Jump to content

Запознайте се с Аничка


Teo Teo

Recommended Posts

Понеже е кола и е Ауди, се казва Аничка..:)

За пръв път в живота си купувам кола по красота, досега все двигатели гледах и т.н..Аничка ме грабна с красота. 

Ледниково бяла е със затъмнени стъкла и червено черен салон с едър шев. И двигател си има де, 3.0 ТФСИ

Купих я скоро, гледам си я добре надявам се и тя да ме гледа. Модела е 2014г в гаранция е до 2018г или 120к/км. 

Салона е много красив и дискретен цвят не знам защо на снимката долу излиза такова крещящо червено, на живо е съвсем друго.

Иначе нямам забележки засега, само каче ли на завои леко занася или просто аз не мога още да карам куатро щото това ми е първото куатро в живота и 1-то Ауди.

Има фул екстри секви и една странна история че нарочно не е качен блутут в колата, да! нарочно ( а защо е така е друга тема) макар че колата е с навигация която изисква блутут, питах в Порше дигат рамене знаят затова ама от Германия им забранили доокомплектовка ( такава им била политиката) та не щат да го правят на гаранционна кола,  сега се разправям как аджеба да го инстална тоз блутут щот се оказа не- проста работа, та това е. И Райно гледа колата и тоз блутут и той се фана за главата :).. Друго няма.

Четох също че двигателя и е отключен на 60% поради маркетингови съображение, тоест има мегдан до 450 коня колкото си му бил фул потенциала.

Ако някой се сеща за какво да внимавам специфично на колата да сподели.

 

Иначе Аничка си върви доста и не ме е страх вече че ще ме изпреварват разни злобни Тойоти по светофарите. :)

 

20161206_152433.jpg

20161206_152349_resized.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на колегите за добрите пожелания да ви се връща х3..

 

Данчо, :) едни лоши чичковци ме туриха у фризера за 2 седмици по незнайни за мен причини :) , ама таман си мислех да пусна една тема за кармата...добре че ме подсети.

 

ПП>>Между другото, има нещо с мен или ме гони параноята ама тез завои много ми е странно като влизам. Не искам да кажа че занася колата, щот се пак е куатро и е нова ама нещо има и ако не е с колата е с мен. Аз наистина никога не съм карал Ауди а само Мергели и БМВ и явно нещо не правя като хората. Мисля да попрочета малко повече за поведението на куатрото и как се кара щот в момента нещо не мога да рабера кво става особенно в завои, ама не мога да влизам и излизам като хората нито да държа скорост над 100-110 макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе никога не съм харесвал комбита, се ми приличат на ванове не на коли. И луксозни седани напоследък не харесвам, много са ми напудрени и лъскави мязат на селски ергенин на вечеринка с гел.

Ей тези модели спортбек каче ли съчетават най-доброто, хем багажник си имат голям хем стройна и сбита визия, а не нещо помпозно и грамадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е уникално изпълнение и е чисто нова, много бях впечатлен.

 

Ники, относно bluetooth-a пише - telephone not installed, ако имаше ще да пише, че не  attached properly.

По рама я гледахме, конфигурирана е без bluetooth.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя така е конфигурирана, но според мен congo искаше да каже, че много коли всъшност имат bluetooth modul от завода, но просто не е активиран тъй като клиента не си е платил.

Доста честа практика е това четейки на Ash от A5OC инстаграм-а.

Тъпо е, но е факт.

Има коли с неактивиран модул за няколко стотин(дори над 1000 лв.) в тях.

Явно на Ауди така им изнася повече и им е по-рентабилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм виждал такава навигация и без bluetooth.

Дано е въпрос на активация, хардуерно не съм гледал дали е там или не модулът. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е ясно, че става дума за извънградски път или магистрала.

Аз миналата седмица ходих до Пловдив за пръв път с тая кола и не усетих нищо нестабилно даже напротив.

Имаше завоЙ с доста повече от 100-110.

С чисто нови зимни гуми съм обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да благодаря огромно на Congo , незнам как обаче ми оправи блутута на колата некак си ..проима блутут откъде и как го извади незнам. Спести ми хиляди разправий с Порше и разходи и т.н. Огромно благодарско! Силно го препоръчвам при такива проблеми.

 

А за завоите, явно мотора е силен и треа се кара по-внимателно, това е моето обяснение. Става въпрос за магистрала и извънградско а не завои тип Смолян и т.н. И аз съм със чисто нови 19' гуми но не е там работата, просто си е мощен мотор и треа се внимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и предполагах колата си е имала модула просто не е бил активиран софтуерно ;).

Много често срещана практика.

 

За магистралата колко да е силен мотора и колко внимателно да се кара?

Моя е 211 коня и имаше завои до Пловдив и с по 200 км.

Не е за хвалене, просто нямаше проблеми с тях.

 

Може пък да имаш проблеми с амортисьори или нещо от сорта.

Не е нормално тази кола да я усещаш нестабилна на магистрала в завой с 100 километра в час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Фифи, знам че не е нормално да я усещам така аз затва и писах. И слагам едно голямо НО , аз цял живот съм карал Мергели и основно Баварци и имам доста различен стил на каране. Не е болка за умиране ще свикна и с Аничка.

А в момента аз с моя начин на каране,  ако си влезна в завой с 200 както ти казваш, просто ще се претрепя. Ама директно.

Явно си е въпрос на свикване към колата. Така си го обяснявам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ми изтри коментара, незнайно защо.

Ще го кажа пак - браво Ники.

Дали го пише някъде или има каквито и да е DIY факт, че само той прояви инициатива да го направи и го направи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер.   Обаче искам да попитам новия собственик как си купи за пръв път в живота кола по красота,като цял месец сън не го хващаше и написа куп теми за това по какви тънки сметки ще си купи кола, от която ще загуби най-малко...... и прочее....:hilezh::flehan::hilezh:

Иначе честита придобивка и  много безаварийни километри!:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файър, само да уточня че сметките ги правих за хора които не раполагат с много финанси за кола и нямат дълбока финансова култура, за да се ориентират в материята. Щото макар че всеки си мисли че знае на практика се оказва че не е така. Но това не значи че щом е най-изгодно аз ще го направя.

 Нали форума е за взаимопомощ? :)

 

 

За каското какво да кажа, пълно каско в Армеец след всички видове отстъпки излезе 4500лв барабар с ГО и зелена карта.

 

В момента работя по въпроса дали е възможно да се премести офиса в колата със всички прилежащи екстри и сървър и дали може да се ремоделира ММИ и централното табло . Сигурно от Порше ще настане големо мрънкане че е гаранционна, ама може да се договорим нещо с тях да изкл. тез модули от гаранцията. Ще видим.

И други идейки ми се въртят в главата за суперчарджъра, двигателя и генерацията :) ще видим.

По важно е за мен да имам фунциониращ мобилен офис ако може, ако не може здраве да е.

Реално съвременните коли нямат проблем да бъдат мобилни офиси, това даже е имплементирано във вановете , мисля че може и да се разширят функционалностите с wifi с голям обхват и др. функции. Основните проблеми аз ги виждам с интеграцията между системите но ОЕМ пазара е доста развит та ще видим.

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео, честито за придобивката и много безаварийни километри :bia:

 

Идеята за подвижен кабинет я реализираха в Порше Панамера по NG в предаването "Мегаколи" :)  

П.П. Ще ти трябва и шофьор - "четенето" на числа си мисля, че ще отклонява вниманието докато шофираш :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Склепи мерси за пожеланията да ти се връща!:respekt:

 

Абе понеже четох некви неща ми треа помощ, ще съм благодарен на експертни мнения.

-Препоръчително ли е да се сменят всички свещи на 3.0 ТФСИ мотор като стане колата на 30-35 000 км  или не?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео, колата изглежда страхотно. Със здраве да си я караш, дълго и безаварийно, а като дойде време да я продаваш - да й вземеш добри пари:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Celtic :)  мерси от сърце!

Аз мисля да я продам като изтече гаранцията веднага и под 100к/км щот съм си технически инвалид и тъй като нищо не разбирам от ремонти на коли предпочитам да карам гаранционни.

Естествено мое много да се влюбя в нея и да не я продам ..тогаз ще му мислим..

 

Веско мерси за мнението за свещите, нека те питам тогава друго; -А ако въпреки че няма 50к /км ги сменя така за всеки случай това ще подобри ли работата на мотора или нищо нема се случи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Оказа се че двигателя фабрично е яко скопен на 60%  за да не канибализира продажбите на горните ес-ки.

 

Та...заведох Аничка на едни видни Пловдивски гинеколози да я излекуват :) от тази болест...

И тя си стана с 458 кончета без напъване  само като освободихме моторчето и подобрихме компресора , ето резултата технически:

(  Много ненормална стана Аничка откъм вървене :) , в темата за Горубляне съм постнал снимка на магистралата от теста)

 

 

 

^10C188B12E9EF960D0DA01EB114750CBBE61572412738E1BDA^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

^AE8F5BF97A3119CFB2BD9CFF9B4F22BE83FE106D5BEE33701A^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

^B8F4B17A53FDF5BBBFDFBFB2AEA466EB3AFE8DB4BC018D41CE^pimgpsh_fullsize_distr.jpg 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...