Jump to content

3.0 TFSI 2012 или 3.0 TDI 2015


Recommended Posts

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря ви за отговорите! Никога не съм бил готов да извадя още 40 Хил.лв отгоре за това че колата ще е по-нова. Имах едно питане за едни две А6 с 50 Хил.км разлика и разлика в цената от 18 Хил.лв. На по-евтината моторът и шумеше, а по-скъпата ме изпревариха докато чаках обещаното намаление на цената с 3-4000 лв. Все още търся А6 до към 60 Хил.лв или S6 до към 80 Хил.лв. На какви ли не се нагледах последните месеци, но изборът е доста ограничен. От питане глава не боли, надявам се не ви досаждам! Отговорът за 30% по-висока цена на резервните части ме устройва. Аз се опасявах да не е увеличението в пъти.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480165850565275&slink=45azgn

колеги на това какво му е. Изглежда си екстра според мен. Само фаровета ако бяха от модерните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма, на Петър Стойчев е, колата е хубава...италианка със сменян мотор и скоростна кутия... вече 2+ години я продава и доста е свалил цената, вероятно да има и някакви проблеми свързани с некарането, но ще са козметични...

Цитат

Никога не съм бил готов да извадя още 40 Хил.лв отгоре за това че колата ще е по-нова. Имах едно питане за едни две А6 с 50 Хил.км разлика и разлика в цената от 18 Хил.лв.

Още на първата страница дадох линк на кола с 5месеца разлика +100к км пробег за 16900 франка, спрямо гледаната за 39990 разликата е над 40к лв, това имах предвид

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/24/2017 at 6:47 AM, DStealth said:

Нищо му няма, на Петър Стойчев е, колата е хубава...италианка със сменян мотор и скоростна кутия... вече 2+ години я продава и доста е свалил цената, вероятно да има и някакви проблеми свързани с некарането, но ще са козметични...

Още на първата страница дадох линк на кола с 5месеца разлика +100к км пробег за 16900 франка, спрямо гледаната за 39990 разликата е над 40к лв, това имах предвид

 

Сменяни мотор и скорости за 112 км? Какво се е случило с тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

В момента положението е S6 на 100-110 Хил.км или А6 на 50-60 Хил.км за еднакви пари. Луднах вече от чудене. Помагайте ако може със съвети кой от двата двигателя 3.0 и 4.0 е по-надежден?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На S8 двигателят е по-добър ли? С какво е по-различен?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростна кутия и др. Иначе все е 4.0 ТФСИ.

 

ТУК:

S6/S7
Horsepower (@ rpm) - 420 @ 5,500-6,400
Torque (lb-ft @ rpm) - 406 @ 1,400-5,200
A8
Horsepower (@ rpm) - 420 @ 5,000
Torque (lb-ft @ rpm) - 444 @ 1,500
S8
Horsepower (@ rpm) - 520 @ 6,000
Torque (lb-ft @ rpm) - 481 @ 5,500


 S6/S7 e  DSG  със 7ск.  A8/S8/RS6/RS7 е  Тiptronic с 8 скорости.

Има и много други подробности по възлите. Но, с две думи скопен е.

 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е скопен, с по-малки турбини е просто...има китове и за него с по-големите турбота https://www.goapr.com/products/turbo_long_40tfsi_c7s6s7.html

Иначе основната разлика е Автомата и S8 с Тип-а ZF8,  изобщо не се чуства мнoго по-динамичен, предвид разликите в масите....да не кажа, че баш си тромавее Д4-та сток...

Едит: А и тея 420кс на S6/7 4тфси са реално близо до 400-те на колелата, което е към 480 на мотора...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е близо,но фейса с 450кс при С7 получи такива шамари от ГТС панамерата с астматични 440кс,че не е истина.

Говоря за АМС подробният тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди съм го писал, FL 450кс мотор покрива следващата еу норма и е скопен сравнен спрямо стария въпреки 30кс повече на хартия - http://www.zeperfs.com/duel4330-5581.htm

Добре, че купето е олекнало малко и има 0.01цд по-добра аеродинамика, че да не го бие...а за Панамера, да 2.9 мотора е много як, спор няма...боя не е чак драстичен 2-3 десети до 200 предимство с близо 100кг по-леко купе. Ясно е, че ако презумпцията да се засилват моторите 2.9тт няма шансове с/у 4тфси, който само с пайпове и софт дори с малките турбини минава 600кс, а с големите 700те...

Edit: М/у другото двигателя на Панамера 2.9тт е в новия RS5 ...R.I.P. V8 :sleeping:

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това, което открих като недостатък е неравномерното износване на комплекта зимни гуми, които са с профил 1.7 мм спрямо 3.5 мм в рамките на 15тина см по ширината на самата гума и това неравномерно износване на гумите е еднакво и за 4те зимни гуми. То че са вече за смяна е ясно, но ме безпокои неравномерното им износване. Летните гуми са с профил над 6 мм и такова неравномерно износване не се забелязва.

Въпросът ми е, за вече почти износени гуми, неравномерното износване на самите гуми нормално явление ли е за може би 5 годишно използване или неравномерното им износване е знак за някакъв проблем в ходовата част?d2be475a09db49f1ccbdf5214869e1b2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да ти е проблема. Слагаш нови гуми (така или иначе ще се наложи), балансираш, правиш един хубав реглаж на ходовата част и си караш нататък.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...