Jump to content

Теч на антифриз


anveni

Recommended Posts

Здравейте , колеги.Карам А4 Б7 -2.0TDI 140кс.От известно време започна да губи антифриз,но не мога точно да определя от къде.Антифриза се слива по кожуха на съединителя,но който има този модел знае каква мъка е да видиш нещо зад четвърти цилиндър.Двигателя няма загуба на мощност, не пуши бяло ,но не съм карал колата на тест за газове в антифриза.Загубата на антифриз е около 1-1,5 литра на 4-5 хиляди километра съотносимо като време 3-4 месеца.Единственото което мога да направя е да бръкна под тандем помпата и с опипване да преценявам от къде тече ,но това е много относително.Има капки ту по долния ръб на главата  ,ту по тръбата за охлаждане на EGR ,Освен тази тръба под тандем помпата има и някакъв тройник на охлаж. система .Въпроса ми е -някой знае ли майстор, или  сервиз в Пловдив който има мини камера за да се локализира мястото точно,за да не стане после  “А  ние ти сменихме гарнитурата на главата ,ма то се оказа,че тече от тройника".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е от тоя  тройник на охл.система в задната част на мотора ,голяма хуйня е смяната му .На моята го сменях /с 2.0 Т съм ,ама мисля ,че се намира на същото място като при теб и на него е темп.датчик / и още ме побиват тръпки от тая гнусотия недомислена за двайсетина лева .Опипай го и ако е влажно и мазно сменяй .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността да е от тройника е голяма, често срещан проблем са тия тройници. Аз миналата година го сменях моя, беше се цепнал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста слепи опипвания наистина се насочвам натам-или е цепнат или о-пръстенът е заминал.Антифриза се стича по ръба на главата и по неръждаемата тръба на егр-ра,но заради нея не мога да напипам фланеца на фланеца,извинете за тафталогията.След размишления реших ,че не е от гарнитурата на главата понеже нейният ръб излиза над блока и просто не може да се подмокри от него където е гарнитурата -просто този ръб ще е сух,а той може да се подмокри само ако тече нещо над него ,а над него е само фланеца на фланеца.

https://www.google.bg/search?q=038121132G&lr=lang_bg&biw=1600&bih=770&tbs=lr:lang_1bg&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiglaeCnorQAhXD0xQKHeijADIQ_AUIBigB

Редактирано от anveni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше от фланеца, майстора ми го смени за 30 минути, ама си изкриви ръцете докато  свали стария и монтира новия, а самия фланец струва 16 лв.+30 лв за работа. Аз  карам  2.0 к  130 коня.

Редактирано от ivoaudi4
допълване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има куп ла*на над тоя фланец. Майстора 5-10 мин докато успее да си провре ръката и да види реално дали е от него. От три сервиза ми казват че е много трудоемък ремонт. 1,8т кво да правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, не се оплаквайте.На моята, някой тарикат като е сменял фланеца беше навил болта на криво, при което преебава резбата.Няма да ви кажа колко пари дадох,за да се разпробие нова резба с по-голям диаметър.Пробвахме разни лепила, ама като започнеш да стягаш и всичко изпускаше. :)

Понеже мястото е кофти трябва да се внимава при навиването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само който не се е разпрявал с 2.5 TDI и с всипките му дреболийки не знае какво е гърч и трудоемкост.Не се оплаквайте толкова от 4 - те цилиндъра.Там плащаш и се гърчиш за 6,а получаваш 4.Разбира се като изключим звука.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

И както каза колегата по горе - там термостат се сменя при смяна на ангренаж,което изисква разглябане на цялата предница или при основен ремонт.....хаха....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте карам ауди а4 б7 2006 2.0 140коня постояно губи антифриз и вода не виждам никаде теч на антифриз и вода всеки ден и доливам и ми  пуши бяло понякога някой знае ли какъв е проблема.
Благодаря предварително

Редактирано от Nikolay_stoyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Аз преди 1 година сменях този тройник, със 1.6 мотор съм, и сега пак е за смяна... Точно от там ми капе антифриз, само не мога да разбера дали е сцепен тройника някъде, или от уплътнението което е на пласмасата и се завива към блока... Тия дни ще се сваля, то е ясно... Мисля че предното беше марка Mahle.. Някой да знав от къде да намеря оригинално? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fbika75 При мен 2-3 пъти се оказа о-пръстена на датчика за температурата на водата. Той влиза в този фланец и самия датчик го държи един пластмасов загер, който се счупи само като го пипнах..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Даниел Д. @skorvod @Даниел Д. Този "О"пръстен може ли да се смени само него, защото когато ми сменяха този целият елемент със термостата и сензора, тия от сервиза ми върнаха стария, и не видях да може да се маха този сензор... По спомен говоря.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на няколко протекли фланеца, които съм разглеждал, проблема е от разрушени стени на леглото в което ляга о-пръстена. От там той изплюва и прокапва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fbika75 Дърпаш зегера и сензора излиза, или в моя случай - чупиш зегера и купуваш нов датчик. О-пръстена е отделна част, струва 30 стотинки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.01.2023 г. at 21:27, skorvod написа:

Аз на няколко протекли фланеца, които съм разглеждал, проблема е от разрушени стени на леглото в което ляга о-пръстена. 

Ей такъв случай имаме на едното Ауди в момента.За 8000км. загуби половин литър антифриз и преди Коледа видях,че е капало от датчика.Извадих го и му смених О-пръстена,но не се получи.Ще поръчам нов фланец заедно с пластмасовата капачка,която се завива към него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...