robobug Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 С делко и бобина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Лулите имат съпротивление 2 ома. Спокойно може да избият две и край. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Тия бобини (с вградения комутатор) не страдат толкова от лули, колкото първите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 И все ми се струва, че би трябвало да набие грешка. Трябва да се търси компонент, който не се следи от компютъра на колата, освен ако самия комп не е издумкал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Преди 9 часа, Fitil4o написа: Това не е кола, това е боклук ! Добре, че тръца бил двигатела, предстаам си душегуба Бухахаха, представял си бил. Ка па на всички омразЕ се душегуба ви е у устите, не знам. Айде да ти разсея представите. Тази сутрин душегуба запали на минус 13.5 градуса след секунда и половина въртене. И вчера запали и оня ден. Това за душегуба. А ти колкото по рано осъзнаеш, че си абич и не отбираш от коли, толкова по малко ядове ше береш в бъдеще. Хората ти казаха, да я беше закарал в сервиз, при някой, който знае за какво става въпрос и да си забравил вече за проблема. Що ли имам дежа вю с едни теми на друг виден форумен разбирач по всичко, Петре барута от нЕгован. Купувате си възможно най пробитите поройници, евър и после пищите по форумите като простинала каня, кви боклуци били Аудитата. Ама иначе сте първи пушки по даване на акъл, в темите "Какво Ауди да си купя". Като е боклук Аудито, Надин, вените надлъжно и ритуален логаут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 В тoA мАтор неземен се ми се струва, че нещо по-банално ще е проблема, тъй че май е най-добре да се почне отначало диагностиката. В последната година на 2 пъти АДР-а така изненадващо не палеше - единия път заради температурния датчкик, другия заради бензиновата поНпа. Датчика лесно се виждаше на вагкома, че дава неадекватни стойности, а понпата просто беше блокирала. Инак имаше ток до нея, опитваше се да врътне и май даже лекичко жужеше, но гориво не качваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Затова трябва да се закара в някой сервиз и там ще се намери проблема. Аз имах един опел с изгнила маса на двигателя . Голямо чудене падна. Отказах се и отидох в един Бош сервиз и на петата минута всичко беше ток и жица. Ние гадаем тук, но по интернет такива завързани проблеми не се решават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Преди 1 час, Schnura написа: Купувате си възможно най пробитите поройници, евър и после пищите по форумите като простинала каня, кви боклуци били Аудитата. Не внимаваш, на 130 К км. е с история от първи осбственик Преди 1 час, Schnura написа: Ама иначе сте първи пушки по даване на акъл, в темите "Какво Ауди да си купя". Като е боклук Аудито, Надин, вените надлъжно и ритуален логаут. +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Просто фитиля реши сам да си ремонтира колата в най-големия студ в последното десетилетие. Измръзнали са му рЪките от студ пцуе на лево и на десно Качвай я на репатрака и директно У сервиза, че изпусна най-хубавото време за хубавата машина която имаш Най-вероятно е нещо елементарно ама ще трябва и некой мултицеД дa се метне щом компа нищо не казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Това по повод датчика и грешката - http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6057888-Golf-GTI-Mk4-1.8T-engine-not-starting-only-cranking Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 В крайна сметка, смени ли датчика и показва ли ти грешка ВагКома? Последно хвърля ли бензин до цилиндрите или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Хвърля бензин (до цилиндрите ще видя довечера, нека купя свещи, че им е време за смяна и без това). До рейката хвърля. Датчика смених снощи и е по зле от преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Е как е по-зле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Един вид, още повече не пали, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Мхм, екзактли ... Довечера ше го закача пак да видя какво ще каже дееба .... снощи не носех комп Демек, преди припукваше поне два три такта в началото са и тева неще Редактирано 11 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 като я закачиш на компа, недей гледа само грешките ами влез в групите и погледни все пак температурния датчик колко градуса отчита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 1 minute ago, fx rookie said: температурния датчик колко градуса отчита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Наклади един як огИн под тръцО. Нема начин, да не запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Може да е лятна версия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Акумулатора зареди ли го? Има ли искра на свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Мечо, ще погледна какво става там уикенда, поръчал съм и иридиеви свещи да сги сменя тъкмо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Е ся я открих тая тема. Фитиле луд ли си ве мой ? Сменихме половината кола да открием нещо което навярно е супер банално и в някой сервиз щеха са ти решили проблема отдавна. Ремъците гледа ли ? Прескочил ангренаж ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 (Редактирано) Такава внезапна смърт е електрическа. Датчик на Хол обикновено така се трупясва и няма искра на свещите. Между другото мое да се обадиш на Vaskoto1 който бачка на Кр.Село и мое да се навие да ти я погледне на място. Особено ако го докараш. Редактирано 11 Януари 2017 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 КОлата е в един двор и рапатрак не мое влезе, навътре е, има един метър снеК дееба Ше пробвам да я изтегла края на седмицата и да я вкарам в един гараж, там си имам едно BFB за продаване работещо за донор, да си сменям наред Дотука нов филтЕр, беше си за смяна, свещите и те и татчик на коляновиат вал. Обаче, VCDS шеше го отчете датчика на хол, а лога е емпти спейсес дееба Log-WAUZZZ8EX3A283231-136300km-84692mi.txt 10 minutes ago, zlobil said: Ремъците гледа ли ? Прескочил ангренаж ? Ремъка съм го сменял аз и белезите са абсолютно както трябва ! Колата я вкарах работеща, не е мърдана,няма как да превърти ремък на спряла кола дееба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Не знам как ще го отчете ако го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване