anveni Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Здравейте , колеги.Карам А4 Б7 -2.0TDI 140кс.От известно време започна да губи антифриз,но не мога точно да определя от къде.Антифриза се слива по кожуха на съединителя,но който има този модел знае каква мъка е да видиш нещо зад четвърти цилиндър.Двигателя няма загуба на мощност, не пуши бяло ,но не съм карал колата на тест за газове в антифриза.Загубата на антифриз е около 1-1,5 литра на 4-5 хиляди километра съотносимо като време 3-4 месеца.Единственото което мога да направя е да бръкна под тандем помпата и с опипване да преценявам от къде тече ,но това е много относително.Има капки ту по долния ръб на главата ,ту по тръбата за охлаждане на EGR ,Освен тази тръба под тандем помпата има и някакъв тройник на охлаж. система .Въпроса ми е -някой знае ли майстор, или сервиз в Пловдив който има мини камера за да се локализира мястото точно,за да не стане после “А ние ти сменихме гарнитурата на главата ,ма то се оказа,че тече от тройника". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Най-вероятно е от тоя тройник на охл.система в задната част на мотора ,голяма хуйня е смяната му .На моята го сменях /с 2.0 Т съм ,ама мисля ,че се намира на същото място като при теб и на него е темп.датчик / и още ме побиват тръпки от тая гнусотия недомислена за двайсетина лева .Опипай го и ако е влажно и мазно сменяй . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 Вероятността да е от тройника е голяма, често срещан проблем са тия тройници. Аз миналата година го сменях моя, беше се цепнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anveni Публикувано 2 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 (Редактирано) След доста слепи опипвания наистина се насочвам натам-или е цепнат или о-пръстенът е заминал.Антифриза се стича по ръба на главата и по неръждаемата тръба на егр-ра,но заради нея не мога да напипам фланеца на фланеца,извинете за тафталогията.След размишления реших ,че не е от гарнитурата на главата понеже нейният ръб излиза над блока и просто не може да се подмокри от него където е гарнитурата -просто този ръб ще е сух,а той може да се подмокри само ако тече нещо над него ,а над него е само фланеца на фланеца. https://www.google.bg/search?q=038121132G&lr=lang_bg&biw=1600&bih=770&tbs=lr:lang_1bg&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiglaeCnorQAhXD0xQKHeijADIQ_AUIBigB Редактирано 2 Ноември 2016 от anveni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 При мен в 1,8т е от фланеца към главата където е и самия датчик. И смяната му е цял ден + чакане за оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoaudi4 Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 (Редактирано) И при мен беше от фланеца, майстора ми го смени за 30 минути, ама си изкриви ръцете докато свали стария и монтира новия, а самия фланец струва 16 лв.+30 лв за работа. Аз карам 2.0 к 130 коня. Редактирано 3 Ноември 2016 от ivoaudi4 допълване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Има куп ла*на над тоя фланец. Майстора 5-10 мин докато успее да си провре ръката и да види реално дали е от него. От три сервиза ми казват че е много трудоемък ремонт. 1,8т кво да правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Ще го оправят. 1.8Т си е харен мотор,на 2.5 TDI V6 термостата е на още по-хубаво място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Пичуе, не се оплаквайте.На моята, някой тарикат като е сменял фланеца беше навил болта на криво, при което преебава резбата.Няма да ви кажа колко пари дадох,за да се разпробие нова резба с по-голям диаметър.Пробвахме разни лепила, ама като започнеш да стягаш и всичко изпускаше. Понеже мястото е кофти трябва да се внимава при навиването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cugggle Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Само който не се е разпрявал с 2.5 TDI и с всипките му дреболийки не знае какво е гърч и трудоемкост.Не се оплаквайте толкова от 4 - те цилиндъра.Там плащаш и се гърчиш за 6,а получаваш 4.Разбира се като изключим звука. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk И както каза колегата по горе - там термостат се сменя при смяна на ангренаж,което изисква разглябане на цялата предница или при основен ремонт.....хаха.... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Всичко е навряно на шестака,не само на 2.5TDI. Звука няма нищо общо с помпа дюза мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay_stoyanov Публикувано 29 Август 2022 Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 (Редактирано) Здравейте карам ауди а4 б7 2006 2.0 140коня постояно губи антифриз и вода не виждам никаде теч на антифриз и вода всеки ден и доливам и ми пуши бяло понякога някой знае ли какъв е проблема. Благодаря предварително Редактирано 29 Август 2022 от Nikolay_stoyanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 29 Август 2022 Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 @Nikolay_stoyanov проблема е че ти вкарва антифриза в цилиндрите, за това пуши и бяло, за гарнитура на главата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 6 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2023 Аз преди 1 година сменях този тройник, със 1.6 мотор съм, и сега пак е за смяна... Точно от там ми капе антифриз, само не мога да разбера дали е сцепен тройника някъде, или от уплътнението което е на пласмасата и се завива към блока... Тия дни ще се сваля, то е ясно... Мисля че предното беше марка Mahle.. Някой да знав от къде да намеря оригинално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 @fbika75 При мен 2-3 пъти се оказа о-пръстена на датчика за температурата на водата. Той влиза в този фланец и самия датчик го държи един пластмасов загер, който се счупи само като го пипнах.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 @Даниел Д. Предлагат се и с метален зегер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 @Даниел Д. @skorvod @Даниел Д. Този "О"пръстен може ли да се смени само него, защото когато ми сменяха този целият елемент със термостата и сензора, тия от сервиза ми върнаха стария, и не видях да може да се маха този сензор... По спомен говоря.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 Аз на няколко протекли фланеца, които съм разглеждал, проблема е от разрушени стени на леглото в което ляга о-пръстена. От там той изплюва и прокапва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 8 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2023 @fbika75 Дърпаш зегера и сензора излиза, или в моя случай - чупиш зегера и купуваш нов датчик. О-пръстена е отделна част, струва 30 стотинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2023 На 7.01.2023 г. at 21:27, skorvod написа: Аз на няколко протекли фланеца, които съм разглеждал, проблема е от разрушени стени на леглото в което ляга о-пръстена. Ей такъв случай имаме на едното Ауди в момента.За 8000км. загуби половин литър антифриз и преди Коледа видях,че е капало от датчика.Извадих го и му смених О-пръстена,но не се получи.Ще поръчам нов фланец заедно с пластмасовата капачка,която се завива към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване