hysterics Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Какви пари ти стъпи това обслужване? Може и на ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Около 650-700 лв. Много зависи отстъпка от части и трудът тук не е малко, защото пада цялата предница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Спомена ангренаж, предполагам нямаш предвид вериги защото те са около 3000 лв. Иначе 700 + труд за ремъци, ролки и водна помпа хич не е зле. Предполагам и термостата е сменен. Предницата пада за под 2-3 часа, скоро и мен това ме чака. Днес ходих до Жоро Аудито в кв. Княжево. Като видях какви коли ме хвана срам. Послуша ми колата за 30 сек и веднага отсече че средната верига е за смяна. И все пак аз не мога да си обясня защо трака само на 900 оборота, а при палене и празен ход не. Предложиха някой разбиращ да провери положението на коляновия вал спрямо разпределителните. Ако има разтягане ще има и разлика. Някой правил ли го е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 предницата пада за 25 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Стефане,тя пада,ама нали са на час и естествено че ще ти треснат 3 часа сваляне на броня кой се мине мине Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Радиатора на климатика става ли да се отмести, без да се изпуска фреона. Днес точно го напълних, ама бих 50 км, понеже тука нямат машини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 @zafirovp, трудът влиза в тези 700 лв, термостатът не, защото го сменях още като взех колата и сега нямаше нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 (Редактирано) Мен ми е фърлило масло от Турбото също, или от дюзата....като се появи тва тракане. Викат че не трябвало 5w30 масло а 5w40 да слагам, щото у Германия , и при нас имало разлика в тея масла, също и някви добавки.. ъъъмм? Редактирано 27 Май 2017 от nikolov922 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Значи обиколих половината сервизи в София. Всеки като я чуе вика първо вериги. После като обясня, че при палене няма тракане тръгват да търсят други неща, но в крайна сметка не намират нищо. Вече не знам какво да правя, да не стане така че да набутам едни пари и после да се окаже че е нещо друго. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Не прави нищо. Освен, че ще дадеш пари да правиш нещо дето не трябва ,може да прецакат нещо друго по време на ремонта. На тия коли всичко е много чупливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Това не звучи като верига, прекалено е кратко... поне това около 12 сек. на твоя клип Изчакай да се разтрака повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Толкова е кратко винаги. От 940 до 890 трака САМО(с VCDS го засичах). Ако нарочно седя в тези обороти трака постоянно. На студен мотор обаче не трака. Направо луд станах, ще се окаже някоя глупост накрая или ще се търси фейслифт. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Сега се сещам, че имаше нещо, ако не е зацепен правилно ангренажния ремък. Не знам дали може от това да се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Може може той на тая кола ангренажа е важно да е зацепен правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 (Редактирано) Колега, това изказване май носи малко сарказъм доколкото знам зацепването на зъбния ремък на този модел няма абсолютно никакво значение в какво положение е направено. Редактирано 30 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Абе и аз така си мислех, но Крематора твърди друго. Освен това помпата е трибутална, като гледам размера на шайбите сигурно върти с 2-пъти скоростта на коляновия вал и всичко според мен е сметнато помпата да прави сгъстяване по времето на всяко впръскване на всеки цилиндър. Никой не твърди, че няма да работи и с друго зацепване, но дали ще е нормално. Може да има недостиг на нафта в определни моменти. Даже се замислям моето тресене да не е от това. Не че знам кое е правилното положение. Освен това има инструменти за зацепване при смяна. Ако нямаше никакво значение за какво са. Вярно, че може да са само за търговия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 (Редактирано) Ами някой колега с ЕЛЗА да погледне и да каже, аз я имам ама при мен никога не са работели повечето от секциите, нямам идея защо... edit: в елзата виждам че има отделна стъпка за adjustment-а, явно нещо се прави Редактирано 29 Май 2017 от trackersoft add new pic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 mshbul двубутална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Да се включа пак в темата... Значи при мен го правеше само на топъл мотор (примерно карана, загасена и при палене след 10тина-15 мин се чуваше). В предишния ми пост не уточних, че на студен мотор не го прави. След това, след смяна на ангренаж и всички прилежащи ролки - изчезна! До снощи... изтрака за около 3-4 сек, по-рано беше за 1-2. Пак на същият принцип - загрял мотор, изгасен за 15-20 мин. Колата беше спряна под наклон с левите гуми качени на един бордюр, не знам дали това има някакво значение, просто да изясня обстоятелствата. Повече не е изтраквала. Днес пробвах няколко пъти и не. Никаква идея какво е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 (Редактирано) За мене всичко си идва от веригите, но нали е скъп ремонт, не ни се ще да повярваме. Аз смених горните обтегачи, след интервенцията на студено не причуква, но и аз чух някакви леки причуквания откакто затопли времето, идващи сякаш по-от ниско, не като от горните вериги обяснявам си го с това, че при по-висока температура маслото е по-рядко и по-трудно го задържат обтегачите. Редактирано 30 Май 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Вероятно долните обтегачи изпускат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 @mili 75, реално не е проблемът в това дали е скъп ремонтът или не, а че е безмислено да се прави нещо, за което не си сигурен, че е то. Ако бяха класически симптоми на вериги, повярвай ми, нямаше дори да си играя да го описвам тук, а щях да съм ги сменил вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Може пък това да са симптомите, горни вериги и обтегачи тропат на студено, долни вериги тропат на топъл мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Това за долните вериги го чух за пръв път в коментара на @Dan4ote по-горе. Не споря колко е вярно и колко не. Ако подкрепиш по някакъв начин теорията си, може и да го обмисля по-обстойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 (Редактирано) Понеже аз съм сменявал горни обтегачи и то сравнително скоро, преди не повече от 2-3000 километра и не чука на студено затова се замислям, че може да е от долните вериги и обтегачи, защото при мене се чува някакси от долната част на мотора. Точно така като е топла и преседяла известно време. Ако веднага загася и запаля отново не се чува. Ама аз мисля да го поизчакам да видя как ще се развиват нещата, като първо мисля да сменя маслото, че му е време. Да не би да му падат много смазочните качества и да става много рядко с времето и километрите. Те тия коли са си пълни с изненади, особено за хора които много се заглеждат и заслушват като нас. Аз например паля на отворена врата за да слушам какво става, други си палят на пусната музика и нищо не им тропа. Редактирано 30 Май 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване