stanislav85 Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 За кой точно двигател говорим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 С алуминиевата помпа трябва да се зацепва. Коляновия вал му завиваш шиша на блока, на дясната главата трябва да сложиш бургийка 7 или 8мм през тапата отзад и да застопориш помпата на 3 часа със захвата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 сега преглеждах процедурата за зацепването на тоя ремък в ELSA. Няма никаква центровка нито преди 2006 нито след това. Единствената разлика е че преди 2006та дават че се демонтира ролката за да махнеш ремъка а след това не. Единствената специфика е в обтягането на ремъка. Центровка има на 4буквените мотори CANA, CANB, CDYA и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spascho83 Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 (Редактирано) А маква е точно спецификата в обтягането на ремъка Редактирано 18 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Обтяжната ролка има белег. Просто не трябва да се пренатяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Има си процедура по затягане, но трябва да е на белег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jajabenksss Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 На 18.07.2017 г. at 0:06, Passi написа: Последно ,на колко километра се сменят двата ремъка на 3.0 ASB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 Моята е на около 300к, единия го смених като се счупи демферната шайба, другия като протече ГНП. И двата изглеждаха добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 не бях чувал да имат проблем с демпферната шайба. Раздели се на 2 части ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 Да, гумата се скъса. Добре че беше в града и бях спрял. На оборот на включен климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 Моята се откъсна в основата, била е корозирала. Оригиналната на 6 год, когато стана белята. Останаха само болтовете на вала При тръгване на светофар се случи и не стана мазало, освен че е прекъснала кабела на датчика за налягане на маслото, който е до нея. Това пък ми изкара акъла на магистралата, след седмица. Майстора не го е видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 странно, моята изглежда като нова и каучукът е мек. Дали пък не е сменяна преди мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 След като се скъса питах майстора защо не сме я сменили и той сглоби парчетата и вика гледай изглежда като нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Моята я смених на 280к.км при смяна на ремъци,водна помпа и термостат.Майстора звъни и вика имаш луфта в дъмфера ем сменяй викъм.На фейса е лошо че ремъка трудно меже да го смениш на пътя зареди тоя датчик на маслото,много глупаво са я сложили стойката му.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 и аз я смяних по съвет на майстора при първоначалното обслужване: термостат, ангренаж за ГНП и ролка, пистов ремък, обтегач и ролка, водна помпа и още някакви неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 И аз съм сложил като следващо обслужване ангренажен комплект и пистов комплект, водна помпа и термостат. Ще добавя и тая шайба, но ме тревожи, че в аутодока има по 2 сета от всичко и сигурно са различни, а не мога да изровя от някъде точните ОЕН-и за всяка част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) То пистовия ремък с антуража са едни и същи фейс префейс.Зъбния фейса е с допълнителна паразитна ролка префейса само с обтягащата.Термостат фейса е с 2 отвора префейса с 1. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Редактирано 23 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Преди 3 часа, Gangbango написа: не мога да изровя от някъде точните ОЕН-и за всяка част. ETKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване