Raino Публикувано 22 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2017 30% са по-скъпи дисковете и накладките при S6 отколкото при А6 3.0TFSI. За оригинални говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 23 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Благодаря ви за отговорите! Никога не съм бил готов да извадя още 40 Хил.лв отгоре за това че колата ще е по-нова. Имах едно питане за едни две А6 с 50 Хил.км разлика и разлика в цената от 18 Хил.лв. На по-евтината моторът и шумеше, а по-скъпата ме изпревариха докато чаках обещаното намаление на цената с 3-4000 лв. Все още търся А6 до към 60 Хил.лв или S6 до към 80 Хил.лв. На какви ли не се нагледах последните месеци, но изборът е доста ограничен. От питане глава не боли, надявам се не ви досаждам! Отговорът за 30% по-висока цена на резервните части ме устройва. Аз се опасявах да не е увеличението в пъти. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480165850565275&slink=45azgn колеги на това какво му е. Изглежда си екстра според мен. Само фаровета ако бяха от модерните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 (Редактирано) Нищо му няма, на Петър Стойчев е, колата е хубава...италианка със сменян мотор и скоростна кутия... вече 2+ години я продава и доста е свалил цената, вероятно да има и някакви проблеми свързани с некарането, но ще са козметични... Цитат Никога не съм бил готов да извадя още 40 Хил.лв отгоре за това че колата ще е по-нова. Имах едно питане за едни две А6 с 50 Хил.км разлика и разлика в цената от 18 Хил.лв. Още на първата страница дадох линк на кола с 5месеца разлика +100к км пробег за 16900 франка, спрямо гледаната за 39990 разликата е над 40к лв, това имах предвид Редактирано 24 Юли 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 On 7/24/2017 at 6:47 AM, DStealth said: Нищо му няма, на Петър Стойчев е, колата е хубава...италианка със сменян мотор и скоростна кутия... вече 2+ години я продава и доста е свалил цената, вероятно да има и някакви проблеми свързани с некарането, но ще са козметични... Още на първата страница дадох линк на кола с 5месеца разлика +100к км пробег за 16900 франка, спрямо гледаната за 39990 разликата е над 40к лв, това имах предвид Сменяни мотор и скорости за 112 км? Какво се е случило с тази кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Според него са сменяни по гаранция още в Италия, дали са супени от каране или дефектни нямам идея, но като цяло това си е + ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 В момента положението е S6 на 100-110 Хил.км или А6 на 50-60 Хил.км за еднакви пари. Луднах вече от чудене. Помагайте ако може със съвети кой от двата двигателя 3.0 и 4.0 е по-надежден? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 A6 по лесно ще я продадеш след 5г и под 100к. s6 със 4.0 тфси не е като s8 двг. ако тва те блазни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 20 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) На S8 двигателят е по-добър ли? С какво е по-различен? Редактирано 21 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 Скоростна кутия и др. Иначе все е 4.0 ТФСИ. ТУК: S6/S7 Horsepower (@ rpm) - 420 @ 5,500-6,400 Torque (lb-ft @ rpm) - 406 @ 1,400-5,200A8 Horsepower (@ rpm) - 420 @ 5,000 Torque (lb-ft @ rpm) - 444 @ 1,500S8 Horsepower (@ rpm) - 520 @ 6,000 Torque (lb-ft @ rpm) - 481 @ 5,500 S6/S7 e DSG със 7ск. A8/S8/RS6/RS7 е Тiptronic с 8 скорости. Има и много други подробности по възлите. Но, с две думи скопен е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) Не е скопен, с по-малки турбини е просто...има китове и за него с по-големите турбота https://www.goapr.com/products/turbo_long_40tfsi_c7s6s7.html Иначе основната разлика е Автомата и S8 с Тип-а ZF8, изобщо не се чуства мнoго по-динамичен, предвид разликите в масите....да не кажа, че баш си тромавее Д4-та сток... Едит: А и тея 420кс на S6/7 4тфси са реално близо до 400-те на колелата, което е към 480 на мотора... Редактирано 20 Август 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Не знам колко е близо,но фейса с 450кс при С7 получи такива шамари от ГТС панамерата с астматични 440кс,че не е истина. Говоря за АМС подробният тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 (Редактирано) И преди съм го писал, FL 450кс мотор покрива следващата еу норма и е скопен сравнен спрямо стария въпреки 30кс повече на хартия - http://www.zeperfs.com/duel4330-5581.htm Добре, че купето е олекнало малко и има 0.01цд по-добра аеродинамика, че да не го бие...а за Панамера, да 2.9 мотора е много як, спор няма...боя не е чак драстичен 2-3 десети до 200 предимство с близо 100кг по-леко купе. Ясно е, че ако презумпцията да се засилват моторите 2.9тт няма шансове с/у 4тфси, който само с пайпове и софт дори с малките турбини минава 600кс, а с големите 700те... Edit: М/у другото двигателя на Панамера 2.9тт е в новия RS5 ...R.I.P. V8 Редактирано 21 Август 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Здравейте! Може ли срещу заплащане да проверите следния номер: WAU ZZZ 4G3 CN0 967 05 Audi 3.0 TFSI 2012 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 31 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Това, което открих като недостатък е неравномерното износване на комплекта зимни гуми, които са с профил 1.7 мм спрямо 3.5 мм в рамките на 15тина см по ширината на самата гума и това неравномерно износване на гумите е еднакво и за 4те зимни гуми. То че са вече за смяна е ясно, но ме безпокои неравномерното им износване. Летните гуми са с профил над 6 мм и такова неравномерно износване не се забелязва. Въпросът ми е, за вече почти износени гуми, неравномерното износване на самите гуми нормално явление ли е за може би 5 годишно използване или неравномерното им износване е знак за някакъв проблем в ходовата част? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 2 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Това да ти е проблема. Слагаш нови гуми (така или иначе ще се наложи), балансираш, правиш един хубав реглаж на ходовата част и си караш нататък. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Летни и зимни на еднакви джанти ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 1 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 летните са на 20ки, а зимните са на 19ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Понякога като остареят гумите започва неравномерно износване. На мен ми се е случвало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Неравномерно износване на гумите-амове..... Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 2 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Чуденето приключи! Благодаря на всички за полезните съвети! А6 3.0 tfsi 2012 на 57 хил.км Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Честито. S line с правилните джанти и мотор, супер е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Ехааааа, красота, честито ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Уникална, честито колега! Дай повече инфо, от къде я взе как се спря на нея, имало ли е колебание между друга кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Честито!Страхотна е колата и с най-хубавите фарове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts