Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Преди 11 часа, RogerSanchez написа:

Еби му майката... Азис- Мотел... И те тава е звук Rs6

 

Май не си наясно какво ти говоря. 

https://www.google.bg/search?biw=1280&bih=893&ei=MzH0WZiNKsvLgAbwlYOgCQ&q=a6+4f+active+sound&oq=a6+4f+acti&gs_l=psy-ab.3.1.35i39k1j0i22i30k1l4.4084.8801.0.11945.14.11.3.0.0.0.141.1080.7j4.11.0....0...1.1.64.psy-ab..0.14.1088...0j0i22i10i30i42k1j33i160k1j0i203k1j0i67k1.0.-DALjcFSfOI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 22 часа, RogerSanchez написа:

Защо всеки втори го мяха тоя- Dpf.. Кво толкова ограничава от потенциала на колата?.. Иии колеги искам да ви попитам , дали в България някъде може да ми се направи брутална генерация. Скломен съм да дам повече от 2- 3 бона , но да си струва. 

 

 

ДПФ-а в голямата част от случаите се премахва защото си е изпял песента и познатите ни методи за чистенето му просто не дават ефект. Моята кола осезаемо живна без него. Това е като да имаш тапа в дупето. А иначе да дадеш 3 бона за генерация за дизел като да ги хвърлиш на вятъра. Голямо мучене и бучене ама звук йок.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще мога да разбера, че дпф-а е ударил камбаната. Кюнците отзад ще почернеят , тва ли е най очевадното

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, zafirovp написа:

Колата ще влезе в авариен режим и няма да върви. Кюнците винаги са черни. Виж през VCDS как е ДПФ-а.

За кюнците не е вярна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кюнците са чисти и почти всеки път й правя обилна клизма с два пръста, никви черни и петнисти драми.. Ами още не ми се е случвало да влиза в авариен режим, а ако се случи споменатото. Кой от индикаторите ще светне и няма да набира? Благодаря, предварително колеги, че сте търпеливи ии надеждно ме информирате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно веднага да влезе в авариен режим. Първо може да ти светне индикацията на фиса – Particulate filter see owner manual нещо си. На мен два пъти ми известява и се оправяше с каране на обороти за няколко минути. След това вече наред с тази индикация колата влизаше в авариен режим и лампата за подгрева започна да мига. Забравих да вметна, че още като взех колата и правихме принудителна регенерация като майстора ми каза, че при следващия път ще бъде най-добре да се разкара филтъра. Така и стана. Докато бях с филтъра кюнците бяха идеално чисти, а сега са черни и колата прави мъгла отзад при изрязване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм без ДПФ фабрично и колата не ми пуши, но кюнците са черни.

 

Я дайте една снимка на чисти кюнци на А6ци преди 2008ма. Такова нещо не съм виждал. Все са сивкави, понякога черни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с dpf и нямам грам сивкаво, черно, не изпушвам въобще, вечер на фарове не виждам дим отзад, а досега 10 години дизели, винаги поне последното го е имало. 

Но си намирисва на дизел в студа.

Това за сметка на картофа в генерацията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре и аз ще снимам да видим разликата. Мойте май са по-черни но определено не дими.

 

 

Сутрин в студа като паля мирише на ЗИЛ за 10-на секудни и после се оправя, това нормално ли е? Карам с обикновенна нафта, тука трудно се намира премиум. ЕГР и ДПФ няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен гаража е тесен... и ако не отворя и двете врати, смърди та се не трае насълзиха ми се очите за има нема минутка. Относно нафтата, ром петрол. Само от там зареждам. То в България качествено гориво, ЙОК...

Редактирано от RogerSanchez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам на Газпром Gdrive дизел. С другата печка се чувства разлика пред ОМВ нафтата. На 4f-ката не откривам разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен отзад мирише доста приемливо, да не кажа приятно :D

Дпф и егр нямам, с два катализатора съм и рециклирани дюзи, зареждам предимно на Марешки и рядко се сещам да слагам BDC. Кюнците са черни, но не пуши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек ,качил се от бензин на дизел    и всеки ден пътуващ  с автобус до завода   мога да кажа , че  изобщо   не мирише на трактор  дори и няколко секунди след като е запалена :)... А за аспуха моят изглежда по подобен начин на снимките по горе .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги ! Като сменях зимните гуми видях масло по кората отпред, от вътрешната страна. Не познах какво е маслото на пипане.Какъв може да ми е проблема и какво да очаквам ? Предварително, благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, относно нафтата и друг път съм го казвал, ромпетролската ама оригиналната (в румънско) е най-доброто на което съм попадал.

6.6 извънградско, 7.1 смесен цикъл (магистрално 130-140 и планинско каране през румънско) - и това е по колонка (пълно - пълно).

Жалко че няма как да се зарежда в БГ такава нафта :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mili 75 написа:

Защото имаш ДПФ и катализатор, затова не мирише.

За сега ги има ама до кога :) ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, trackersoft написа:

Жалко че няма как да се зарежда в БГ такава нафта :(

Има. Във Варна може да има само един Ромпетрол, но нафтата е румънска. За другите градове, нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...