Dummkopf Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Не съм сигурен в т'ва за по-твърдото окачване... в градски условия със сигурност е по-комфортен от в221. По-голям ход, по-високи гуми, по-тежко купе... Не се оплаквам, комфортно ми е, просто не е нещо неземно тоя въздух... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 ама пък Кайен с 20-ки на пружини усещането отзад е като в тунекован сивик 5-та генерация..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 преди 10 минути, PESHO OT MARS написа: ама пък Кайен с 20-ки усещането отзад е... Митето знае отлично! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 преди 11 минути, Dummkopf написа: Не се оплаквам, комфортно ми е, просто не е нещо неземно тоя въздух... Продължаваш да се излагаш!Порасни бе момче! П.С.Не сравнявай тоя гардероб с лимузини.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Искаш да кажеш, че по дупките в София ес-класата на 10 години с ниските гуми ше вози по-меко от 2.5 тона купе на въздух с балонести гуми ли ве? Я дай някво обяснение на тоя феномен? За извън не говорим, там е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Ени ора са ти приготвили обяснение,само трябва да отидеш ,,там,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Действително въздушното окачване дава по-различно усещане и возия от класическите винтови пружини. Но, от друга страна, ако гумите се помпят на заводските параметри, в никакъв случай не бих казал, че возията е мека. За мен като усещане разликата се състои най-вече в това, че го няма механичното клатене нагоре-надолу при преминаване на неравности, което е характерно за пружината, независимо колко са добри амортисьорите в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 От въздушно до въздушно има толкова разлика, колкото от пружина до пружина. Не съм карал, но в момента има афтърмаркет адаптивни амортисьори, регулируеми амортисьори, прогресивни пружини.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Стояне, съгласен съм че има доста комбинации. Какво по-конкретно имаш предвид? Алтернативата на въздуха в момента е електромагнитния амортисьор и определено като че ли е по-добрия и по-комфортен от двата варианта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Има огромна разлика между различните въздушни окачвания. При Audi са няколко вида: - адаптивно въздушно окачване - адаптивно въздушно окачване Sport - адаптивно въздушно окачване S - адаптивно въздушно окачване RS Твърдостта, височината и дирекността са много различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 On 6/12/2017 at 11:18 PM, Dummkopf said: Искаш да кажеш, че по дупките в София ес-класата на 10 години с ниските гуми ше вози по-меко от 2.5 тона купе на въздух с балонести гуми ли ве? Я дай някво обяснение на тоя феномен? За извън не говорим, там е ясно. От въздушно до въздушно има разлика. При мерцедес този вид окачване е усъвършенствано изключително с цел комфорт. При ауди пък според мен това което съм пробвал, колата е по-стабилна. За мен ес класата е истинска ако е с ABC. Ей там е играта. Хем комфорт, хем с колкото и да влезеш в завоя не се килва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Всъщност това, че колата е на задно не я прави автоматично по-управляема от кола на предно. Могат да се сравняват само коли с еднакви килограми и окачвания. При БМВ също има хидравлична система за контрол на накланянето на купето..... + блокируем диференциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 23 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Малко обратна връзка за наблюдаваните автомобили: едната за 29900 без забележки по купето но със шум в двигателя в дясно, може би около главата. Друго едно за 33000 с доста изтъркано кормило от горната страна. Това може ли от стоене на слънце да е само? Колата е на 85 Хил.км. Другото за 39900 веригата изтрака точно 1 секунда на студено. При второ палене никакво тракане не се чу, но цената си е бая. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Значи евтините и хубави са на различни щандове:-) Или ще се изръсиш и ще вземеш гледана кола на малко км. , или взимаш някой гроб и после го реставрираш:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Това цени в лв. ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 24 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Швейцарски франкове. Тази за 39900 днес я купиха Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Не случайно са я купили - особено при цените на сервизните дейности в Швейцария хората правилно са преценили, че трябва да дадат малко повече, но за по-добре поддържаната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Нормално да я купят, това с изтракването както написах и по-горе е абсолютно нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Колата най-вероятно е била с гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 25 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Беше. С фабрична гаранция изтичаща след 10 месеца. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 16 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2017 По номер на шаси, някой от Вас има ли възможност (срещу заплащане, разбира се) да провери история и съответно читава ли даден автомобил (Ауди А6 4G)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 @Evgeni K. - стува 8 евро с пейпал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 22 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 Може ли едно сравнение за смяна на дискове и накладки за А6 и за S6. Колко ще ми струва това удоволствие като материали? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 С оригинални части ли? Ако да, звъниш в Порше и питаш, може и Райно. Ако не, влизаш е eBay и гледаш цени. По различните сервизи ще варират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 (Редактирано) Не мога да цитирам конкретни цени, но за S6 трябва специален инструмент, който струва не малко, както и не съм сигурен дали за предните има много/изобщо афтърмаркет аналози...но като цяло идеята на А6 и S6 е различна, ако искаш да пестиш а6, ако искаш динамика и спиране S6 дали едното като спира и струва 2000лв примерно за дискове и накладки, а другото го палиш на всяко 2-ро 3-то по-агресивно спиране има някакво значение дали е 1000 или 500лв примерно?....Просто нещата са различни и е въпрос на приоритети, които сам трбява да си изясниш, а не да се пита колко струва...обикновено сиренето е с пари. Edit: Като цяло питането ти е странно, в началото беше готов да дадеш 40к+ лв повече за кола с малък пробег, спрямо аналогична, а в момента питаш дали накладки и дискове си струват за спортния модел и разлики в цените им... Редактирано 22 Юли 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts