не всичко дето хвърчи се яде.

Аз имам 3,0 тди и мисля, че е истина цитираното мнение. Първо за 500 лева не можеш да я обслужиш тази кола, второ с 1500 лева ще си платиш само каското, данъка, който е 400 лева и най-много гражданската. После ако нямаш още заделени, като поиска гуми,обтегачи, дюзи или нещо по скоростите си е филм. Тия коли на по 10 години, които са на повече от 300 000 км са си пълни курници и само пари се наливат в тях, защото са технологично по-сложни. От друга страна майсторите  работят през пръсти, частите са китайски и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...