Jump to content

АСЕ 2.0 16V не пали


Един_Луд

Recommended Posts

Дойде ми ред и аз да се разпиша в този раздел...

Тази вечер изведнъж, както си карах, колата почна да придърпва и при рязко подаване на газ да не набира. Прибрах се и около час по-късно тръгнах пак да излизам. Запали и веднага изгасна...

Повъртях на стартер още 3-4 пъти неуспешно и реших да видя свещите. Като извадих лулите на свещите от две от тях направо течеше масло. Ако има някакво значение - свещите са на 1вия и 3тия цилиндър, броено от решетката към купето. Другите 2 бяха сухи. Самите свещи не съм свалял, че беше много тъмно

Утре сутрин ще се правя на майстор да гледам откъде е това масло.

Като се случи случката и си спомних, че преди време при диагностика ми бяха казали, че гарнитурата на капака "е тръгнала". Това ще е първото нещо, което ще сменям със сигурност.

Моля за съвет какво друго да гледам...от какво друго би могъл да се получи този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали идва ток от бобината! Може да е датчик на Хол или комутатор.

По мое мнение това няма нищо общо с гарнитурата на капака на клапаните!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не виждам връзка с гарнитурата на капака... :D;)

Иначе причини бол... :unsure:

- Запалването - датчик на хол, кабели, разпределител, бобина.... Най-лесно провери си искрата, като извадиш свещите една по една и опреш резбата на маса, само че да не си на слънце, че може просто да не я видиш....

- Смесообразуване - проблем с дебитомера..... кофти работа :unsure:

- Горивна система - запушен филтър (бял кахър) и заминала помпа... доста кофти, особено ако си с Пиербург - 400лв :D Помпата може и да качва бензин, но да не е с необходимото налягане, така че с просто поглеждане дали фурга нема да минеш.

Най-добре в понеделник я карай на диагностика - аз поне така бих направил... Ако не е нещо очевадно ще си играеш цял ден и пак може да не хванеш проблема, а на диагностика за 30-40 мин би трябвало да са наясно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гарнитурата ти е напълнила дупките, в които са свещите, с масло. Тя е от 2 части, външна, по контура на капака, и вътрешна, която уплътнява дупките за свещите. Пробвай да извадиш лулите и да подсушиш хубаво с парцал. Ако се оправи, значи само гарнитурата е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи дали маслото по свещите е било от стичащо се отвън такова, или от цилиндъра. В първия случай ще минеш само с гарнитура на капака, а непаленето може да е от нещо друго. Във втория случай нещата не са добре, може да са заминали сегментите на 1-и и 3-и цилиндър. Но преди да я отвори майстора нека премери компресията - ако в тези два цилиндъра е с повече от 2-3 атмосфери разликата в сравнение с другите два, значи е от сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат:

Като извадих лулите на свещите от две от тях направо течеше масло. ... Самите свещи не съм свалял, че беше много тъмно

Маслото е 100% от гарнитурата. Ама дали от това не пали...

От издухал сегмент не можеш да свалиш свещ, от която да капе масло. Освен ако колата не е по таван за 3-4 месеца.

Редактирано от Audi V6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гарнитурата...около 4 часа играчка разглобяване и сглобяване. И взе че запали. Цъка като часовник...т.е. цъкаше за малко :unsure:

След това ново 20. Или по-скоро открих първопричината за придърпването от предишната вечер.

Тръгнах да пробвам как върви колата към НИМ и се оказа, че, колкото и да давам газ, не иска да качи над 3000 оборота. Завоя на околовръстното от Цар Борис към НИМ едва го качих на втора...и хайде обратно в бокса. Където отново спря да пали.

Реших, че най-вероятната причина е недостиг на бензин и свалих горивния филтър - запушен. Смених го...

И тук голямото дърво. Инжекциона не ще да бачка. До входа му стига бензин да се удави човек. Има налягане като слънце. Същото е положението и на изхода за клапана за студено палене. Обаче на изходите за 4те инжектора няма и капка бензин. Някой да има идеи какво може да не е наред? Какви напрежения/съпротивления трябва да има на буксите - да проверя дали всичко там е ок?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си бензиновата помпа.Визуално не можеш да определиш какво налягане дава. При мен студена палеше но не можеше да се развинти над 3000 об. и като загрееше спираше да пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде краят на сагата "не пали"...днес най-накрая я подкарах.

Ето и равносметката по реда на откриване на повредите:

Скъсана гарнитура на капака на клапаните - 26 лв.

4 бр. "пробили" свещи - 4х9 = 36 лв.

Запушен горивен филтър - 22 лв.

Горивната помпа качва 3,5 бара налягане при необходими над 6 - 360 лв.

Задръстен въздушен филтър - 11 лв.

Общо: 455 лв, около 10-12 часа труд (разпределен в няколко дни) и една седмица в бокса :hilezh:

100 Quattro, след като смених гарнитурата и успях да запаля още миналата неделя, точно това беше поведението на колата. Пали на студен двигател, няма мощност и не иска да развърти мотора над 3000 оборота и загасиш ли я веднъж - на топъл двигател няма палене. Диагноза - филтър и помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги,и ЧНГ на всички! Имам подобен проблем. 100-ца 2.0, 16v. ACE. На 31.12.2008г. колата започна да губи мощност. Предния ден се чуваше някакво чукане, като аванс. Докато се пребирах установих,че е изхвърлила и маслото от двигателя. Едвам вървеше на 1-ва скорост. Никакво палене,нито топла, нито студена. Знам, че гарнитурата на капака на клапаните ми беше за смяна,защото се омасляваха свещите,но едва ли е само този проблем. Утре ще я карам с пътна помощ на майстор,за който не съм много сигурен... Моля ако някой може да помогне,нека пише. Благодаря Ви, предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е изхвърлила цялото масло и си карал вероятно ще трябва да правиш ремонт на двигателя :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ч.Н.Г. На всички , и моето изтече изведъж, беше от топлообменника на масления филтър има една гарнитурка,която е графитна и с времето и вибрациите се износва и като пропусне масло перките го разнасят навсякъде,но не се отчайвай щом си с този двигател си в матрицата на ACE!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ч.Н.Г. На всички , и моето изтече изведъж, беше от топлообменника на масления филтър има една гарнитурка,която е графитна и с времето и вибрациите се износва и като пропусне масло перките го разнасят навсякъде,но не се отчайвай щом си с този двигател си в матрицата на ACE!

Направо си се отчаях :flipoff: Кочината вече е недвижима собственост!!! След, като купих от колега от форума главата на инжекциона с прикачената към нея, хуйовина- не знам как се казва(по съвет на майстора) се оказа че не е това! После разглобяване на двигателя, докато се стигне до буталата и се видя,че има отчупено парче от горната част на едното бутало. Решихме "тънкия" вариант, (защото нямам възможност за цялостен основен ремонт) и продажба. Т.е. да се смени само счупеното бутало, шлайф на главата нови сегменти и нови гарнитури. Един вид да се закрепи временно. Проблема е, че не мога да намеря бутало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си се отчаях :) Кочината вече е недвижима собственост!!! След, като купих от колега от форума главата на инжекциона с прикачената към нея, хуйовина- не знам как се казва(по съвет на майстора) се оказа че не е това! После разглобяване на двигателя, докато се стигне до буталата и се видя,че има отчупено парче от горната част на едното бутало. Решихме "тънкия" вариант, (защото нямам възможност за цялостен основен ремонт) и продажба. Т.е. да се смени само счупеното бутало, шлайф на главата нови сегменти и нови гарнитури. Един вид да се закрепи временно. Проблема е, че не мога да намеря бутало.

колега в момента имаш ли читава глава на инжекциона за продаване-трябва ми???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в момента имаш ли читава глава на инжекциона за продаване-трябва ми???

Емо продава АСЕ,питай го :rolleyes:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3343...mp;#entry737266

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...