Jump to content

1.8T BFB Върти и не пали...


Fitil4o

Recommended Posts

  • Отговори 199
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И все ми се струва, че би трябвало да набие грешка. Трябва да се търси компонент, който не се следи от компютъра на колата, освен ако самия комп не е издумкал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Fitil4o написа:

 

Това не е кола, това е боклук ! :steinigung:

Добре, че тръца бил двигатела, предстаам си душегуба

 

Бухахаха, представял си бил.

Ка па на всички омразЕ се душегуба ви е у устите, не знам.

Айде да ти разсея представите. Тази сутрин душегуба запали на минус 13.5 градуса след секунда и половина въртене. И вчера запали и оня ден.

Това за душегуба.

А ти колкото по рано осъзнаеш, че си абич и не отбираш от коли, толкова по малко ядове ше береш в бъдеще. Хората ти казаха, да я беше закарал в сервиз, при някой, който знае за какво става въпрос и да си забравил вече за проблема.

Що ли имам дежа вю с едни теми на друг виден форумен разбирач по всичко, Петре барута от нЕгован.

Купувате си възможно най пробитите поройници, евър и после пищите по форумите като простинала каня, кви боклуци били Аудитата.

Ама иначе сте първи пушки по даване на акъл, в темите "Какво Ауди да си купя".

Като е боклук Аудито, Надин, вените надлъжно и ритуален логаут.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тoA мАтор неземен се ми се струва, че нещо по-банално ще е проблема, тъй че май е най-добре да се почне отначало диагностиката. В последната година на 2 пъти АДР-а така изненадващо не палеше - единия път заради температурния датчкик, другия заради бензиновата поНпа. Датчика лесно се виждаше на вагкома, че дава неадекватни стойности, а понпата просто беше блокирала. Инак имаше ток до нея, опитваше се да врътне и май даже лекичко жужеше, но гориво не качваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова трябва да се закара в някой сервиз и там ще се намери проблема. Аз имах един опел с изгнила маса на двигателя :hilezh:. Голямо чудене падна. Отказах се и отидох в един Бош сервиз и на петата минута всичко беше ток и жица. Ние гадаем тук, но по интернет такива завързани проблеми не се решават. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Schnura написа:

Купувате си възможно най пробитите поройници, евър и после пищите по форумите като простинала каня, кви боклуци били Аудитата.

 

Не внимаваш, на 130 К км. е с история от първи осбственик :hilezh:

Преди 1 час, Schnura написа:

Ама иначе сте първи пушки по даване на акъл, в темите "Какво Ауди да си купя".

Като е боклук Аудито, Надин, вените надлъжно и ритуален логаут.

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто фитиля реши сам да си ремонтира колата в най-големия студ в последното десетилетие. Измръзнали са му рЪките от студ пцуе на лево и на десно :) Качвай я на репатрака и директно У сервиза, че изпусна най-хубавото време за хубавата машина която имаш :)

Най-вероятно е нещо елементарно ама ще трябва и некой мултицеД дa се метне щом компа нищо не казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, смени ли датчика и показва ли ти грешка ВагКома? Последно хвърля ли бензин до цилиндрите или не? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърля бензин (до цилиндрите ще видя довечера, нека купя свещи, че им е време за смяна и без това).

До рейката хвърля.
Датчика смених снощи и е по зле от преди :) 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, екзактли ...

Довечера ше го закача пак да видя какво ще каже дееба .... снощи не носех комп

Демек, преди припукваше поне два три такта в началото

са и тева неще

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я закачиш на компа, недей гледа само грешките ами влез в групите и погледни все пак температурния датчик колко градуса отчита. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ся я открих тая тема.

Фитиле луд ли си ве мой ? Сменихме половината кола да открием нещо което  навярно е супер банално и в някой сервиз щеха са ти решили проблема отдавна. 

 

Ремъците гледа ли ? Прескочил ангренаж ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава внезапна смърт е електрическа. Датчик на Хол обикновено така се трупясва и няма искра на свещите.

 

Между другото мое да се обадиш на Vaskoto1 който бачка на Кр.Село и мое да се навие да ти я погледне на място. Особено ако го докараш.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлата е в един двор и рапатрак не мое влезе, навътре е, има един метър снеК дееба :steinigung:

Ше пробвам да я изтегла края на седмицата и да я вкарам в един гараж, там си имам едно BFB за продаване работещо за донор, да си сменям наред 

Дотука нов филтЕр, беше си за смяна, свещите и те и татчик на коляновиат вал.

Обаче, VCDS шеше го отчете датчика на хол, а лога е емпти спейсес дееба 

 

 

Log-WAUZZZ8EX3A283231-136300km-84692mi.txt

10 minutes ago, zlobil said:

Ремъците гледа ли ? Прескочил ангренаж ?

Ремъка съм го сменял аз и белезите са абсолютно както трябва !

Колата я вкарах работеща, не е мърдана,няма как да превърти ремък на спряла кола дееба 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...