yochcov Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Здравейте колеги, насочил съм се към въпросното ауди B7 дизел. Гледам основно 2.0 TDI защото 2,5 и 3.0 незнам как са откъм поддръжка. Досега съм сменил няколко 1,9 TDI-та, а мой близък има 2.0 TDI и като цяло са с малко разлики и си го знам...Относно 2,5 TDI имаше кофти мнения за него преди, а с 3.0 TDI въобще несъм запознат, знам само че данъка ще му е доста повече и гори повече от едно 2.0 TDI, а то с хибрид и чип ще ми докара същите коне...Та ако някой би могъл да ме насочи и към кодове на 2.0 ТДИ, които не пукат глави, ще му бъда благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 BPW е кода на моторите, които нямат често срещания проблем с главите...... 8 клапанов е! Ами аз също съм имал 1,9 тди..... сега съм с 2.0 тди...... няма кой знае каква разлика в усещането.... По-големите мотори си искат доста по-сериозни суми за поддръжка, обслужване и ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 преди 7 минути, Fireblood написа: Ами аз също съм имал 1,9 тди..... сега съм с 2.0 тди...... няма кой знае каква разлика в усещането.... Усещането от тракането/вибрациите или от ускорението? преди 24 минути, yochcov написа: а с 3.0 TDI въобще несъм запознат, знам само че данъка ще му е доста повече и гори повече от едно 2.0 TDI, а то с хибрид и чип ще ми докара същите коне... 2.0ТДИ PD каквото и да му сложиш няма никакви допирни точки с 3.0ТДИ. Но вече си избрал, може и да е правилно .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 С каквото се сетиш с всичко е идентично с 1.9 като усещане! Демократична страна сме, може да избере каквото му душа сака:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Аз съм с 2.0ТДИ БЛБ двигател 16клапана.Ако можех да върна времето назад ,бих си купил 3.0тди. 2.0ТДИ имат проблем с привода маслена помпа (без изключения). Можеш да прочетеш повече за проблема.На някои двигатели дюзите са Сименс и са проблемни. Аз бих препоръчал 3.0тди . Каото обобщение , ако колата от нова е екплоатирана правилно , може би няма да имаш проблем с никой двигател , но от тия утайки ,които внасят тук , трудно ще намериш читава. Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Не е нужно да се връща времето на зад:) Продаваш тази кола и си купуваш 3.0 тди...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Комън рейл са 2.7 TDI V6 и 3.0 TDI V6,като единия е само на предно,другия е само quattro.Моторите са с верига. Бих гледал тях,но при ремонт изваждането е малко повече. И на тях може да се сложи чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yochcov Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Незнаех че са комънрейл и че са с верига, това са все плюсове, не държа точно на 2.0 ТДИ, просто се чудя има ли смисъл по нагоре...При положение че тройката ще е първата тази 200 коньовата а не 240 по новатаверсия...Иначе съм се возил на шестица 3-ка и чупи кръста наистина, ще видим какво ще избера, но със ще е дизел и ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 При дизелите в А4/Б7/ R4 моторите/1.9 и 2.0/ са помпа дюза,а V6/2.7 и 3.0/ са комън рейл. 3.0 TDI е в два варианта: -204 к.с.-BKN-със и без DPF. -233 к.с.-ASB-само с DPF. Кутиите са 6 ст.механична и 6 ст.автоматична типтроник.Двойното задвижване е серийно. 240 к.с. мотора е при А4/Б8/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 (Редактирано) Парите за данъка можеш да не ги мислиш хич. Обслужването на 2.0тди е към 800лева (ремъци , ролкки ...) , и 240 лева за данък , а на 3.0тди е по-скъп данъка , но обслужването не по евтино ( дано да не ти се налага да обслужваш веригата де .. ) @Fireblood , точно това и мисля да направя догодина , защотото бял ден несъм видял с това 2.0тди. (имам и познати ,които имат по-малко проблеми , но като цяло , не са от най-читавите двигатели) П.С @yochcov само да вметна , ако не си запознат , че при облсужването се сваля предната броня , фарове , радиатори , всичко и майсторите взимат между 200-250 лева за труд. Редактирано 13 Ноември 2016 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Преди 2 часа, Svetliu90 написа: облсужването се сваля предната броня , фарове , радиатори , всичко и майсторите взимат между 200-250 лева за труд. аз пък да кажа че един майстор в Пловдив каза - няма по-лесно от Ауди ! Свалям си бронята, маската се мърда на ляво и целия двител пред теб , не се буташ и си обслужваш със кеф. Свалят се неща но пък после ти е лесно и удобно а не да се буташ ! и не знам колко струва общо в Бг но в Англия във официален представител на Ауди 535 лири за ремъци и ролки - части и труд + подписване на сервизната история Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Преди 3 часа, mishleto написа: и не знам колко струва общо в Бг Зависи кой къде ще отиде,цените варират от под 100лв труд + отстъпката от частите,които майстора поръчва до около 250 лв само труд.Относително е,цени различни и всеки взима решение къде да отиде според цена,време,качество - в зависимост от приоритета,но и трите удовлетворени т.е.най-евтино,най-бързо и най-качествено не съществува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yochcov Публикувано 14 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Колеги темата не е толкова затова, дали ще се дадът +/- 100лв. за труд при ангренажа, (да не говоря, че на по предните модели А4 и пасат с напречни двигатели имаше майстори дето ги сменят без да свалят бронята, конкретно за този модел нз още как стоят нещата), а по скоро кой от дизеловите двигатели е по-надежден и с по-малко заводски проблеми (изключвам какво е правено с колата, защото това никой неможе да го каже), говорим чисто и просто от техническа гледна точка какво се знае за двигателите като +/-...Като цяло си държа на дизела но от 1,9 ПД освен на 2.0 макар да са проблемни някои няма къде да ходя искам неискам това е следващото поколение (пълен ъбсурд е да си помисля за 1,9 от тези модели дето даже са с 5 скорости!)...Та дали си заслужава да мина на 2,5 или 3,0 идея си нямам все още, комън рейл би следвало да е +, НО ако им е първа комън рейл генерация е много Х работата...Относно двойките на мойта баща й има Пасат 2007, за 3 години каране смени к-кт съединител и маховик (за мен това са неща, които ако се оплаква някой, да не си купува кола - консуматив и цената не е чак толкова болка за умиране...) единствено взе да му губи антифриз и естествено от обикаляне по некадърни майстори какво ли не се гледа и не се сменя, а аз случайно като си ходих с моято кола при Ифидик за др неща, само го попитах и той веднага каза, търсете спукано по главата, това трябва да се гледа...Та след едно пристъргване на главата пасата стана чук и върви мн добре...Но не ми харесва като модел и дизайн и като цяло и вътре (самия му дизайн го прави адски тясен), аудито ми е къде къде по на сърце, та явно ще избирам според това което попадне...Приятел наскоро си купи предното ауди 2,5 и е мн доволен, но го е карал няколко месеца и немога да направя извод от това що за двигател е - иначе върви, доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 На 2.5 и на 2.7 определено не си заслужава да минаваш . Ако ти се кара читав и мощен дизел това което си заслужава на това купе е 3.0TDI . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Здравейте, наскоро продадох МАзда 6 2,0 дизел 143к.с. на който се скапа мотора. И както каза тъста вземи Ауди и няма да сбъркаш. Въпросите са ми: 1)прикачам снимки на модел А4 Б6(първата снимка) и А4 Б7 с цел да ми кажете правилно ли съм разбрал разликата в моделите? И ако правилно съм се ориентирал - от коя точна година започва производството на модели Б7? 3)кой двигател препоръчвате за модела Б7? Моите изисквания са –базов модел който е най разпространен и здрав (например като 1.9TDI 131 к.с.) Но доколкото проучих Б7 моделите вече започват с 2.0? Дали тези мотори са също така здрави като 1.9Тди на Б6? 4)Ако избягам от дизела, който мотор бензин препоръчвате? – отново базов модел и здрав мотор. П.С. Под здрав мотор визирам такъв който заводски да няма много дефекти. Ясно е че ако не е обслужвам добре мотора какъвто и да е все ще се скапе. Търся автомобил комби варант, със такъв мотор на който му се носи славата че здрав. Обслужването на консумативи не ме притесняват. Важното е мотора да е здрав, защото втори път да се скапе мотор няма да устискам – най вече финансово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Отговор на първия въпрос можеш да получиш тук: https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4 Редактирано 9 Декември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 преди 23 минути, gbelchev написа: Здравейте, наскоро продадох МАзда 6 2,0 дизел 143к.с. на който се скапа мотора. И както каза тъста вземи Ауди и няма да сбъркаш. Честито че си успял да я продадеш. Твоят тъст какво Ауди кара, че да знаем каква е основата? Добре си се насочил към Авант но трябва да решиш бензин или дизел ... И бюджет само за покупката трябва да определиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) 20 minutes ago, МММ1 said: Честито че си успял да я продадеш. Твоят тъст какво Ауди кара, че да знаем каква е основата? Добре си се насочил към Авант но трябва да решиш бензин или дизел ... И бюджет само за покупката трябва да определиш. Да успях с загуба от около 4000лв Моя тъст кара ауди като на първата снимка, 2005г. 1.9ТДИ (к.с. не са ми ясни точно колко са но около 130). Бюджет - около 8500-9500лв само за покупката. Дизел - притеснява ме бъдещи ремонти на турбина, дюзи, DPF филтър или както е в аудито защо не ми е ясно има ли няма ли. Но пък дизела е страшно разпространен, по лесно се намира за покупка, евентуално и на по-лъсен етап по лесно да се намерят части втора употреба ако трябва, по-нисък разход извън града, и естествено няма да я има тази гадна газова бутилка в багажника :))) До колкото знам дават дизел двигателя че може да издържи много повече километри от бензина. Бензин - все си мисля че е по-малко капризен, евентуално бъдеща газ, но докато сложа газ дали разхода градско няма да е твърде голям (>10-11л/100км?) Ако споделите че дизелите на ауди са читави двигатели и да не им се притеснявам толкова, може би няма да се чудя толкова. Въпроса отново остава - за указаната цена какъв модел бих могъл да взема, като казвам търся такъв двигател на който му се носи славата че е здрав P.S. моля споделете - колко струва подяволите ремонт на предница, защото се наслушах на слухове - "НЕ вземай ауди, защото предницата струвала сумати пари - заради по сложното окачване" Говоря за гореописаните модели Б6 и Б7. Вие имате поглед над нещата - като сравнявам цените на ауди и примерно сеат, мазда по онлнай магазините за части - за мен цените изглеждат еднакви за поддръжка, което отново ме кара да поискам ауди (а на времето преди да купя маздата, бях казал следващата кола ще е ауди, но така се случи че взех маздата. Е сега вече имам възможността да си поправя грешката) Редактирано 9 Декември 2016 от gbelchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) 750 лв е пълен комплект носачи преди и задни, при това качествени. Иначе има и за 400лв комплекта Разход на 1.8т градско в София на бензин под 12-14 няма да е, на газ - 13-15. 1.8т освен това е и може би най-добрия бюджетен избор за това купе. Части втора употреба има бол ... Редактирано 9 Декември 2016 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 56 minutes ago, gbelchev said: Да успях с загуба от около 4000лв Моя тъст кара ауди като на първата снимка, 2005г. 1.9ТДИ (к.с. не са ми ясни точно колко са но около 130). Бюджет - около 8500-9500лв само за покупката. Дизел - притеснява ме бъдещи ремонти на турбина, дюзи, DPF филтър или както е в аудито защо не ми е ясно има ли няма ли. Но пък дизела е страшно разпространен, по лесно се намира за покупка, евентуално и на по-лъсен етап по лесно да се намерят части втора употреба ако трябва, по-нисък разход извън града, и естествено няма да я има тази гадна газова бутилка в багажника :))) До колкото знам дават дизел двигателя че може да издържи много повече километри от бензина. Бензин - все си мисля че е по-малко капризен, евентуално бъдеща газ, но докато сложа газ дали разхода градско няма да е твърде голям (>10-11л/100км?) Ако споделите че дизелите на ауди са читави двигатели и да не им се притеснявам толкова, може би няма да се чудя толкова. Въпроса отново остава - за указаната цена какъв модел бих могъл да взема, като казвам търся такъв двигател на който му се носи славата че е здрав P.S. моля споделете - колко струва подяволите ремонт на предница, защото се наслушах на слухове - "НЕ вземай ауди, защото предницата струвала сумати пари - заради по сложното окачване" Говоря за гореописаните модели Б6 и Б7. Вие имате поглед над нещата - като сравнявам цените на ауди и примерно сеат, мазда по онлнай магазините за части - за мен цените изглеждат еднакви за поддръжка, което отново ме кара да поискам ауди (а на времето преди да купя маздата, бях казал следващата кола ще е ауди, но така се случи че взех маздата. Е сега вече имам възможността да си поправя грешката) Само да кажа като един фен на бензинките, че да - дизеловия двигател уж е по-здрав и кара повече километри, но колата не е само двигател - ако се потдържа правилно двигателя изкарва много повече отколкото купето, окачването, салона и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gbelchev Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Накратко да се ориентирам към 1.8Т бензин, или 1.9 TDI или 2.0 TDI ? Въпроса е дали 2.0ТДИ е горе долу еднакъв с 1.9ТДИ? При дизелите има ли въпросния DPF филтър или там както се казва при аудито? Идеята ми е, че като се запуши рано или късно ще трябва да го махам и вероятно ще трябва да се изолира този филтър софтуерно от компютъра (нещо което ме притеснява че някой ще ровичка по компютъра и дали наистина ще си свърши качествено работата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) Не задълбавай толкова с тоя филтър..... може и никога да не се наложи да го махаш.....а ако се наложи, не е чак такава драма.......... има много хора, които качествено могат да си свършат работата. 1.9 и 2.0 нямат кой знае какви разлики........ като концепция, усещане за динамика, разход......поддръжка! При двойката е за предпочитане кода на мотора да е BPW......тоест с 8 клапановата глава......:) Редактирано 9 Декември 2016 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 За мен читавите двигатели за B6 са 1.8Т и 1.9TDI . За B7 са 3.0TDI и 3.2FSI за които обаче бюджета ти не стига . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 1.8T търси. ПД- дизелите ще те отвращават всяка сутрин като ги запалиш със звука на цинкова кофа пълна с гайки, падаща по стъпалата. Бензиновия също е доста по-бърз/динамичен, малко по-евтин за поддръжка и с газ ще е по-икономичен от дизелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 преди 17 минути, Audi_FeN_1 написа: 1.8T търси. ПД- дизелите ще те отвращават всяка сутрин като ги запалиш със звука на цинкова кофа пълна с гайки, падаща по стъпалата. Бензиновия също е доста по-бърз/динамичен, малко по-евтин за поддръжка и с газ ще е по-икономичен от дизелите. Не е задължително да е гнуслив....... може да не го отвращават . А може да е алергичен към газ.....и да не му се взима 1.8 Това на шега;) Важното е да знае какво очаква....... на ред с тракането си има достатъчно предимства малкия дизел. Разбира се нищо му няма на 1.8Т...;) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts