Jump to content

Размисли за смяна на А4 Б6 с Б7, Б8 или 4Ф


Recommended Posts

Добре изглеждат но бялата лястовица няма мултифункционален волан. Така че всички възможни екстри са под въпрос. А и защо усилено се препродава? Дали няма някакъв Х в това а може и У да има.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В интерес на истината не е нужно да съжаляваш за тази кола-има нави, но няма мулти волан, няма преден парктроник, не е автомат, кожата на седалката е доста износена. Та за колегата, пуснал темата, насочвай се към Б8 във варианта с 3,0 литров дизел и С-троник. Да, по-нови са и са малко по-скъпи, но удоволствието от работата на кутията и определено по-ниския разход на гориво, в сравнение с типтроника, си заслужава инвестицията. Има много какво да се пише по отношение на 3,0 литровия дизел в Б8, но ако се сетиш нещо питай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто тая 3-татя много Убава дееВа.За 12000лв. си е подарък.А защо се препродава то е ясно....печалба.Човека който я е купил и продава, вероятно е знаел колко може да и вземе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама този дето я е продал трябва да е много тъп да не провери колко струва в интернет, а такива хора вече няма. Вероятно знае колко струва наистина и не иска да лъже. А другия нещо ме съмнява.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Galin написа:

Добре изглеждат но бялата лястовица няма мултифункционален волан.

И като няма,голяма работа.Може да се добави,ако някой приритва толкова за такова кормило.

Тая Б7-ца е от последните произведени,с такъв мотор,пакет и задвижване.

По темата:

@kosio85-насочвай се лека полека към А4 Б8 и тоя път гледай да е quattro.:mrgreen:

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди доста време, относно В6 и С5 robobug-a беше казал нещо от сорта:

В6 беше модерна, но С5 си остава голяма(комфортна). Сори..не е точно цитат,

но мисля е ясно какво е имал предвид. Според мен същото се отнася и за В8 и 4F.

Преди 2 дена в една автокъща влизах, сядах, нагласях седалки и т.н. в В8, 4F,и D3.

Не съм ги карал. Интересуваше ме как се седи в колата и какво е усещането.

Карам В6-ца в момента. Ако В8 е по-широка от В6, то явно е доста малко, че не открих

разлика. Супер неудобно ми се стори да си държа лявата ръка в/у дръжката на вратата.

Направо невъзможно според мен. Подлакътника.....ми той ми се видя почти неизползваем,

въпреки че го дръпнах максимално напред. И позицията на волана не ми хареса. Стори ми се, 

че и багажника на авант-а на В8 е по-малък от този на В6. Там където е скосяването. Красив профил

има В8-цата, но не съм сигурен дали не е за сметка на обем/използваемост.

За Д3....то там няма общо с В8 или 4F. 

За себе си стигнах до извода, че следващата ми кола,след В6 ще е 4F. Лошото е с 4.2 има малък избор. 

 

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не се изразих правилно. Имах впредвид мястото за краката на пътниците в Б8. Според мен е смален малко багажника, а са увеличили това пространство. Определено ще трябва да седна и в Б8 и в 4ф, за да видя коя ще ми легне на сърце. Външно Б8 ми харесва повече, но и 4f с с-лайн предна броня и седан, също много радва. 

Тая третата Б7-ца е направо мечта. С такава тръцкова, винаги бих сменил моята, дори за 5к отгоре.

14 hours ago, bobitovn said:

Около 7000 минимум, макар че се класира за bfb мотор за тия кинти.

Толко иска да ми дава. Аз се пъна за 500 отгоре :D. Реално човека няма кво да пипа. Цецо ми даде 90000 км на Контитек ангренажа и ролките. Само оттам са 700 лв. Ти знаеш, че всяко нещо е правено веднага. Клапани, дебитомери, акумулатор в гаранция. Как да я подара, като гледам кви пари им искат на ебати гробищата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7-цата вече май я отписвам. Между 4F и Б8 ще е чуденето, след като реша дали ще давам Б6-цата де :D. Иначе е това е красота, ама парата.....

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11484119958850645&slink=28yuh6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа аз не я продавам още :D Даже не мислех за продажба, защото си ме вози бързо, сравнително удобно и най-вече мнооого евтино, ама като ми пусна мухата моя френд почнах лееко да се замислям, че може би и идва време. Има 3 детайла за правене, вдлъбнати и поодрани от много кадърни колеги. Ще ги оправя като стане по-топло и чак тогава ще мисля за продаване. Бих я дал на приятел или познат, защото много съм си я пазил и ще ми е готино да си я гледам чат пат.

Иначе е това ми хваща окото, но стои от бая време и може би има нещо

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476699631937821&slink=28z24e

Сега се загледах, че няма автопилот или пине не виждам лостчето. Това е от задължителните екстри за мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБе виж му само мазната физиономия на тоя с пръстените, даже някой го беше пуснал в лафовете представям си го на живо какъв е омайник, накичен като мангал на всеки пръст пръстен и с виолетов фотоапарат :D

 

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е и това. Имам примери бол как отиват, качват се, пробват и без да са се поинтересували какво купуват, взимат веднага. Интересното е, че повечето такива случиха :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Ropotamo написа:

АБе виж му само мазната физиономия на тоя с пръстените, даже някой го беше пуснал в лафовете представям си го на живо какъв е омайник, накичен като мангал на всеки пръст пръстен и с виолетов фотоапарат :D

:zustimm:

 

Преди 6 часа, kosio85 написа:

Красота е,особено от тея джамбази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kosio85 said:

Верно е и това. Имам примери бол как отиват, качват се, пробват и без да са се поинтересували какво купуват, взимат веднага. Интересното е, че повечето такива случиха :D

 

Хахаха ... Преди две седмици един колега си купи точно по този начин кола и то от Горубляне :lol: Ходил уж само да разглежда за един вид автомобил но на място съвсем друга кола му хванала окото... И без сервизи, без диагностики - ей така от раз я плати на другия ден за 16800 лв. :lol:  И си е много щастлив от покупката (поне досега), нищо че хич не отбира от техника. А по форумите от много четене накрая с автобуса. Аз така от 1 година пробирам и все си карам старата кола :hilezh:

Редактирано от GT_power
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е според зависи ... но ако се обърнеш към правилните хора,вероятно със докарване и всичко останало преди регистрация в КАТ около 17.000-17.500 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей за такава Б8-ца говориме. Ама проблема с лакомията за масло дейба....

Честно казано не смея от чужбина, освен ако не се извади пълна сервизна история. Тука поне знам къде да ходя да я прегледат обстойно. Най-малкото мога и сам да я закача да погледна за грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш на продавача, дава ти Вин, проверяваш си тука и преценяваш. Проблема с маслото може и да е оправен, може и да не е най-сериозно изразения... 

Марто, не е ли дебело 2.5к за докарване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...