Jump to content

3.0 TFSI 2012 или 3.0 TDI 2015


Recommended Posts

Не съм сигурен в т'ва за по-твърдото окачване... в градски условия със сигурност е по-комфортен от в221.
По-голям ход, по-високи гуми, по-тежко купе...  
Не се оплаквам, комфортно ми е, просто не е нещо неземно тоя въздух...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 11 минути, Dummkopf написа:


Не се оплаквам, комфортно ми е, просто не е нещо неземно тоя въздух...

Продължаваш да се излагаш!Порасни бе момче!

П.С.Не сравнявай тоя гардероб с лимузини....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че по дупките в София ес-класата на 10 години с ниските гуми ше вози по-меко от 2.5 тона купе на въздух с балонести гуми ли ве? :hilezh:
Я дай някво обяснение на тоя феномен?
За извън не говорим, там е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително въздушното окачване дава по-различно усещане и возия от класическите винтови пружини. Но, от друга страна, ако гумите се помпят на заводските параметри, в никакъв случай не бих казал, че возията е мека. За мен като усещане разликата се състои най-вече в това, че го няма механичното клатене нагоре-надолу при преминаване на неравности, което е характерно за пружината, независимо колко са добри амортисьорите в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От въздушно до въздушно има толкова разлика, колкото от пружина до пружина.

Не съм карал, но в момента има афтърмаркет адаптивни амортисьори, регулируеми амортисьори, прогресивни пружини....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне, съгласен съм че има доста комбинации. Какво по-конкретно имаш предвид?

Алтернативата на въздуха в момента е електромагнитния амортисьор и определено като че ли е по-добрия и по-комфортен от двата варианта.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има огромна разлика между различните въздушни окачвания.

При Audi са няколко вида:

- адаптивно въздушно окачване

- адаптивно въздушно окачване Sport

- адаптивно въздушно окачване S 

- адаптивно въздушно окачване RS

 

Твърдостта, височината и дирекността са много различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/12/2017 at 11:18 PM, Dummkopf said:

Искаш да кажеш, че по дупките в София ес-класата на 10 години с ниските гуми ше вози по-меко от 2.5 тона купе на въздух с балонести гуми ли ве? :hilezh:
Я дай някво обяснение на тоя феномен?
За извън не говорим, там е ясно.

 

От въздушно до въздушно има разлика. При мерцедес този вид окачване е усъвършенствано изключително с цел комфорт. При ауди пък според мен това което съм пробвал, колата е по-стабилна.

 

За мен ес класата е истинска ако е с ABC. Ей там е играта. Хем комфорт, хем с колкото и да влезеш в завоя не се килва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност това, че колата е на задно не я прави автоматично по-управляема от кола на предно.

Могат да се сравняват само коли с еднакви килограми и окачвания.

При БМВ също има хидравлична система за контрол на накланянето на купето..... + блокируем диференциал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко обратна връзка за наблюдаваните автомобили: едната за 29900 без забележки по купето но със шум в двигателя в дясно, може би около главата. Друго едно за 33000 с доста изтъркано кормило от горната страна. Това може ли от стоене на слънце да е само? Колата е на 85 Хил.км. Другото за 39900 веригата изтрака точно 1 секунда на студено. При второ палене никакво тракане не се чу, но цената си е бая.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи евтините и хубави са на различни щандове:-) Или ще се изръсиш и ще вземеш гледана кола на малко км. , или взимаш някой гроб и после го реставрираш:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно са я купили - особено при цените на сервизните дейности в Швейцария хората правилно са преценили, че трябва да дадат малко повече, но за по-добре поддържаната кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...



По номер на шаси, някой от Вас има ли възможност (срещу заплащане, разбира се) да провери история и съответно читава ли даден автомобил (Ауди А6 4G)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли едно сравнение за смяна на дискове и накладки за А6 и за S6. Колко ще ми струва това удоволствие като материали?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оригинални части ли? Ако да, звъниш в Порше и питаш, може и Райно.

 

Ако не, влизаш е eBay и гледаш цени.

По различните сервизи ще варират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да цитирам конкретни цени, но за S6 трябва специален инструмент, който струва не малко, както и не съм сигурен дали за предните има много/изобщо афтърмаркет аналози...но като цяло идеята на А6 и S6 е различна, ако искаш да пестиш а6, ако искаш динамика и спиране S6 дали едното като спира и струва 2000лв примерно за дискове и накладки, а другото го палиш на всяко 2-ро 3-то по-агресивно спиране има някакво значение дали е 1000 или 500лв примерно?....Просто нещата са различни и е въпрос на приоритети, които сам трбява да си изясниш, а не да се пита колко струва...обикновено сиренето е с пари.:zustimm:

Edit: Като цяло питането ти е странно, в началото беше готов да дадеш 40к+ лв повече за кола с малък пробег, спрямо аналогична, а в момента питаш дали накладки и дискове си струват за спортния модел и разлики в цените им...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...