mpelov Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 Здравейте колеги, нов съм във форума, извинявам се ако съм отворил тема, която вече съществува. Колата е Audi A4 1.9TDI 110к.с. quattro 1999г AFN. След около 1500лв. за смяна на какво ли не реших да потърся помощ тук, тъй като всички майстори вече вдигат рамене. Проблема ми е следният - на тихи обороти, колата е в покой, цялата кола вибрира - волан, седалки, цялото купе, гърнета, чистачките даже видимо вибрират. Като подам газ до 1400 об. вътре в колата се получава един резонанс(бучене), от който ти заглъхват ушите, направо не се седи в колата. След 1600-1800 об. бученето затихва, вибрациите стават по слаби, но все още се усещат. В движение нещата стават още по лоши, в същия диапазон 1200-1600 оборота в колата не се издържа. Отидох на майстор и се започна - смяна пълен комплект съединител + маховик Sacs, тампони на скоростна кутия - LEMFÖRDER , тампони на двигател - Febi, ремонт на дюзи, ремонт на помпа(ГНП). Всички тампони на генерацията са здрави, гърнетата не опират никъде по купето, меката връзка е здрава. Извинявам се ако съм пропуснал да дам някаква информация, попитайте и ще отговарям. Отчаян съм и моля за помощ Благодаря на отзовалите се предварително! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoqn.Tumbev Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 Меката връзка сменена ли е, или си е оригиналната? Ако е оригиналната, е възможно проблема да е от нея. с годините самата връзка омеква, в резултат на което се получават неприятни вибрации. Ако гърнето отзад ти се тресе е много вероятно проблема да е от нея, но не е изключено да е и от друго. Има един трик за "лекуване" на тези вибраций - стяга се с 3 скоби за водни съединения(здраво). Пробвай да я пристегнеш и виж дали ще има резултат. Аз имах подобни вибраций, но при мен проблема се оказа в помпата - имаше счупени пружини. Link to comment Share on other sites More sharing options...
riddik Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 Смени тампоните на двигателя с други,тези на феби не струват Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpelov Posted June 30, 2017 Author Report Share Posted June 30, 2017 Аз не съм сменял меката връзка, мисля че е оригиналната. Гърнето отзад вибрира много, като го докосна с крак и целия започвам да вибрирам Ще пробвам първо със скоби и ако има някакъв ефект ще я сменя. Друго нещо което забравих да спомена, е че махнах катализатора, майстора го разряза извади питата и го завари, а чух че слагали тръба на негово място. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pegere Posted July 1, 2017 Report Share Posted July 1, 2017 При мен ефекта е поразителен,дори при включен климатроник лоста не мърда Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpelov Posted July 16, 2017 Author Report Share Posted July 16, 2017 Сложих немски здрави скоби, стегнах колкото можах и никаква промяна Доста хора вече ми казват да сменя тампоните с "оригинални", Какво ще рече оригинални - лемфьордер към оригиналните ли спадат? Толкова много пари набих, че вече не ми се хвърлят пари на вятъра Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted July 16, 2017 Report Share Posted July 16, 2017 (edited) На 29 юни 2017 г. at 17:51, Stoqn.Tumbev написа: Меката връзка сменена ли е..................... самата връзка омеква, в резултат на което се получават неприятни вибрации.........................вибраций............... В автомобилен форум, особено пък в строго техническите му раздели, не е никак хубаво да се изказват хора без познания по конкретния въпрос, в случая "меката връзка". Явно нямаш и най-малката идея какво е това и каква му е функцията там, а именно да е МЕКА тая "връзка" и да АМОРТИЗИРА вибрациите на двигателя посока изпускателната система. И да "омекне" с годините, ОЩЕ по-добре, а каквото и да било СТЯГАНЕ със скоби САМО И ЕДИНСТВЕНО КОМПРОМЕТИРА службата, за която е сложена там тая връзка. Още нещо, вътре в оплетката има така наречения СИЛФОН , чиято функция дефакто осигурява "мекотата" на връзката и оттам амортизацията. Нищо, повтарям - НИЩО общо НЯМА "меката връзка" с каквито и да било вибрации по колата, освен с евентуален шум ако е пробит/скъсан силфона. Престанете с дезимформацията и легендите, тоя форум от ден на ден става все по-абсурден..... Вибрация се появява ТАМ, САМО ако некадърен и алчен гаражен псевдомайстор ви сложи на мястото на ОРИГИНАЛНАТА мека връзка, някаква измислена тръбичка, покрита с още по-измислена оплетка, скриваща ТВЪРДАТА връзка и ОСИГУРЯВАЩА ВИБРАЦИИ на 100%! Edited July 16, 2017 by NIKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisko_A6 Posted July 16, 2017 Report Share Posted July 16, 2017 Виждам, че си от Варна. Ако искаш мога да ти демонстрирам, как меката връзка (оригиналната) ИМА общо с вибрации - в купето, в двигателния отсег, в испускателната система и където се сетиш още... и как две скоби подобряват ЗНАЧИТЕЛНО нещата. Офертата важи до края на другата седмица, преди да съм я сменил с нова. Към автора - според мене проблема е в тампони и/или некадърната им смяна. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivob Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Някакво развитие колега? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpelov Posted August 16, 2017 Author Report Share Posted August 16, 2017 Абсолютно никакво, даже се появи някакво тресене м/у 1600 и 2000 оборота по време на движение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsborissov Posted August 19, 2017 Report Share Posted August 19, 2017 След като са сменяни тампоните на двг, опитай с реглаж на стойките / лапите на тампоните - разхлабват се болтовете (2х3) на лапите, двг се повдига с крик, спуска се, пали се двг и се стягат 6-те болта. Моля, пиши за резултата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted August 19, 2017 Report Share Posted August 19, 2017 Една скоба обикновено е достатъчна,тампоните на мотора е добре да потърсиш от англичанка втора ръка,всичко на бг пазара тресе и подскача за жалост. Работещ мотор, когато колата е на подемник и рязхлабване на тампоните ще помогне да се разбере от къде идва вибрацията,затягагайки ги един по един . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisko_A6 Posted August 20, 2017 Report Share Posted August 20, 2017 Защо трябва да са от англичанка? Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted August 20, 2017 Report Share Posted August 20, 2017 Щото обикновено пише made in England, и в повечето случаи са доста запазени,нямат омасляване и се различават доста от италианските,не че няма и запазени от тях,но това са мои наблюдения,не ангажирам никого с тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neotrace Posted August 20, 2017 Report Share Posted August 20, 2017 Подобни проблеми имах аз на едно Поло 1.9 чист дизел....вътре в купето всичко вибрираше и резонираше и направо не се стоеше....и така до над 2000 оборота, където нещата се успокояваха. Оказа се, че някой сложил обикновена шайба на алтернатора, вместо демферна. След смяната на шайбата (INA) нещата се оправиха. Не знам защо една такава дреболия предизвикваше такива шумове, ма беше супер неприятно. По интересното е, че има модели на VAG, които оригинално са си с нормална шайба и няма драми, но в моя случай не беше така. Та можеш да я провериш твойта дали случайно не е блокирала и дали предишния собственик не е решил да спести някой лев и не е сложил обикновена шайба. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buddah Posted August 20, 2017 Report Share Posted August 20, 2017 Относно ролката на алтернатора, последното мнение в тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/157575-Проблем-със-зареждане-на-акумулатора-2.0tdi-BKD Едит: Направо линка към мнението: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/157575-Проблем-със-зареждане-на-акумулатора-2.0tdi-BKD#entry2799085 Link to comment Share on other sites More sharing options...
samo_pechka Posted September 13, 2017 Report Share Posted September 13, 2017 А случайно да сте проверили дали планките на крайното гърне към тръбата не са скъсани? Не се виждат много много с просто око, налага се смъкване на гърнето. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpelov Posted September 15, 2017 Author Report Share Posted September 15, 2017 (edited) Не съм гледал, утре ще погледна, благодаря! Има вероятност да са скъсани защото колата е Австрийска и има доста ръжди. tsborisso благодаря и на теб, все още не съм успял да се добера до майстора да направи реглажа на стойките(лапите), но веднага след като го направя ще пиша какъв е резултата. Говорих с майстора, каза че не е чувал за такъв реглаж но ще го направи. Edited September 15, 2017 by mpelov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukata_a4 Posted December 15, 2023 Report Share Posted December 15, 2023 (edited) Колеги да повдигна темата малко.И при мен се появи проблема с прословутата мека връзка на Аудито ми А4 Б6 1.9 АВФ 130 КС дизел в последно време колата ми се струва по шумна и тресяща,оказа се че меката връзка се е опушила и оплетката е леко скъсана,но при работа не виждам да излиза пушек.Въпроса ми е каква е далаверата с тия скоби за водни съединения където се стяга връзката и как помагат за спиране на вибрациите.Питам щото ако тръгна да сменям връзката почти съм сигурен че ще ми изтърбушат катализатора защото познавам доста хора които са олекнали без катализатор след такива манипулации. Edited December 15, 2023 by Kukata_a4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now