SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Къде според теб е проблема? Борд или смеска? А тестовете какво показват за твоя размер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) Ако въпросът е към мен къде е проблемът ще кажа следното: Мишелин на 2 години при абсолютно сух асвалт, тръгване нормално на първа , давам 2-а и си настъпвам след 2500 оборота, леле това върти, все едно съм на мокро... отдавам го на смеси. После на детелина се качвам с 50 км с лека газ, задницата ми тръгва да ме изпреварва.. Нокиана има страшно сцепление, само че моят е ILine, a нe Zline. Не знам кой е по-високият клас. Но дори на мокро ако не издевателствам почти не превъртат гумите, а аз съм с 300нм въртящ момент само на предно и затова търся преиум клас гума с добро сцепление. Редактирано 2 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Нокиана, верно не е лош,но има нещо което му куца в смеските.Тая гума старее 3 пъти по-бързо от всичко друго, което съм карал. В момента им е втори сезон с DOT средата на 2015г. и целите са в малки пукнатини ,нищо че имат над 6мм. грайфер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Да, и аз съм на предно и много въртящ момент, но гума да не държи и на сухо - леле-мале. Нокиян като карах, на сухо беше ОК но на влажно нямаше сцепление. Но това преди 10 години Сега не знам как е защото не съм ползвал гуми от тази марка. Относно зимните на Континентал и близкия до него Семперит , те са с мек борд и правят голямо контактно петно върху асфалта, също така возят доста меко, което за зимата си е предимство, но пък поведението на колата е лигаво. Също така влажно, мокро и т.н. сцеплението е великолепно, както и на сняг, бих казал и на лед, до колкото можеш да имаш сцепление на лед. При летните от тези две марки вече бордът е по-твърд и правят по-добро поведение в завой от колкото зимните, но явно Нокиян е по-добър като поведение. 8 minutes ago, turbofen86 said: Нокиана, верно не е лош,но има нещо което му куца в смеските.Тая гума старее 3 пъти по-бързо от всичко друго, което съм карал. В момента им е втори сезон с DOT средата на 2015г. и целите са в малки пукнатини ,нищо че имат над 6мм. грайфер. Кой модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 преди 6 минути, SpeedyMan написа: Кой модел? Nokian Line 225/45/17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Абе де да знам, Нокиян са ми малко рискови, Не мога да разбера как някои хора припадат по тях, а други не са никак доволни. Мисля,че правят HAKAPELITA добре, но летните и Euro-winter май не са толкоз добри. Сега се сещам за тази новина, от миналата година.. : http://www.dnes.bg/cars/2016/02/29/nokian-tyres-priznaha-za-lyji-i-manipulacii.294587 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Преди 5 часа, James написа: Ако въпросът е към мен къде е проблемът ще кажа следното: Мишелин на 2 години при абсолютно сух асвалт, тръгване нормално на първа , давам 2-а и си настъпвам след 2500 оборота, леле това върти, все едно съм на мокро... отдавам го на смеси. преди 43 минути, SpeedyMan написа: Да, и аз съм на предно и много въртящ момент, но гума да не държи и на сухо - леле-мале. Точно от този проблем се надявам да ме отърве PremiumContact-a ! При мен е зле положението, за сухо говорим(мокро няма смисъл да се коментира), ще ми изгори крушката на ЕСП-то от толкова мигане В момента съм с Bridgestone Turanza 225/45/17 на два сезона. В завой и при спиране са доста по-добре, ама сцепление при потегляне... На 27.04.2017 г. at 19:11, JO_MASTERA написа: Здравей @SCHwabata Благодаря ти за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) С Континентал не би трябвало да имаш проблем. С Goodyear EfficientGrip Performance също - в момента съм с такива и почват 4-ти сезон. Fulda EcoControl HP и те, но само първия сезон Редактирано 29 Април 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Със ZLine 225/45/17 произведен в Русия още първата година не спираше да се включва ABS-a ако асфалтът не е добре нагрят. Не се чувствах сигурен с тези гуми. Отделно при сравнение на око са доста по- тежки от будещия подозрения тук Nexen N'fera, към който нямам никакви забележки като пътно поведение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Ако Нексен не превърта на мокро, дори втория и третия сезон значи може и да е читава гума. Но преди тях би трябвало да са Ханкоок и Кумхо, които май са и на същата цена. Иначе Континентал и Гудяр не превъртат дори и на мокро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Тези с един задвижващ мост и много торк да му мислят, за мен е важно гумата да спира, да е тиха и да държи добре в завой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Да, да добре До сега гума която да не превърта като и дадеш яко газ не съм срещал. Just now, SpeedyMan написа: Иначе Континентал и Гудяр не превъртат дори и на мокро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) Just now, _koko_ said: Тези с един задвижващ мост и много торк да му мислят, за мен е важно гумата да спира, да е тиха и да държи добре в завой. Не трябва да мислиш така. Сцеплението си е сцепление, дори и 3 моста да ти се задвижват. Освен това при спиране също ти трябва сцепление, а то ще липсва в голяма степен. Just now, Passi said: Да, да добре До сега гума която да не превърта като и дадеш яко газ не съм срещал. Аз пък съм срещал. Даже се изнанеадах, че PD пасатя не можеше да превърти с новите гуми, а със старите въртеше гуми до трета скорост при тръгване. Редактирано 29 Април 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) И каква е тази гума вълшебна? Редактирано 29 Април 2017 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Тук явно има дилъри на Континентал,взимащи процент на продадена гума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Тогава го бях обул със зимен Семперит Speed Grip 2 и спря буксуването, всичкото торк почна да се превръща в ускорение. След това за лятото го обух с въпросния Гудяр EfficientGrip Performance, с който карам и Аудито сега. Just now, tonko2.0T said: Тук явно има дилъри на Континентал,взимащи процент на продадена гума. Кой е този? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Някой който ги хвали до безкрайност.Няма лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Реални впечатления. То излиза, че харесвам Семперит, Конти и Гудяр. А и Дънлоп - тук-там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 А га питах за тънка цена къде беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Е нали уж има някакви клубни отстъпки? Аз доста време не бях влизал във форума, не съм ти засякал питането, но пък и не съм дилър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Има нещо с тея континетали верно... Tалянската каруца с континентали не върти гуми на старт. Само едно леко "квик" и рипа като бит педераст А съм карал коли с двойно по-малко мощност които си въртят смело по светофарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Континенталът последните две-три години е много добра гума. Зимни/летни слагам на семейните коли. Преди това бях на дънлоп... Не съм дилър, са да не ме налазите. Споделям лични впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Континентала винаги е била много добра гума. Последните години нещо много леки и меки идват....или колите станаха по-тежки:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 За Б6ца ще минавам на 17ки и се чудя дали на 225\45 или на 215\50 да мина. 215 е идентично с заводския 235 на 45. Предвид че съм със заводско спортно окачване и колата опира по легнали полицаи, ако не внимавам или съм натоварен и предпочитам по-високата гума за да си спестя някой опирания. Някой карал ли е с 215 да каже дали всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Мой приятел си търси летни гуми за Леон-а. В магазина му предложили Сайрон и на мига избягал. Видя моите нексени 205/60 15, но не можа да прецени дали му харесват и какви иска. Дилемата е: 1. Uniroyal Rainexpert 3 - била хубава на дъжд, но с много меки бордове, а аз директно я отсвирих 2. Fulda Ecocontrol HP 3. Vredestein Sportrac 5 или T-trac2 4. Nexen N Blue HD Plus Цените са сходни. Размера при него е 195/65/15. Не можах да го убедя, че Нексена е неговата гума. Приоритет е спирането в дъжд и на сухо, защото му се налага да пътува по кофти пътища, а не возията. Моя нексен обаче му бил твърд и возил гадно и много шумно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване