Jump to content

Recommended Posts

Къде според теб е проблема? Борд или смеска?

А тестовете какво показват за твоя размер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Ако въпросът е към мен къде е проблемът ще кажа следното: Мишелин на 2 години при абсолютно сух асвалт, тръгване нормално на първа , давам 2-а и си настъпвам след 2500 оборота, леле това върти, все едно съм на мокро... отдавам го на смеси. После на детелина се качвам с 50 км с лека газ, задницата ми тръгва да ме изпреварва.. Нокиана има страшно сцепление, само че моят е ILine, a нe Zline. Не знам кой е по-високият клас. Но дори на мокро ако не издевателствам почти не превъртат гумите, а аз съм с 300нм въртящ момент само на предно и затова търся преиум клас гума с добро сцепление. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нокиана, верно не е лош,но има нещо което му куца в смеските.Тая гума старее 3 пъти по-бързо от всичко друго, което съм карал.

В момента им е втори сезон с DOT средата на  2015г. и целите са в  малки пукнатини ,нищо че имат  над 6мм. грайфер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз съм на предно и много въртящ момент, но гума да не държи и на сухо - леле-мале. Нокиян като карах, на сухо беше ОК но на влажно нямаше сцепление. Но това преди 10 години :D

Сега не знам как е защото не съм ползвал гуми от тази марка. 

 

Относно зимните на Континентал и близкия до него Семперит , те са с мек борд и правят голямо контактно петно върху асфалта, също така возят доста меко, което за зимата си е предимство, но пък поведението на колата е лигаво. Също така влажно, мокро и т.н. сцеплението е великолепно, както и на сняг, бих казал и на лед, до колкото можеш да имаш сцепление на лед.

 

При летните от тези две марки вече бордът е по-твърд и правят по-добро поведение в завой от колкото зимните, но явно Нокиян е по-добър като поведение. 

 

 

8 minutes ago, turbofen86 said:

Нокиана, верно не е лош,но има нещо което му куца в смеските.Тая гума старее 3 пъти по-бързо от всичко друго, което съм карал.

В момента им е втори сезон с DOT средата на  2015г. и целите са в  малки пукнатини ,нищо че имат  над 6мм. грайфер.

Кой модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе де да знам, Нокиян са ми малко рискови, Не мога да разбера как някои хора припадат по тях, а други не са никак доволни. Мисля,че правят HAKAPELITA добре, но летните и Euro-winter май не са толкоз добри.

 

 Сега се сещам за тази новина, от миналата година.. : http://www.dnes.bg/cars/2016/02/29/nokian-tyres-priznaha-za-lyji-i-manipulacii.294587

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, James написа:

Ако въпросът е към мен къде е проблемът ще кажа следното: Мишелин на 2 години при абсолютно сух асвалт, тръгване нормално на първа , давам 2-а и си настъпвам след 2500 оборота, леле това върти, все едно съм на мокро... отдавам го на смеси.

 

преди 43 минути, SpeedyMan написа:

Да, и аз съм на предно и много въртящ момент, но гума да не държи и на сухо - леле-мале.

 

Точно от този проблем се надявам да ме отърве PremiumContact-a !

При мен е зле положението, за сухо говорим(мокро няма смисъл да се коментира), ще ми изгори крушката на ЕСП-то от толкова мигане :hilezh: 

В момента съм с Bridgestone Turanza 225/45/17 на два сезона. В завой и при спиране са доста по-добре, ама сцепление при потегляне... :machkaputt:

 

 

На 27.04.2017 г. at 19:11, JO_MASTERA написа:

Здравей @SCHwabata

 

Благодаря ти за отговора :bia: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Континентал не би трябвало да имаш проблем. 

С Goodyear EfficientGrip Performance също - в момента съм с такива и почват 4-ти сезон.

 

Fulda EcoControl HP и те, но само първия сезон :D

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със ZLine 225/45/17 произведен в Русия още първата година не спираше да се включва ABS-a ако асфалтът не е добре нагрят. Не се чувствах сигурен с тези гуми. Отделно при сравнение на око са доста по- тежки от будещия подозрения тук Nexen N'fera, към който нямам никакви забележки като пътно поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Нексен не превърта на мокро, дори втория и третия сезон значи може и да е читава гума. Но преди тях би трябвало да са Ханкоок и Кумхо, които май са и на същата цена.

 

Иначе Континентал и Гудяр не превъртат дори и на мокро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да добре:hilezh: До сега гума която да не превърта като и дадеш яко газ не съм срещал.

Just now, SpeedyMan написа:

Иначе Континентал и Гудяр не превъртат дори и на мокро.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, _koko_ said:

 Тези с един задвижващ мост и много торк да му мислят, за мен е важно гумата да спира, да е тиха и да държи добре в завой.

Не трябва да мислиш така. Сцеплението си е сцепление, дори и 3 моста да ти се задвижват. Освен това при спиране също ти трябва сцепление, а то ще липсва в голяма степен.

Just now, Passi said:

Да, да добре:hilezh: До сега гума която да не превърта като и дадеш яко газ не съм срещал.

 

Аз пък съм срещал. Даже се изнанеадах, че PD пасатя не можеше да превърти с новите гуми, а със старите въртеше гуми до трета скорост при тръгване.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава го бях обул със зимен Семперит Speed Grip 2 и спря буксуването, всичкото торк почна да се превръща в ускорение.

След това за лятото го обух с въпросния Гудяр EfficientGrip Performance, с който карам и Аудито сега.

Just now, tonko2.0T said:

Тук явно има дилъри на Континентал,взимащи процент на продадена гума.:hilezh:

Кой е този?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реални впечатления. То излиза, че харесвам Семперит, Конти и Гудяр. А  и  Дънлоп - тук-там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали уж има някакви клубни отстъпки? Аз доста време не бях влизал във форума, не съм ти засякал питането, но пък и не съм дилър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има нещо с тея континетали верно...

Tалянската каруца с континентали не върти гуми на старт.  Само едно леко "квик" и рипа като бит педераст :hilezh:

 

А съм карал коли с двойно по-малко мощност които си въртят смело по светофарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Континенталът последните две-три години е много добра гума. Зимни/летни слагам на семейните коли. Преди това бях на дънлоп... Не съм дилър, са да не ме налазите. Споделям лични впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Континентала винаги е била много добра гума. Последните години нещо много леки и меки идват....или колите станаха по-тежки:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б6ца ще минавам на 17ки и се чудя дали на 225\45 или на 215\50 да мина. 215 е идентично с заводския 235 на 45. 

Предвид че съм със заводско спортно окачване и колата опира по легнали полицаи, ако не внимавам или съм натоварен и предпочитам по-високата гума за да си спестя някой опирания.

 

Някой карал ли е с 215 да каже дали всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел си търси летни гуми за Леон-а. В магазина му предложили Сайрон и на мига избягал. Видя моите нексени 205/60 15, но не можа да прецени дали му харесват и какви иска. Дилемата е:

1. Uniroyal Rainexpert 3 - била хубава на дъжд, но с много меки бордове, а аз директно я отсвирих

2. Fulda Ecocontrol HP

3. Vredestein Sportrac 5 или T-trac2

4. Nexen N Blue HD Plus

Цените са сходни. Размера при него е 195/65/15.

Не можах да го убедя, че Нексена е неговата гума. Приоритет е спирането в дъжд и на сухо, защото му се налага да пътува по кофти пътища, а не возията. Моя нексен обаче му бил твърд и возил гадно и много шумно.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...