Един_Луд Публикувано 27 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2007 Дойде ми ред и аз да се разпиша в този раздел...Тази вечер изведнъж, както си карах, колата почна да придърпва и при рязко подаване на газ да не набира. Прибрах се и около час по-късно тръгнах пак да излизам. Запали и веднага изгасна...Повъртях на стартер още 3-4 пъти неуспешно и реших да видя свещите. Като извадих лулите на свещите от две от тях направо течеше масло. Ако има някакво значение - свещите са на 1вия и 3тия цилиндър, броено от решетката към купето. Другите 2 бяха сухи. Самите свещи не съм свалял, че беше много тъмноУтре сутрин ще се правя на майстор да гледам откъде е това масло.Като се случи случката и си спомних, че преди време при диагностика ми бяха казали, че гарнитурата на капака "е тръгнала". Това ще е първото нещо, което ще сменям със сигурност.Моля за съвет какво друго да гледам...от какво друго би могъл да се получи този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 28 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2007 Провери дали идва ток от бобината! Може да е датчик на Хол или комутатор.По мое мнение това няма нищо общо с гарнитурата на капака на клапаните! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 28 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2007 И аз не виждам връзка с гарнитурата на капака... Иначе причини бол... - Запалването - датчик на хол, кабели, разпределител, бобина.... Най-лесно провери си искрата, като извадиш свещите една по една и опреш резбата на маса, само че да не си на слънце, че може просто да не я видиш....- Смесообразуване - проблем с дебитомера..... кофти работа - Горивна система - запушен филтър (бял кахър) и заминала помпа... доста кофти, особено ако си с Пиербург - 400лв Помпата може и да качва бензин, но да не е с необходимото налягане, така че с просто поглеждане дали фурга нема да минеш.Най-добре в понеделник я карай на диагностика - аз поне така бих направил... Ако не е нещо очевадно ще си играеш цял ден и пак може да не хванеш проблема, а на диагностика за 30-40 мин би трябвало да са наясно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2007 От гарнитурата ти е напълнила дупките, в които са свещите, с масло. Тя е от 2 части, външна, по контура на капака, и вътрешна, която уплътнява дупките за свещите. Пробвай да извадиш лулите и да подсушиш хубаво с парцал. Ако се оправи, значи само гарнитурата е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 28 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2007 Зависи дали маслото по свещите е било от стичащо се отвън такова, или от цилиндъра. В първия случай ще минеш само с гарнитура на капака, а непаленето може да е от нещо друго. Във втория случай нещата не са добре, може да са заминали сегментите на 1-и и 3-и цилиндър. Но преди да я отвори майстора нека премери компресията - ако в тези два цилиндъра е с повече от 2-3 атмосфери разликата в сравнение с другите два, значи е от сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2007 (Редактирано) Цитат:Като извадих лулите на свещите от две от тях направо течеше масло. ... Самите свещи не съм свалял, че беше много тъмноМаслото е 100% от гарнитурата. Ама дали от това не пали...От издухал сегмент не можеш да свалиш свещ, от която да капе масло. Освен ако колата не е по таван за 3-4 месеца. Редактирано 28 Януари 2007 от Audi V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 28 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2007 Смених гарнитурата...около 4 часа играчка разглобяване и сглобяване. И взе че запали. Цъка като часовник...т.е. цъкаше за малко След това ново 20. Или по-скоро открих първопричината за придърпването от предишната вечер.Тръгнах да пробвам как върви колата към НИМ и се оказа, че, колкото и да давам газ, не иска да качи над 3000 оборота. Завоя на околовръстното от Цар Борис към НИМ едва го качих на втора...и хайде обратно в бокса. Където отново спря да пали.Реших, че най-вероятната причина е недостиг на бензин и свалих горивния филтър - запушен. Смених го...И тук голямото дърво. Инжекциона не ще да бачка. До входа му стига бензин да се удави човек. Има налягане като слънце. Същото е положението и на изхода за клапана за студено палене. Обаче на изходите за 4те инжектора няма и капка бензин. Някой да има идеи какво може да не е наред? Какви напрежения/съпротивления трябва да има на буксите - да проверя дали всичко там е ок? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100 Quattro Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Провери си бензиновата помпа.Визуално не можеш да определиш какво налягане дава. При мен студена палеше но не можеше да се развинти над 3000 об. и като загрееше спираше да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 3 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Дойде краят на сагата "не пали"...днес най-накрая я подкарах.Ето и равносметката по реда на откриване на повредите:Скъсана гарнитура на капака на клапаните - 26 лв.4 бр. "пробили" свещи - 4х9 = 36 лв.Запушен горивен филтър - 22 лв.Горивната помпа качва 3,5 бара налягане при необходими над 6 - 360 лв.Задръстен въздушен филтър - 11 лв.Общо: 455 лв, около 10-12 часа труд (разпределен в няколко дни) и една седмица в бокса 100 Quattro, след като смених гарнитурата и успях да запаля още миналата неделя, точно това беше поведението на колата. Пали на студен двигател, няма мощност и не иска да развърти мотора над 3000 оборота и загасиш ли я веднъж - на топъл двигател няма палене. Диагноза - филтър и помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Здравейте колеги,и ЧНГ на всички! Имам подобен проблем. 100-ца 2.0, 16v. ACE. На 31.12.2008г. колата започна да губи мощност. Предния ден се чуваше някакво чукане, като аванс. Докато се пребирах установих,че е изхвърлила и маслото от двигателя. Едвам вървеше на 1-ва скорост. Никакво палене,нито топла, нито студена. Знам, че гарнитурата на капака на клапаните ми беше за смяна,защото се омасляваха свещите,но едва ли е само този проблем. Утре ще я карам с пътна помощ на майстор,за който не съм много сигурен... Моля ако някой може да помогне,нека пише. Благодаря Ви, предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Ако ти е изхвърлила цялото масло и си карал вероятно ще трябва да правиш ремонт на двигателя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glen Публикувано 6 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2009 Ч.Н.Г. На всички , и моето изтече изведъж, беше от топлообменника на масления филтър има една гарнитурка,която е графитна и с времето и вибрациите се износва и като пропусне масло перките го разнасят навсякъде,но не се отчайвай щом си с този двигател си в матрицата на ACE! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 Ч.Н.Г. На всички , и моето изтече изведъж, беше от топлообменника на масления филтър има една гарнитурка,която е графитна и с времето и вибрациите се износва и като пропусне масло перките го разнасят навсякъде,но не се отчайвай щом си с този двигател си в матрицата на ACE! Направо си се отчаях Кочината вече е недвижима собственост!!! След, като купих от колега от форума главата на инжекциона с прикачената към нея, хуйовина- не знам как се казва(по съвет на майстора) се оказа че не е това! После разглобяване на двигателя, докато се стигне до буталата и се видя,че има отчупено парче от горната част на едното бутало. Решихме "тънкия" вариант, (защото нямам възможност за цялостен основен ремонт) и продажба. Т.е. да се смени само счупеното бутало, шлайф на главата нови сегменти и нови гарнитури. Един вид да се закрепи временно. Проблема е, че не мога да намеря бутало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirogabi Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Направо си се отчаях Кочината вече е недвижима собственост!!! След, като купих от колега от форума главата на инжекциона с прикачената към нея, хуйовина- не знам как се казва(по съвет на майстора) се оказа че не е това! После разглобяване на двигателя, докато се стигне до буталата и се видя,че има отчупено парче от горната част на едното бутало. Решихме "тънкия" вариант, (защото нямам възможност за цялостен основен ремонт) и продажба. Т.е. да се смени само счупеното бутало, шлайф на главата нови сегменти и нови гарнитури. Един вид да се закрепи временно. Проблема е, че не мога да намеря бутало.колега в момента имаш ли читава глава на инжекциона за продаване-трябва ми??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 колега в момента имаш ли читава глава на инжекциона за продаване-трябва ми???Емо продава АСЕ,питай го http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3343...mp;#entry737266 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirogabi Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Емо продава АСЕ,питай го http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3343...mp;#entry737266Благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване