ppenchev Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 преди 51 минути, Jawbreaker написа: Аз има хибридна К04 от тях, сложена на 1.8т на АЗ. Хибридът е най-големия - компресор от К04-064 (от TFSI) и турбиннно колело от RS6 4.2. На 1,1 - 1,2 бара изкара 270к.с. (на мотора в Меднес) и 221 к.с. (на колелата в Хеед). Не е вдигано повече налягането, защото моторът не е подкован и може ще изкара още. Тази А3ка сигурно е самолет с тези коне. Предполагам си куатро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 На напречните мотори К03 е с различен турбинен корпус. На К03 от надлъжните е интересно какъв размер ТК са сложили .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 (Редактирано) Преди 4 часа, МММ1 написа: Moмo благодаря за инфото с интерес ще чакам снимките. Аз се интересувам от доста данни - inducer/exducer на КК, exducer/inducer на ТК, AR Turbine Housing. Ако изкарат и компресорна карта ... Какви като марка/произход са частите от които е сглобен ТК? Цената която си цитирал е добра, остава да видим какво се получава срещу нея. Induser на компресора (до колкото можах да го измеря) - 45mm защото отвора е ~47mm .За повече инфо най-добре говори с тях ( Стоян 0896 960 906 ) Има още снимки но не ми дава да ги кача, не знам защо... И на лично не ми дава да ги кача... Ще пробвам пак по-късно Редактирано 10 Март 2017 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Преди 1 час, МММ1 написа: На напречните мотори К03 е с различен турбинен корпус. На К03 от надлъжните е интересно какъв размер ТК са сложили .. Не знам колко е била дебела стената при изхода на ТК но тука е разстъргана на мах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Преди 3 часа, Момо написа: Има още снимки но не ми дава да ги кача, не знам защо... Една качи но да се вижда перката на турбиното колело .... То е интересно при този ТК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Преди 3 часа, МММ1 написа: Една качи но да се вижда перката на турбиното колело .... То е интересно при този ТК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 (Редактирано) На мен ли ми се струва , или гайката не е точно в центъра? И това няма ли да доведе до дисбаланс? Редактирано 10 Март 2017 от Гавраил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 И на други снимки се вижда така. Едва ли ще се допусне такова разминаване и дисбаланс. Турбинното колело действително не е от К03. Съдейки по броя на лопатките 12 е от К04 но размерите какви са ... По новите "продукти" са с 9бр. Като цяло много прилича на това и по цифрите 280 http://www.uspmotorsports.com/Engine/Forced-Induction/Turbo-Kits/TTE280-Turbo-for-1.8T-20V-longitudinal-engine.html Дано и качеството е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Аз мога ли да ползвам темата да попитам нещо. Днес си взех една китайска К04-015 на около 20 000 с лек луфт наляво надясно, но по думи на собственика така е била и като нова, тествана в риал турбо, как да е.. навън навътре няма грам луфт. Искам да питам ориентировъчно с моите инжектори 265cc на AJL(1.8T 180hp) и стоков кулер с махнат катализатор, евентуално пайп на 63мм какво мога да постигна като коне(безопасно обаче) Не мисля да я надувам на повече от 1.0 бар ? Освен всичко друго ще се храни по-голямата част от времето и на газ(досега с К03 нямам яд с чип до 190 коня. Не знам колко да очаквам - 220-230 Евентуално може да не използвам целия потенциал на турбината, просто докъдето позволят инжекторите, но да не работят на повече от 85 % При това положение, означава ли, е самата турбина ще работи на по-безопасен режим ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Преди 17 часа, James написа: Аз мога ли да ползвам темата да попитам нещо. Днес си взех една китайска К04-015 на около 20 000 с лек луфт наляво надясно, но по думи на собственика така е била и като нова, тествана в риал турбо, как да е.. навън навътре няма грам луфт. Искам да питам ориентировъчно с моите инжектори 265cc на AJL(1.8T 180hp) и стоков кулер с махнат катализатор, евентуално пайп на 63мм какво мога да постигна като коне(безопасно обаче) Не мисля да я надувам на повече от 1.0 бар ? Освен всичко друго ще се храни по-голямата част от времето и на газ(досега с К03 нямам яд с чип до 190 коня. Не знам колко да очаквам - 220-230 Евентуално може да не използвам целия потенциал на турбината, просто докъдето позволят инжекторите, но да не работят на повече от 85 % При това положение, означава ли, е самата турбина ще работи на по-безопасен режим ? Направи лог на инжекторното време в момента с К03 и ще видим колко им остава като потенциал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 На 16.03.2017 г. at 12:10, Iborisov написа: Направи лог на инжекторното време в момента с К03 и ще видим колко им остава като потенциал... Искам само да попитам как да го направя този лог, защото в момента съм пред покупка на ККЛ кабел и VCDS Lite 1.2 . Дали това чудо на техниката ще ми е свърши работа(за моя тръц 2000г) или трябва да търся от новите НЕХ кабели дето контактуват по CAN шина ? И малко насоки ако може къде точно се случва магията за да се провери на какъв капацитет работят сегашните дюзи Ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 KKL е достатъчен за твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 На 3/27/2017 at 9:10, James написа: Искам само да попитам как да го направя този лог, защото в момента съм пред покупка на ККЛ кабел и VCDS Lite 1.2 . Дали това чудо на техниката ще ми е свърши работа(за моя тръц 2000г) или трябва да търся от новите НЕХ кабели дето контактуват по CAN шина ? И малко насоки ако може къде точно се случва магията за да се провери на какъв капацитет работят сегашните дюзи Ще съм благодарен Да с Интерфейс (кабел) KKL USB за VAG-COM/VCDS-Lite ще можеш да логнеш необходимото. Ако ти се дават към 90 - 100 лева си вземи Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS (VAG-COM) - препоръчвам! Погледни тук: http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/logging.html , http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Логваш канал ( Group ) 002 . Иинжекторното време e Mean injection time ( Inj. On Time ) Ето примерен лог на 3 групи/канала: LOG-01-002-115-003.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 2 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 Ето я К03-029 със компресорно колело от К03-073 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 Колко взеха за престъргването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Значи се сдоби с 029, перка от 073 и даде 100 лв. за престъргване..баланси това онова..опиши колко излезе цялата интервенция, защото бая мераклии има за тоя билд @anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Продават се готови "кертриджи" за 073 от порядъка на 350лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 аз набарах едно 073 със здрава ос и студена част и сега си търся донор 029-ка..къде ще ми препоръчата да сглобят "Волтрон" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Преди 4 часа, bonevstiliyan написа: аз набарах едно 073 със здрава ос и студена част и сега си търся донор 029-ка..къде ще ми препоръчата да сглобят "Волтрон" никъде в БГ не бих ти препоръчал да отваряш и затваряш турбина. Просто аз им нямам доверие, особено на Real turbo бягай далече, и след като си се убедил ,че си достатъчно далече, побягай още малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 3 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2023 Колеги повдигам малко стара тема но имам няколко въпроса за въпросните турбини. Та от скоро съм собственик на б5 1.8т АЕВ двигател. Колата се ползва за ежедневно каране като целта е да се засили малко в ниски и средни обороти разбирайте в диапазона 2000-5000 оборота. За целта което турбо ще е по-удачно К03-073 или К04-015? Разбира се след смяна на турбото ще се направи и ремапване. Не ми се влиза във филма със смяна на инжектори. Най-много да сложа челен кулер и да сменя изпускателния колектор с по-отворен но това ще е. Не смятам да преправям изпускателната система. Та кое турбо ще се развърта по-добре в ниските К03-073 заради по-малкото турбинно колело ли или се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 7 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2023 Колеги малко помощ и за дюзите ще може ли? На предната страница се коментира как дюзи 0280156065 са сменени със 0280156061, имам от къде да взема 0280156061 но моите са 0280150447 (210 cc at 4 bar) та ще стане ли замяната и при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване