Генчо Генчев Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Здравеите днес беше -14градуса и ми замразнала нафтата може ли някои савети как да я размразя нямам гараж и няма как да я закарам на топло. четох че някой слагали ГАЗ ,БЕНЗИН и СПИРАЧНА ТЕЧНОСТ някой съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 След като е замръзнала много трудно, само стопляне и като се оправи добавка. Кажи откъде зареди да знаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) Преди 21 часа, mshbul написа: Цитиране на предходно мнение! Лукойл че я напълних до горе Редактирано 9 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Това от кой Лукойл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Колега я обясни малко по-подробно какво стана - не иска да запали ли? Изгасна в движение ли? Как разбра, че е замръзнала нафтата? И с какъв двигател ти е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) И на мен също е замръзнала . -13 градуса беше сутринта.Заредих от Лукойл около 20 л. колата е 2.5 тди 150 маркучите към ГНП и горивния филтър бяха замръзнали .Колата не може да запали! Редактирано 8 Януари 2017 от elektro88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Дизелите не са хич на далавера зимата. Бухайте добавки постоянно, че доста често замръзват нафтите. Аз на моя дизелов котел слагам бензин, но е голф 3 97г и ма боли фара дали ще му стане нещо. Приятел слага редовно добавка на лики моли и е много доволен поне засега не му е замръзвала. Намери някъде гараж и пусни някоя духалка, че в тия студове трудно ще я размразиш по друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) За мен е много учудващо - уж сложиха "снежинка" на цената на Лукойла и се предполага, че трябва да има някаква зимна добавка в дизела. Аз също зареждам от Лукойл, но я държа на закрито - не е топло, но е доста по-добре отколкото навън. Сега ще видя като съм на работа и стои навън в студовете дали ще замръзне. Баси ментаците ни продават в тая държава Редактирано 8 Януари 2017 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nbdrulzzz Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) Дизелите са си далавера, просто дизела дето им сипваме не е далавера, това е цялата истина.. да е -30 да замръзне, ама при -15 да замръзва масово .. това е не сериозно, а уж има контрол на горивата ... Редактирано 8 Януари 2017 от nbdrulzzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) Миналата година ходих на едно обучение във Финландия - як студ беше (цяла седмица -22....-30 беше). Не съм видял някой да има грижи с колите си и ги питах тамошните за дизела - човека каза до -35 градуса нафтата им държи. Тука си е еб@ло мамата. Редактирано 8 Януари 2017 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Преди 1 час, KCV написа: Това от кой Лукойл? Също ме интересува,ако може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nbdrulzzz Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 21 minutes ago, ivailo_slavov said: Миналата година ходих на едно обучение във Финландия - як студ беше (цяла седмица -22....-30 беше). Не съм видял някой да има грижи с колите си и ги питах тамошните за дизела - човека каза до -35 градуса нафтата им държи. Тука си е еб@ло мамата. Като махнеш парафина, верото и другите ху*ни на нашата нафта и тя ще държи до -30 поне, но за жалост едва ли скоро ще се случи подобно нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Преди 2 часа, Генчо Генчев написа: Лукойл че я напълних до горе Преди 2 часа, KCV написа: Това от кой Лукойл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Преди 1 час, TiL написа: Аз на моя дизелов котел слагам бензин, но е голф 3 97г и ма боли фара дали ще му стане нещо. Твоят е нов направо. Моята каруца стои от доста години само навън-целогодишно,91-ви набор,предкамерен турбодизел.Проблеми съм нямал,слагам добавка само в най-големия студ. Колко бензин му сипваш примерно като съотношение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Свалих горивния филтар и го обърнах и нощо не текна внесох го в къщи на топло и след малко го изсипах в едно шише и го оставих вън и за 4,5 часа пак замразна стана като соковете скрежина колата е а6 2,5 тди 163к. 2004г. дали има подгревател на нафтата като я запаля и от филтара до гнп. е прозрачен маркуч и се вижда че тече много малко като ракиен казан и новото пада и гасне след малко се пълни маркуча и пак като я запаля започва да се празни и засне не достига достатъчно гориво .Преди да разбера че е замразнала си помислих че поема въздух от някаде ама проверих и разбрах че не поема въздух даите някои съвет какво да налея в резервоара да се размрази бензин газ или нещо друго че ми трябва колата Преди 1 час, KCV написа: Раднево Преди 1 час, tonko2.0T написа: Също ме интересува,ако може. Раднево Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Обикновена или Екто? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 преди 7 минути, tonko2.0T написа: Обикновена или Екто? Обикновенна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Резервуара му е 55л и пълня 5л бензин и другото нафта... Обаче не знам как ще се отрази на по-нов дизел, моя не го жаля и съм го карал и с олио и с масло... та прежалил съм го, но е голям катър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генчо Генчев Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) Преди 16 часа, TiL написа: Цитиране на предходно мнение! И аз мисля да му налея малко бензин и газ Редактирано 9 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 @TiL Мерси! И аз за стар дизел говорех,на нов дизел експерименти не правя. @Генчо Генчев Мерси! Най-добре някъде на топло да се остави колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 hi4umir4uu Непрочетено мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти Публикувано: Нед 08 яну 2017 21:17 Отговори с цитат Извън линия Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28Мнения: 43Автомобил: Passat b5.5 Двигател: AVF 2003 Местоположение: София Във връзка с паленето, едно предупреждение за колегите от София и по точно в ж.к. Дружба, колеги не зареждайте нафта на Ромпетрол, трима души днес стигнахме до размразяване и източване на големи количества нафта заредена там, изключително лоша нафта. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Дизелът в нашето семейство също имаше проблеми със замръзнала нафта от Лукойл. Запали на 10-тия път, след зверско въртене. Добре, че в резервоара имаше само 10-15 литра. Допълнихме догоре от друга бензиностанция, сипахме добавка и на следващия ден стартира при първото завъртане, при още по-ниска температура -22 градуса. Учудващото беше, че с нафта от същата бензиностанция и при същата температура, един друг, стар и предкамерен дизел, запали от четвърт оборот - без добавки и въртене. Старите дизели май са големи кучета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Снощи моя започна да прекъсва(не го бях палил два дни) и сякаш работи на 3 цилиндъра.... Имах 1/2 гориво и му сипах 3л бензин. Покарах го малко и всичко се нормализира. Зареждам нафта от Петрол... и тя уж има добавка, но явно май е само в цената им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Не обичам дизела поради..... айде да не оплесквам темата, но много приятели карат и съм научил няколко изпитани тънкости. Основният проблем идва от хубавото ни гориво.Блъскат яко парафин и при - 15 _ 20 става на гел.Единственото което го разтваря е керосин или газ за горене от железарията. Просто думкайте по 1 л на един резервоар и зимата няма ядове.Колкото и скъпи добавки да слагата ефекта не е същия както с обикновенната газ. Нагревателите на филтрите не важат защото нафтата се заталачва още на сондата.Да не говорим какво става при наличие на подкачваща помпа в резервоара. Иначе е хубаво и 500мл на един резервоар двутактово масло. Родната нафта е доста суха и този метод удължава драстично живота на дюзите и ГНП-то. Това са методи прилагани на сравнително новички Коман Рел мотори (Туарег , Q5, D4D) и ефекта е само положителен, така ,че не се косете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велин Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Извинявам се зе спама, ама какви да тези присадки "газ за горене"(знаеш ли колко струва) щипка двутактово масло? Няма да готвим. Аз лично слагам някаква присадка против замръзване само. Тези дни да ходя на работа беше задължително - изключително важно. Не съм имал проблем с паленето 1,9 тди. просто сложих 50% повечко присадка в резервоара. Най-трудното палеен беше на първият оборот. Иначе си е на четвърт. И при дизела и бензина има ли акумулатор паленето става лесно. Газта е около 5лв литъра. Моята присадка е 30лв за един тон гориво. Кое е по-скъпо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване