Jump to content

А6 2,0 TDI (140hp) 2005


Recommended Posts

Здравейте, 

 

решил съм да  купувам Ауди. Бюджета ми е около 10 000-11 000 лв. По принцип търсех А4 Б7 2,0 TDI, но днес попаднах на обява за А6 2,0 TDI (140hp) 2005 което горе долу се вписва в бюджета ми.

Заслужава ли си вниманието този автомобил или само ще бера ядове с него.

Моля за коментар.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11489829558423229&slink=2c9af7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 \4ф на предно е грешка на природата...колата сдоби сравнително големи габарити и  с тоя куц двигател дето едвам я мести комбинацията е:sleeping:  Ауди е ауди ако е куатро в тоя бюджет може да успееш да намериш такова..btw защо трябва да е ПД търси бензин по-малко ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" Колата е 2. 0 TDI-140 коня, 6 скорости - много икономичен и пъргав двигател "

 

пъргав е в купе на А3-ка.

 

А 150км ще е жестока мъка за този двигател на това купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен мотора ще мести купето, но няма да създава добра емоция присъща такова купе.

Иначе мотора като цяло не е лош, но от първите поколения имат няколко детски болежки:

1. Дюзи......,  нов комплект е около 1800.....2000лв.;

2. Имат проблемна серия глави които се пукат;

3. Проблеми с привода на маслената помпа, един шестограм превърта и спира мазането на мотора.

Ако е пипано по тези неща мотора е чук, с доста нисък разход.

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Everio написа:

" Колата е 2. 0 TDI-140 коня, 6 скорости - много икономичен и пъргав двигател "

 

пъргав е в купе на А3-ка.

 

А 150км ще е жестока мъка за този двигател на това купе.

 

Значи и ти едвам се местиш с тия 30кс повече в купето на пасат,който е с цели 28кг по-лек от  А6 седан.При комби разликата е около 100кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки път спорът е за тия коне... а като се замисля, че до преди 5 години 131 к.с. бяха сила невиждана... поне за тоя форум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе страшна работа,тия чипове са сила неземна,трябват ти поне 200к.с да се местиш,а ако искаш и да изпреварваш 300 са санитарният минимум,щото климатика ти дърпа от мощността и да не спре или по-лошо да тръгне назад.Само рацери компетентно коментират по тия теми напоследък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, че се мести с този двигател мести се, разходите също са по-малки по колата като цяло, в сравнение с 3,0 тди например. Но аз като бивш собственик на А6 с 2,0 тди мотор, мога да кажа, че колата въобще не ми допадаше. Тръгването е супер тегаво, къса първа скорост, с която не може да вдигнеш много и не можеш да се изнесеш бързо ако ти се наложи, двигателя е много шумен, защото е помпа дюза, като я позасилиш софтуерно гумите превъртат защото е само на предно. Въобще все едно не караш Ауди, а каквато и да е средностатистическа кола на предно с четирицилиндров дизел. Понеже се спомена, преди това съм имал Пасат Б5 110 коня дизел, дори той ми се виждаше по-пъргав и приемлив при потегляне от това Ауди. Иначе колата като казах си се мести, особено след чип е сравнително приятна за каране, но аз лично бих търсил нещо по-ново, дори и да е от друга марка, защото тази комбинация не може да те очарова с нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за А6, но в А5, което мисля, че е по-леко, 2,0tdi 143к.с. трябва да се позасилиш за да изпревариш, а ако в колата са четирима възрастни седиш и чакаш надолнище или дъъълга права. Това за мултитроник на предно.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм се спрял на нещо подобно. Икономичен без да има зверска подръжка. Ако не си маниак на 4х4 и скорост е перфектна. Впечатленията ми са много добри. До Мармарис и обратно среден разход 4.8 на 100. Комфорт като на всяка А6. Не те рита в гърба ама за това трябва да търсиш японска двуместна оса. Ауди А6 и а8 и 4.2 да е тръгва като многоооо бърз ..... параход. Концепцията му е друга просто.

Извън темата

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всичко си има хора,демек за всякакъв клас коли.

Относно разхода,та и аз на Тигуан ТДИ 170 к.с. с двойно,на дълъг пробег съм му правил разход 5.8/5.9 на 100.

Това по борд и по колонка с нормално каране.Другото са филми.

Но около тоя бюджет може да се намери дизел с комън рейл мотор от ВАГ групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, tonko2.0T said:

Относно разхода,та и аз на Тигуан ТДИ 170 к.с. с двойно,на дълъг пробег съм му правил разход 5.8/5.9 на 100.

Това висок или нисък разход трябва да е?

2.0T-то какъв разход дава по същия маршрут?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как ги постигате тези разходи, аз на магистрала със скорост около 100-120км./ч по километраж  Ямбол-Стара Загора успях да докарам 5,8л. по борд, а на колонка е с около литър нагоре /това за А5 2,0tdi/!? За около 30000км.пълно/пълно нямам засечено под 7,6, не съм карал с педала до ламарината, но и не съм от кротките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, robobug написа:

Това висок или нисък разход трябва да е?

Според мен беше много добър разход тогава.Някъде към 600 км.пробег за ден,каране 100-110 и спазване на всички ограничения.

Иначе нормално към 8.5 средно даваше каручката от Волсбург.

DPF-a беше на около 60% задънен като я закачаха на диагностика преди покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/20/2017 at 9:08 AM, Marian_Georgiev said:

Според мен мотора ще мести купето, но няма да създава добра емоция присъща такова купе.

Иначе мотора като цяло не е лош, но от първите поколения имат няколко детски болежки:

1. Дюзи......,  нов комплект е около 1800.....2000лв.;

2. Имат проблемна серия глави които се пукат;

3. Проблеми с привода на маслената помпа, един шестограм превърта и спира мазането на мотора.

Ако е пипано по тези неща мотора е чук, с доста нисък разход.

 

Може ли малко инфо кои серии са проблемни и къде по двигателя мога да видя номера на серията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...