Jump to content

Тракане при падане на оборотите


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Спомена ангренаж, предполагам нямаш предвид вериги защото те са около 3000 лв.

 

Иначе 700 + труд за ремъци, ролки и водна помпа хич не е зле. Предполагам и термостата е сменен. Предницата пада за под 2-3 часа, скоро и мен това ме чака.

 

Днес ходих до Жоро Аудито в кв. Княжево. Като видях какви коли ме хвана срам. Послуша ми колата за 30 сек и веднага отсече че средната верига е за смяна. И все пак аз не мога да си обясня защо трака само на 900 оборота, а при палене и празен ход не.

 

Предложиха някой разбиращ да провери положението на коляновия вал спрямо разпределителните. Ако има разтягане ще има и разлика. Някой     правил ли го е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане,тя пада,ама нали са на час и естествено че ще ти треснат 3 часа сваляне на броня :) кой се мине мине ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора на климатика става ли да се отмести, без да се изпуска фреона. Днес точно го напълних, ама бих 50 км, понеже тука нямат машини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е фърлило масло от Турбото също, или от дюзата....като се появи тва тракане. Викат че не трябвало 5w30 масло а 5w40 да слагам, щото у Германия , и при нас имало разлика в тея масла, също и някви добавки.. ъъъмм? 

Редактирано от nikolov922
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи обиколих половината сервизи в София. Всеки като я чуе вика първо вериги. После като обясня, че при палене няма тракане тръгват да търсят други неща, но в крайна сметка не намират нищо.

Вече не знам какво да правя, да не стане така че да набутам едни пари и после да се окаже че е нещо друго.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прави нищо. Освен, че ще дадеш пари да правиш нещо дето не трябва ,може да прецакат нещо друго по време на ремонта. На тия коли всичко е много чупливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е кратко винаги. От 940 до 890 трака САМО(с VCDS го засичах). Ако нарочно седя в тези обороти трака постоянно.

На студен мотор обаче не трака.

Направо луд станах, ще се окаже някоя глупост накрая или ще се търси фейслифт.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това изказване май носи малко сарказъм :)

доколкото знам зацепването на зъбния ремък на този модел няма абсолютно никакво значение в какво положение е направено.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз така си мислех, но Крематора твърди друго.

Освен това помпата е трибутална, като гледам размера на шайбите сигурно върти с 2-пъти скоростта на коляновия вал и всичко според мен е сметнато помпата да прави сгъстяване по времето на всяко впръскване на всеки цилиндър.

Никой не твърди, че няма да работи и с друго зацепване, но дали ще е нормално. Може да има недостиг на нафта в определни моменти.

Даже се замислям моето тресене да не е от това. Не че знам кое е правилното положение.

 

Освен това има инструменти за зацепване при смяна. Ако нямаше никакво значение за какво са. Вярно, че може да са само за търговия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някой колега с ЕЛЗА да погледне и да каже, аз я имам ама при мен никога не са работели повечето от секциите, нямам идея защо...

edit: в елзата виждам че има отделна стъпка за adjustment-а, явно нещо се прави :)

elsa.PNG

elsa2.PNG

Редактирано от trackersoft
add new pic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа пак в темата... 

Значи при мен го правеше само на топъл мотор (примерно карана, загасена и при палене след 10тина-15 мин се чуваше). В предишния ми пост не уточних, че на студен мотор не го прави.

След това, след смяна на ангренаж и всички прилежащи ролки - изчезна! До снощи... изтрака за около 3-4 сек, по-рано беше за 1-2. Пак на същият принцип - загрял мотор, изгасен за 15-20 мин. Колата беше спряна под наклон с левите гуми качени на един бордюр, не знам дали това има някакво значение, просто да изясня обстоятелствата. 

 

Повече не е изтраквала. Днес пробвах няколко пъти и не.

Никаква идея какво е това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене всичко си идва от веригите, но нали е скъп ремонт, не ни се ще да повярваме. Аз смених горните обтегачи, след интервенцията на студено не причуква, но и аз чух някакви леки причуквания откакто затопли времето, идващи сякаш по-от ниско, не като от горните вериги обяснявам си го с това, че при по-висока температура маслото е по-рядко и по-трудно го задържат обтегачите.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75, реално не е проблемът в това дали е скъп ремонтът или не, а че е безмислено да се прави нещо, за което не си сигурен, че е то.

Ако бяха класически симптоми на вериги, повярвай ми, нямаше дори да си играя да го описвам тук, а щях да съм ги сменил вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за долните вериги го чух за пръв път в коментара на @Dan4ote по-горе.

Не споря колко е вярно и колко не. 

 

Ако подкрепиш по някакъв начин теорията си, може и да го обмисля по-обстойно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже аз съм сменявал горни обтегачи и то сравнително скоро, преди не повече от 2-3000 километра и не чука на студено затова се замислям, че може да е от долните вериги и обтегачи, защото при мене се чува някакси от долната част на мотора. Точно така като е топла и преседяла известно време. Ако веднага загася и запаля отново не се чува. Ама аз мисля да го поизчакам да видя как ще се развиват нещата, като първо мисля да сменя маслото, че му е време. Да не би да му падат много смазочните качества и да става много рядко с времето и километрите. Те тия коли са си пълни с изненади, особено за хора които много се заглеждат и заслушват като нас. Аз например паля на отворена врата за да слушам какво става, други си палят на пусната музика и нищо не им тропа.:hilezh:

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...