Jump to content

Скъса ангренажен ремък


MI7ko

Recommended Posts

С алуминиевата помпа трябва да се зацепва. Коляновия вал му завиваш шиша на блока, на дясната главата трябва да сложиш бургийка 7 или 8мм през тапата отзад и да застопориш помпата на 3 часа със захвата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега преглеждах процедурата за зацепването на тоя ремък в ELSA. Няма никаква центровка нито преди 2006 нито след това. Единствената разлика е че преди 2006та дават че се демонтира ролката за да махнеш ремъка а след това не. Единствената специфика е в обтягането на ремъка.

 

Центровка има на 4буквените мотори CANA, CANB, CDYA и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

А маква е точно спецификата в обтягането на ремъка

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на около 300к, единия го смених като се счупи демферната шайба, другия като протече ГНП.

И двата изглеждаха добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се откъсна в основата, била е корозирала. Оригиналната на 6 год, когато стана белята.

Останаха само болтовете на вала :)

При тръгване на светофар се случи и не стана мазало, освен че е прекъснала кабела на датчика за налягане на маслото, който е до нея.

Това пък ми изкара акъла на магистралата, след седмица. Майстора не го е видял. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я смених на 280к.км при смяна на ремъци,водна помпа и термостат.Майстора звъни и вика имаш луфта в дъмфера ем сменяй викъм.На фейса е лошо че ремъка трудно меже да го смениш на пътя зареди тоя датчик на маслото,много глупаво са я сложили стойката му.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз я смяних по съвет на майстора при първоначалното обслужване: термостат, ангренаж за ГНП и ролка, пистов ремък, обтегач и ролка, водна помпа и още някакви неща. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм сложил като следващо обслужване ангренажен комплект и пистов комплект, водна помпа и термостат. Ще добавя и тая шайба, но ме тревожи, че в аутодока има по 2 сета от всичко и сигурно са различни, а не мога да изровя от някъде точните ОЕН-и за всяка част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пистовия ремък с антуража са едни и същи фейс префейс.Зъбния фейса е с допълнителна паразитна ролка префейса само с обтягащата.Термостат фейса е с 2 отвора префейса с 1.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...