StanTanev Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 (Редактирано) Здравейте , наскоро имах един проблем с хидравликата, спука ми се един маркуч който се намира точно под казанчето на хидравликата , върви от рейката . В един сервиз уж ми го оправиха , но не успяха да сложат цял маркуч поради причината че върви вътре в купето и ми го направиха с наснадки... Днес сутринта при палене на колата останових че пак нямам хидравлично масло, уж нямам теч но явно си капи малко по малко ... В магазина ми казаха че маслото за Ауди би трябвало да е зелено а моето е червено , въпроса ми е , кое е по добро за колата ми ? Редактирано 29 Май 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 маркуча отива в рейката, смени го целия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 И аз мисля, че зелено. Амам знам ли какво е в момента в магазина оригиналното. Те го сменят. Може ония да са ти сложили друго и затова да е червено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 36 minutes ago, kpematop said: маркуча отива в рейката, смени го целия. Толкова ли трудно се сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Хамалогия е, не е много трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 По цвета на капачката на казанчето ще разбереш какво е маслото. Трябва да има и фабричен надпис вьрху казанчето с препоръчителната хидравлична течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Сега ми казаха че тоя маркуч струвал около 400лв, бил за високо налягане межу рейката и помпата, някой друг лек няма ли или трябва да се киха яко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Изработват се хидравлини маркучи за високо налягане, цената ще е но- ниска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 (Редактирано) Да по принцип и аз за това се сетих, ще проверя как седят нещата, някой от Пловдив да знае къде правят ? Редактирано 29 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 10 hours ago, kpematop said: маркуча отива в рейката, смени го целия. Дали ще стане ако се рециклира стария или сложа не оригинален ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Втора ръка ако е здрав не е ли вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 На старите аудита тия драми ставаха след 15-тата година. Сега като гледам са след 10-тата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXee Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Да го разбираме , че това е "фабричен , неизбежен проблем" ? И аз имах преди 2-3 месеца подобна авария (да не кажа същата), само че на мене ми се случи на 300км от моя град в шипченския балкан ! На мене до колкото знам ми правеха снадка в сервиз , който намерих в раьона и знам, че наляха масло за 70-80лв литъра... от тогава нямам проблем с губенето на флуиди ! Моя доверен майстор казва, че замяната на тези маркучи с такива за високо налягане (маркучи за хидравлика) правени по размер с кербоване на място и прочие не е готино в смисъл издържа като здравина, но хидравликата почва да просвирва... обясни ми го така: на тези маркучи, които ги правим (поне във Варна) оплетката явно не позволява да са толкова еластични като оригиналните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Оригиналното масло на Ауди е под 25лв литъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Хидравличните маркучи имат работно и максимално налягане , и температура и ако механично може да се монтира не виждам какво може да пречи , че не е оригиналния маркуч .. а за маслото мисля , че пишеше минерално или греша .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Да минерално е , днес долях едно на Кастрол , незнам колко е хубаво... 16лв литъра. Червено е мойто по принцип а ми казаха че трябвало да бъде зелено... За мъркуча точно за това се чидя как да подходя , тези който ги пеавят и не са оргинални съм чувал че вие после ... Рециклаж на стария ще е най добре май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 "Рециклаж на стария ще е най добре май.".. При изработване на нов хидравличен маркуч за високо налягане от стария се използват /кербоват/ щуцерите, запазва се и клапана за балансиране на налягането вътре в него. Не е ли едно и също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Едно и също е. Всеки преди да си купи оригинален е пробвал с изработен маркуч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 1 hour ago, robobug said: Едно и също е. Всеки преди да си купи оригинален е пробвал с изработен маркуч Ясно, май си върви на оргинален... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Може и с рециклиран , но си има шум после. Аз карам с рециклиран вече почти две години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanislav Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 само аз ли съм налял безцветно хидравлично масло? взех данните от капачката и купих уж оригинално, което е бистро като вода. да не са ми продали менте... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Какво пише на бутилката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Зелено минерално е маслото. Масово слагат червено синтетично, твърдят че покривало зеленото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 VAG Genuine Power Steering Fluid G 004 000 M2 На 20тина и малко лева съм го вземал литъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanislav Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 On 5/30/2017 at 2:26 PM, lmbr said: VAG Genuine Power Steering Fluid G 004 000 M2 На 20тина и малко лева съм го вземал литъра аз налях точно такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване