Jump to content

Мнение за 2,8 198 кс на С5


Recommended Posts

Здравейте колеги!

Интересува ме здрав мотор ли е това или е чуплив душевад .Изисква ли по-специална подръжка и като цяло скъп ли е за подръжка.

При покупка какво да гледам като изключим течащите гарнитури на капак клапан и гумените тапи на главите, така типични за V6.

Съединителя с демферен маховик ли е и на колко км се сменя маховика.

Досега научих че ангренаж комплект е към 500, съединител към 1000 с маховика и евентуално 1000 за така чупливите компресор на климатика.

Разход на бензин не ме интересува, едва ли е под 12-13 градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

По скоро едва ли може да падне под 15,4 като това е стойност от завода или поне така пише при мен на лепенката в багажника.

Нямам идея колко ти е бюджета, но ако можеш прескочи 2.8 и гледай фейлифтови коли с 1.8Т и 3.0.

 

Също така quattro ли търсиш или на предно и разбира се автомат или ръчка ?

Това за компресора на климатика ми е малко странно ама може и така да е знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе здрава машинка е, но си иска да е гледан както всеки друг. Ако няма да помпиш(от мнението ти съдя, че няма) си вземай 2.8 по възможност куатро и задължително ръчка.  Това за компресора няма да го коментирам, че ми се струва някаква легенда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такава,500лв за ангренажа със сигурност не включват всичко,маховик не се сменя,освен ако не държиш изрично да го счупиш.Основна болка са течовете на масло.Разход около 13 среден,мотора е супер лесен за газифициране.МНОГО по добър избор е от 3.0,ако търсиш надеждност.Моя съвет е да си вземеш натоварена с екстри 2.8,отколкото гола фейсова 3.0,която нито върви много повече,нито гори по-малко,иначе е доста по капризен мотор.Компресор не съм правил на нито едно 3-те аудита,които съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужването на това V6 само частите с тремостат, водна помпа, всички филтри, масло е около 1000-1100лв, На сетне е труда. Това без отстъпки.
С отстъпки, всички части по обслужването са към 700лв.
Съединителя не е нужно да му сменяш маховика, ако не е заминал. Самия съединител е към 350-400 без отстъпки.
Масло събира 7-7,5л.
Вземи предвид, че имаш да смениш и свещи с лули поне, които са сумарно към 400 без отстъпки.

Изобщо не си мисли, че тая кола е тънка за издръжка, ако я гледаш както нормално трябва да се гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, HEPBAKA said:

Обслужването на това V6 само частите с тремостат, водна помпа, всички филтри, масло е около 1000-1100лв, На сетне е труда. Това без отстъпки.
С отстъпки, всички части по обслужването са към 700лв.

Масло събира 7-7,5л.


Вземи предвид, че имаш да смениш и свещи с лули поне, които са сумарно към 400 без отстъпки.

Изобщо не си мисли, че тая кола е тънка за издръжка, ако я гледаш както нормално трябва да се гледа.

 

Какви глупости си писал?

Какви 1000 лв? С DHL от Инглощад ли ще си поръчваш частите?

Какво масло 7 литра????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е някъде около 6,0 - 6,3 литра ако се пълни до макс. Иначе оригиналните части изброени по горе ще минат 1000-ка с лекота дори и с отстъпките, с алтернативни ще е там някъде около 700 вече зависи дали се търси най-тънката цена и т.н.

Иначе маслото си го похапва и си покапва от павите и капаците на клапаните.

Но не е нищо фатално, при мен между смените отиват около 1,5 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, Evgeni K. said:

 

Какви глупости си писал?

Какви 1000 лв? С DHL от Инглощад ли ще си поръчваш частите?

Какво масло 7 литра????


Провери колко е цената на INNA, Contitech ролки и ремъци, виж цената на водна помпа Hepu, термостат Behr, после виж филтрите на MANN кви пари са, сложи едно Мотул 5/40 Xcess clean 5л, което покрива VW стандарта и още две по 1л (айде 7,5 е при мен, че съм с 2 турбини), виж колко е горивния филтър, въздушния филтър с оребрение, филтър купе с активен въглен. Сметни ги и ела ми кажи как са под 1000лв без отстъпки.
Щото аз пазарувам с 35-40% и ми излязоха всичко части към 680-700лв.
Ако идеш, не от Инглощад, а в Порше, ще те отупат към 2 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/9/2016 at 1:20 PM, drido said:

Разход на бензин не ме интересува, едва ли е под 12-13 градско.

:hilezh:

3 hours ago, МИТАКА1654 said:

натоварена с екстри 2.8,отколкото гола фейсова 3.0,която нито върви много повече,нито гори по-малко,иначе е доста по капризен мотор.

"Гола" 3.0 няма. Фейса си заслужава (както обикновено). 3.0 е по-лек, по-тих....бих казал и по-икономичен...но реално не знам за коли с еднакви по тегло купета и с еднакви скоростни кутии с двата мотора, за да се направи пряко сравнение.

За капризен...2.8 е по-капризен(запалване, вериги, сонди, бобини, управляващи вакууми), но при 3.0 ако се счупи нещо по хардуера на мотора е безмислено да се прави.....макар, че не знам дали нормален човек би направил основен ремонт и на 2.8....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, HEPBAKA said:


Провери колко е цената на INNA, Contitech ролки и ремъци, виж цената на водна помпа Hepu, термостат Behr, после виж филтрите на MANN кви пари са, сложи едно Мотул 5/40 Xcess clean 5л, което покрива VW стандарта и още две по 1л (айде 7,5 е при мен, че съм с 2 турбини), виж колко е горивния филтър, въздушния филтър с оребрение, филтър купе с активен въглен. Сметни ги и ела ми кажи как са под 1000лв без отстъпки.
Щото аз пазарувам с 35-40% и ми излязоха всичко части към 680-700лв.
Ако идеш, не от Инглощад, а в Порше, ще те отупат към 2 бона.

Забрави обтегачи, вериги, гарнитури, шлайф на глава, бутала, биели , съответно лагерите към тях, смяна на маслата на кутия, диференциали, изпиране на салона, и да не забравяме смяна на течността за чистачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Евгени - Няма смисъл да  заяждаш. Кажи колко според теб е обслужването и какво включва..... и правил ли си го и с какви части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко,което е казал Нервака си се сменя като нормално обслужване. Това ако си гледаш нормално колата.

От консумативи не се пести, защото боли глава после за пет лева ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, robobug написа:

:hilezh:

"Гола" 3.0 няма. Фейса си заслужава (както обикновено). 3.0 е по-лек, по-тих....бих казал и по-икономичен...но реално не знам за коли с еднакви по тегло купета и с еднакви скоростни кутии с двата мотора, за да се направи пряко сравнение.

За капризен...2.8 е по-капризен(запалване, вериги, сонди, бобини, управляващи вакууми), но при 3.0 ако се счупи нещо по хардуера на мотора е безмислено да се прави.....макар, че не знам дали нормален човек би направил основен ремонт и на 2.8....

Под гола имам в предвид,без хубави джанти,с платнен салон ръчен салон,без подгрев и надуване,без нави,без ксенон и т.н.Всичко това можеш да го вземеш накуп с 2,8 мотора,който е например само с две ламбда сонди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, robobug said:

@Евгени - Няма смисъл да  заяждаш. Кажи колко според теб е обслужването и какво включва..... и правил ли си го и с какви части.

 

Мислех, ама се отказах да пиша. Тука влезе ли човек в спор няма излизане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, МИТАКА1654 написа:

Под гола имам в предвид,без хубави джанти,с платнен салон ръчен салон,без подгрев и надуване,без нави,без ксенон и т.н.Всичко това можеш да го вземеш накуп с 2,8 мотора,който е например само с две ламбда сонди.

 

Това нали не го мислиш сериозно, все пак всичко зависи бай Ханс или мистър X как си е поръчал каручката от завода и т.н. Няма такова правило като "гола" с 2.8 или пълна с екстри 3.0 всичко е до конкретна кола.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е именно де,за Х цена ако може да се вземе например регистрирано,натоварено с екстри и нагласено 2,8 и "голо" 3,0 нов внос,аз бих препочел първият вариант.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така погледнато има смисъл :bia:, но пак си зависи кой какво търси и т.н. ;) принципно най-добре натоварена с екстри 3.0 ама тия си държат цена ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко излиза приблизително с труд основен ремонт на ACK да кажем - основни и биелни лагери, сегменти, шлайф, напасване и т.н.? 2000 лева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там някъде...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам а 4 2.8 куатро преди два дни и снених ангренаж-60 Lv 

Водна помпа-58 Lv 

Ролки 126 lv 

Масло тотал 63 лв

филтри маслен и горивен 20 Lv 

Накладки 100 лв 

и това са цени без отстъпки незнам какви части слагат колегите по за 700-1000 лв 

за труд ми взеха 200 лв

Редактирано от Zoo_em
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво им е на филтрите филтър като филтър не е китайски за 10к кво да му стане кво се филмиране на 20 годишни коли оригинални части да купувате това си е ваш избор все пак,но не заблуждавайте хората колко иЗлиза обслужването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...