Jump to content

Recommended Posts

Разглеждайки тестове на летни гуми попаднах на информация, че Пирели са обновили модела си PZero.

Даже са ги разделили на "луксозна" и "спортна" версия:http://www.tyrereviews.co.uk/Article/The-New-Pirelli-P-Zero-Launched.htm

 

Търся максимално комфортна гума в размер 235/45/17.

Досега имам отрицателен опит с Пирели - не съм си купувал нови, но съм си купувал италиански коли с Пирели и винаги са били шумни.

Дали сега да се доверя на новия модел Пирели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 11/7/2016 at 8:18 AM, robobug said:

Досега имам отрицателен опит с Пирели - не съм си купувал нови, но съм си купувал италиански коли с Пирели и винаги са били шумни.

И аз бях на същото мнение до скоро, с подобни впечалтния. Поради екзотичния размер на колата се наложи да взема зимни гуми Pirelli Winter Sottozero II. Мога да кажа само едно, уникални гуми като поведение на асфалт,  адски тихи, държат много дори на висока скорост и със странно, но доста добро поведение на сняг. Възможно е да ми се струват странни, защото това ми е първата кола на задно, която карам зимата с 19-ки. Не са някакви уникални копачки, но то и размерът им в моя случай им пречи да са такива - 255/35/19 предни и 295/30/19 задни. Много приятно изненадан съм като цяло.

Ако летните модели са поне наполовина толкова добри, ще си заслужават парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Good Year, Conti, Dunlop, Fulda новите модели, Semperit новите модели - това са марките.

Бих пробвал NOKIAN, Hankook, Kumho, Kleber, Vredestein

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има информация за NEXEN N8000 на същия размер - 235/45/17, че имам тука една щайга за 2 - 3 месеца през лятото да я покарам, и незнам колко ще стои в мен, та си търся средно качество гума, мислех за conti спорт контакт 5, ама пише че бързо заминават, та до 1 - 2 месеца трябва да взема 4 летни гуменки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, STEFAN8898 said:

Някой да има информация за NEXEN N8000 на същия размер - 235/45/17

 

 

От N-FERA има добри впечатления като за цената си, за N8000 не съм се интересувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със старите P-Zero 235/40/18 ужасно шумни! В момента също търся комфорт и ниски нива на шум обаче в този размер се оказва трудна задача...дори Мишлен пилот спорт 2/3 са 71db 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конти спорт контакт 5 в този размер , според мен отговарят на изискването за комфортна гума - тихи и с мека возия .....стига да не те притесняват форумните приказки за слабите бордове ,дето били слаби щото не издържали на пряко попадение на арматура и коларски болт .Като недостатък мога да отбележа ,че се износват сравнително бързо в сравнение с пластмасите на мишлен да речем .Пирели съм карал преди години нови зимни сотозеро в размер 16 и първата зима бяха що годе добре ,а на втората се удървиха и за нищо не ставаха.При новите модели и в по-високия им клас гуми ,не знам , може и да са ги скопосали...въпреки ,че  италианско производство бих си купил само кафемашина и вентилаторна печка  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎23‎.‎1‎.‎2017‎ г. at 9:30 AM, Misho 82 said:

Аз съм със старите P-Zero 235/40/18 ужасно шумни! В момента също търся комфорт и ниски нива на шум обаче в този размер се оказва трудна задача...дори Мишлен пилот спорт 2/3 са 71db 

 

71 dB едва ли ще я определиш като шумна, виж нещо на Конти, Дънлоп, Гудяр, Фулда

 

9 hours ago, 4ring avus said:

Конти спорт контакт 5 в този размер , според мен отговарят на изискването за комфортна гума - тихи и с мека возия .....стига да не те притесняват форумните приказки за слабите бордове ,дето били слаби щото не издържали на пряко попадение на арматура и коларски болт .Като недостатък мога да отбележа ,че се износват сравнително бързо в сравнение с пластмасите на мишлен да речем .Пирели съм карал преди години нови зимни сотозеро в размер 16 и първата зима бяха що годе добре ,а на втората се удървиха и за нищо не ставаха.При новите модели и в по-високия им клас гуми ,не знам , може и да са ги скопосали...въпреки ,че  италианско производство бих си купил само кафемашина и вентилаторна печка  .

Контито слабо? Муахахха.

Конти доста работят над износването, новите модели ги дават като доста износоустойчиви по тестовете. Много е трудно да се направи гума с такова сцепление, с добро съпротивление при търкаляне, да не се износва бързо и да е тиха.. Всичко това е като да накараш орел, рак и щука да направят нещо :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, SpeedyMan написа:

 

 

 

Конти доста работят над износването, новите модели ги дават като доста износоустойчиви по тестовете. Много е трудно да се направи гума с такова сцепление, с добро съпротивление при търкаляне, да не се износва бързо и да е тиха.. Всичко това е като да накараш орел, рак и щука да направят нещо :hilezh:

Тестовете са си тестове , общите приказки са си общи приказки .Аз си казвам личните впечатления за износоустойчивостта на конкретен модел Конти от размера ,за който се пита сложени на А4 2.0 ТК .Тази година ще ги карам трети и последен сезон и не ги виждам да изкарат повече от 35-40 хил.Ся някой ако ги кара до каиш може и отгоре да докарат ,ама аз лично няма да пробвам . За останалите им качества нямам оплаквания , задоволяват напълно изискванията ми и отново бих си взел такива гуми  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди имах conti sport contact 2, и при мен така - 2 сезона, 3-ти сезон изкарват с мъка и до там. Иначе много добра гума, доволен съм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото последните Конти TS860 (зимния им модел) размер 195/65/15 на тестовете показва най-добра износоустойчивост.

Като печели теста. Обаче това не е лека задача да го направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз съм в дилема между  Пирели,който като показатели за икономия на гориво и на мокро са с най добри показатели,няма други гуми с 2 пъти А А

https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/pirelli/cinturato-blue-23545-p-141381.html

 

И другите са тези Фулда,те пък са с най добри показатели за шум

https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/fulda/sport-control-23545-p-202344.html

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12 март 2017 г. at 22:15, svoenraven написа:

И аз съм в дилема между  Пирели,който като показатели за икономия на гориво и на мокро са с най добри показатели,няма други гуми с 2 пъти А А

https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/pirelli/cinturato-blue-23545-p-141381.html

 

За Пирелито, което цитираш имам директен опит и някъде бях писал, но ще си направя труда и тук.

Същият модел в размер 225/55/17 бях взел за Олроуда, чисто нови.

Значи:

+ страхотно поведение в завой, слаломчета и т.н., т.е. при странично ускорение много добре държи колата в пътя;

+ отлично поведение на мокро, пробвал съм да вкарам колата в аквапланинг в прилично дълбока локва и гумата оставя достатъчно резерв, за да имаш време да коригираш скоростта.

+ спира си нормално като гума от висок клас;

+ красив дизайн, което поради някаква причина на мен ми прави впечатление;

- една идея по-шумна примерно в сравнение с Дънлоп (каквито обикновено карам) и това прави впечатление, ако си карал с по-тихи гуми преди. Даже при спиране, в края на спирачния път, на павирана настилка се получава едно супер странно притрисане, все едно мотора се дави (буквално така го усещах аз).

Смятам, че и индекса за икономия на гориво е правдоподобен, но не мога със сигурност да го твърдя, защото продадох колата много скоро, след като преобух с Пирелито и не съм имал време да по-продължителен анализ на разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/16/2017 at 9:43 AM, AALEXANDROV said:

 

- една идея по-шумна примерно в сравнение с Дънлоп (каквито обикновено карам) и това прави впечатление, ако си карал с по-тихи гуми преди.

Аз тихи Дънлопи не знам. Евентуално първите няколко месеца.

Blue/Fast response, Maxx, maxx RT, по-старите 9000 - всичко е откъм комфорт е шумно и твърдо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Стояне, не съм съгласен с теб - Дънлопа е по-тиха гума от Мишлен, Пирели, Конти, Бриджстоун и т.н. Виж сравнителните тестове.

Говорим за чисто нови гуми.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен 9000 всичко съм го купувал ново. Харесвам Дънлоп като поведение и за това ги купувам.

В момента на 1.8т-то имам един два Дънлопа фастреспонс и два Континентала Премумконтакт5.

Купувани са през 8 месеца. Разликата е много голяма. Бях решил Дънлопите да ги оставя задни, но сложих Конита и дори отзад ми създават дискомфорт. Миналата седмица качих летните и сложих Дънлопите за предни. Ами колата се управлява по-приятно, отколкото с Континенталите. Просто карайки по павета (а карам всеки ден по павета) шума ме дразни.

На куатрото пробвах maxxRT - ами гумите са на един сезон и са по-шумни от зимните Пирели на няколко години.

В крайна сметка съм Спортконтакт5 и колата е като на въздух.

Верно са малко лигави (за разлика от Спортконтакт2 и 3 но тях пък съм ги карал в друг размер) но като комфорт никой не може да предположи, че това е пърформанс модела на Континентал.

За шума по тестовете има(м) две уточнения (даже три) - първо мерят се нови гуми, (второ) шумът на етикета е за външен шум, който не е непременно свързван с вътрешния. Трето (свързано с второто) шумът вътре е И от вибрациите, които гумата предава през окачването. Т.е. възможно е една гума да е по-шумна от друга на определен асвалт, а при друг асвалт/терен да е по-тиха.

А за методиките за мерене на шум също може много да се пише. Най-краткото (и леко неточно) е - шумът не е равномерно разпределен по честоти и тези децибели, които се цитират, не е ясно при каква честота са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне, пробвай Гудиъра,  щом търсиш комфортна гума. Дънлоп и Гудиър  ги водят, че не се конкурират, а взаимно се допълват: Дънлопът  дава по-директна обратна връзка с пътя, а Гудиърът е по-комфортен като също предлага много добро поведение . Поне така твърдяха лекторите от Гудиър-Дънлоп по семинарите за гуми.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера взех два броя GoodYear efficientgrip perf, 195/65/15V.  Гумите са по-тежки от Дънлоп Спортреспонс.

Абсолютно безшумни са засега. Не държат в завой като дънлопите, които са на два сезона.....което не ме интересува за градска кола.

Като цяло съм доволен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо взех да се навивам на Good Year само че в размер 205/55/16, някой дали ще има впечатления как се държат на мокро?

До момента Дънлоп ми беше фаворит за гума на мокро, пък и за сцепление.Good Year-a  дали ще са по-добри от тях? Или да търся Континентал? За летни гуми говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май единствената пърформанс гума в този размер е Дънлоп.

Но тя си има недостатъци, характерни за пърформанс гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...