Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Хрумна ми идея да направим списък с маперите в България. Ще се радвам да споделяте познати мапери за да ги добавя в списъка и мнения - кой от кого е доволен или недоволен и защо?

 

Какво е мапер според темата?

 

Нека наричаме мапер всеки един човек, който успешно може да променя стандартните настройки на определен тип компютър и има зад гърба си поне 2 собственоръчно направени настройки на 2 различни версии ECU. Мапери са не само тези който взимат пари за знанията си, а и тези които го правят за удоволствие.

 

Хубаво е да се знае за всеки в списъка какви типове и версии на ECU може да променя. Голяма част от маперите могат да променят до 2 типа ECU и до 2-4 версии на тези ECU-та. Малко са маперите които могат да променят почти всички типове и версии ECU.

 

Например:

Почти всички Ауди с 1.8Т бензин от 1994 до 2004 са оборудвани с ECU от тип BOSCH и версия ME7.5:
Почти всички Ауди с 1.9 дизел от 1996 до 2001 са оборудвани с ECU от тип BOSCH и версия EDC15:
 
Това, че някои мапер е специализиран само в един тип и една версия ECU ( например ME7.5 ) не го прави "слаб мапер" или "гаражен мапер" - напротив. Има достатъчно мапери в България, които са се специализирали точно в един тип и една версия ECU ( или тип спортна електроника ). Повечето го правят за удоволствие и тестват на собствените си автомобили.

 

Ето и списъка:

 

гр. София

Prospeed Motorsport - ДИНО ТЕСТ        - https://www.facebook.com/prospeedmotorsport

Overdrive - ДИНО ТЕСТ                                - https://www.facebook.com/overdrive.bg

Heed Auto - ДИНО ТЕСТ                               - https://www.facebook.com/heedauto

Digital Tuning - ДИНО ТЕСТ                          - https://www.facebook.com/Digital-Tuning-Bulgaria-102133309863587/

FTA Auto - ДИНО ТЕСТ                                  - https://www.facebook.com/ftaauto

Sprintauto Service                                           - https://www.facebook.com/sprintautoservice

Pepino Racing Team                                       - http://pepino-racing.com/

KBDremap - BMW engines                          - https://www.facebook.com/KBDremap-1077530865603681/

VAG Service & Chip Tuning                          - https://www.facebook.com/Serviz.Angelov/

Kadisha Performance                                     - https://www.facebook.com/Kadisha-Performance-802396639927575/

GRT/Remap your car                                      - https://www.facebook.com/GRTRemap-your-car-1011240702271256/

Dobrin Anev - Motronic 2.3.2                       - http://audibg.com/forum/index.php?/profile/632-d_anev/

 

гр. Пловдив

Madness Motorsport - ДИНО ТЕСТ         - https://www.facebook.com/madnessmotorsport

FT MOTORSPORTS - ДИНО ТЕСТ               - https://www.facebook.com/FTMotorsports

 

гр. Варна

Radeff's Garage - ДИНО ТЕСТ (TST Racing)           - https://www.facebook.com/RadeffsGarage/

Ifidik Tuning - ДИНО ТЕСТ                            - https://www.facebook.com/Ifidik-Tuning-417604971583667/

Chip Tuning PDK                                               - https://www.facebook.com/PartOfTuning

 

гр. Бургас

Instroi Motorsport - ДИНО ТЕСТ               - https://www.facebook.com/Instroi-Motorsport-1443954419203429

Performance 99 Tuned                                  - http://www.performance99.com/

Power Tuning                                                    - http://powertuning.bg/

 

гр. Шумен

Gefi's Garage - ДИНО ТЕСТ                         - https://www.facebook.com/GefisGarage/

 

гр. Пазарджик

Predator Тuning - ДИНО ТЕСТ                    - https://www.facebook.com/Predator-Tuning-742539775876291

 

гр. Горна Оряховица

O.E.Motorsport - ДИНО ТЕСТ                     - https://www.facebook.com/oemotorsport

 

гр. Русе

VRPerformance - ДИНО ТЕСТ                    - https://www.facebook.com/vrperformance

RM chip-tuning                                                 - https://www.facebook.com/ragiiichiptuning/

 

гр. Монтана

RD Chip Tuning                                                  - https://www.facebook.com/RD-Chip-Tuning-Montana-965691986837837

 

гр. Харманли

NGM-AUTOMOTIVE                                       - https://www.facebook.com/ngmautomotive/

 

гр. Годеч

Adler Auto - ДИНО ТЕСТ                               - https://www.facebook.com/AdlerAuto

 

гр. Троян

Chavdarov Remaps                                         - https://www.facebook.com/chiptuningtroyan/

Edited by Един_Луд

Share this post


Link to post
Share on other sites

гр. София FTA /бившето място на UPG/ - Дино стенд /Петко е много кадърен/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви чипове прави нямам идея,но може да се говори  с него нормално  за разлика от някои други мапери които са се взели за голяма работа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Върши чудесна работа,работя с него от години.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.08.2017 г. at 21:36, buzzi написа:

Върши чудесна работа,работя с него от години.

 а разбира ли малко и от бензини, защото гледам само печки прави, а май искам да го посетя с моето 1.8 Т, един приятел наскоро чипна една бора при него и направо супер равномерно му направи двигателя да ускорява а не само от 2к до 3к оборота и после да умира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира, имам няколко 1.8т  с негов  софт, всичко е точно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде в София или околията ,човек може да си откара колата за настройка , без да има притеснения за  свършената работа. Колата е Ауди А6 1.8т AEB с К04 022  и и я карам на 1 бар момента с чипа за К03,но е крайно време за ремап,въпроса е КЪДЕ?

За Адлер преобладава мнение, че бензиновите не са му силата,за Меднес,че чуплили моторите.Ходих в Хеед ,там мапера уж е наясно, но твърдението ,че 350сс дюзи са малко за К04 022 и хаузинг на дебитомера от vr6 на 70мм.е малък,  малко ме разколеба, при положение ,че Келеша (лека му пръст) беше казал ,че няма проблем.

Чух се и с Пепино рейсинг,човека ми се видя точен и каза ,че  ще я направи перфектно без проблем,но там минуса е ,първо че не е много известен и не знам  много за работата му и второ, няма диностенд,който по думите му, не му е нужен за настройката, но ако искам нямало проблем да я замерим, след ремапa в Overdrive. 

Малко дълго стана ,но се колебая и е добре да чуя мнение ,на някой минал по тоя път.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 11 минути, turbofen86 написа:

Колата е Ауди А6 1.8т AEB с К04 022

Ходих в Хеед ,там мапера уж е наясно, но твърдението ,че 350сс дюзи са малко за К04 022 ..

Дюзите са даже прекалено малки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, turbofen86 написа:

Къде в София или околията ,човек може да си откара колата за настройка , без да има притеснения за  свършената работа. Колата е Ауди А6 1.8т AEB с К04 022  и и я карам на 1 бар момента с чипа за К03,но е крайно време за ремап,въпроса е КЪДЕ?

За Адлер преобладава мнение, че бензиновите не са му силата,за Меднес,че чуплили моторите.Ходих в Хеед ,там мапера уж е наясно, но твърдението ,че 350сс дюзи са малко за К04 022 и хаузинг на дебитомера от vr6 на 70мм.е малък,  малко ме разколеба, при положение ,че Келеша (лека му пръст) беше казал ,че няма проблем.

Чух се и с Пепино рейсинг,човека ми се видя точен и каза ,че  ще я направи перфектно без проблем,но там минуса е ,първо че не е много известен и не знам  много за работата му и второ, няма диностенд,който по думите му, не му е нужен за настройката, но ако искам нямало проблем да я замерим, след ремапa в Overdrive. 

Малко дълго стана ,но се колебая и е добре да чуя мнение ,на някой минал по тоя път.

Колега, а какво мислиш за Жоро касапина от http://www.ftm-bg.com/  Във VW форума го боготворят, и защо се отказа от пепино ? какво като не е толкова известен ,освен това в Шкода клуба и VW не е като да не е известен, и тук имаш вече два положителни коментара за него. За Жоро касапина може би след смъртта на Тони казват, че оставал най-добрият в БГ, (не защото моята А6-ца е настройвана там и нямаам драми, дори с газта) , Но аз бих отишъл и при пепино и после замерване в овердрайв. Не ми звучи като голям проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AEB е с 4 баров регулатор, така че тея 350cc са 400+ всъщност(освен ако споменатите 350cc не са при 4 бара налягане на горивото). Хаузинга за дебитомера е напълно достатъчен. Евгени vag-service също може да се провери за ремап.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм се отказал от pepino,даже клоня към него, просто не познавам човек с правена при него кола.

Дюзи имам и 440cc, това не е проблем, другото което ми стана интересно в Хеед ,беше твърдението ,че ще извади 220-230 коня на гуми при 1.2 бара налягане,но изискването хаузинг на 80мм.ме спира,просто не знам от какво да го взема,а от ,"майстори" ми е дошло до гуша и не ми се разправя с кастъм изработки вече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С 360 кубика дюзи и дебитомер от vr6 имах 248 к.с. на мотора (Меднес) при 1,5 налягане и това си е стандартен сет-ът за К04. Щом имаш 440 дюзи, още по-добре. Различните мапери има различни предпочитания относно колко да натоварват дюзите. Не съм ползвал услугите на Жоро, но като му се обадих за оферта ми обяви цена близка до тази на REVO ... Аз съм доволен от Хеед.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, turbofen86 написа:

Чух се и с Пепино рейсинг,човека ми се видя точен и каза ,че  ще я направи перфектно без проблем,но там минуса е ,първо че не е много известен и не знам  много за работата му и второ, няма диностенд,който по думите му, не му е нужен за настройката, но ако искам нямало проблем да я замерим, след ремапa в Overdrive. 

Малко дълго стана ,но се колебая и е добре да чуя мнение ,на някой минал по тоя път.

От разходките ми до "доказани" мапери и тунингисти, мога да споделя, че най-важно е човека да е разбран, и да ти обърне внимание, ако нещо не се случи от първия път. Защото ако се разчита на това, че някой си е изградил име по форумите, разочарованието е гарантирано! Оставям настрани и факта, че повечето дори не правят диагностика на дадена кола, преди да променят чипа. А пък и силно се съмнявам, че някой ще прави софтуер специално за фабрична кола, по-скоро се ползват готови такива.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, ivoair написа:

80мм е на 2.7ТТ хаузинга. Аз съм с такъв .

Тоя ,който го имам също е на 80мм,но външно,вътрешния диаметър е 70мм.

 

преди 42 минути, Iborisov написа:

 силно се съмнявам, че някой ще прави софтуер специално за фабрична кола, по-скоро се ползват готови такива.

Вариантите съм ги ограничил до Хеед и Pepino.

Там е работата , че  в Хеед имат дино,на което да донастроят готовия чип,което за мен е голям +,но и от Pepino Racing казват ,че действително на дино е по-добре и по -лесно,но и без него ще я настроят идеално.Дали наистина е възможно обаче незнам.И в в двата случая ще я замеря след това

 

Цените и при двамата са поносими и с разлика от около 200лв.така ,че цената не е фактор.

 

Целта е до края на седмицата, колата да е готова,че може би заради безпроблемната работа след монтажа на к04 , досега все отлагах ремапа, но вече искам да видя "огромния " потенциал на к04ката:hilezh:

Edited by turbofen86

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, turbofen86 написа:

Целта е до края на седмицата, колата да е готова,че може би заради безпроблемната работа след монтажа на к04 , досега все отлагах ремапа, но вече искам да видя "огромния " потенциал на к04ката:hilezh:

 Моята К04-015 идва тоя месец и съм приготвил дюзи от опел калибра 315сс на 3 бара, на AJL e 4 bara  и се надявам да стант км 360 кубика и да извадя едни 220-230 кс на предно, без да съм пипал кулери и генерации. Въпреки, че кулерът чака ред, просто няма да помпя турбината на повече от 0.9, за да не прави жега и хем да кара по-дълго време.

Моето изришни изискване към маперът(Пепино или Жоро) ще бъде колата да е сейфти евридейка и да тръгва колкото се може по-рано с К04-ката, а не от 2500 :unsure:

Иначе се вожих в един дизел , правен от Пепино, 1.9 тди бора 90 коня без геометрия,  не се даде на бмв 320д е46, пи това без да правим димна завеса с бората :) само в екстемни наистина ситуации може да изчади за момент.. това за мен беше достатъчно за да склоня към пепино

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, James написа:

 Моята К04-015 идва тоя месец и съм приготвил дюзи от опел калибра 315сс на 3 бара, на AJL e 4 bara  и се надявам да стант км 360 кубика и да извадя едни 220-230 кс на предно, без да съм пипал кулери и генерации. Въпреки, че кулерът чака ред, просто няма да помпя турбината на повече от 0.9, за да не прави жега и хем да кара по-дълго време.

Моето изришни изискване към маперът(Пепино или Жоро) ще бъде колата да е сейфти евридейка и да тръгва колкото се може по-рано с К04-ката, а не от 2500 :unsure:

Иначе се вожих в един дизел , правен от Пепино, 1.9 тди бора 90 коня без геометрия,  не се даде на бмв 320д е46, пи това без да правим димна завеса с бората :) само в екстемни наистина ситуации може да изчади за момент.. това за мен беше достатъчно за да склоня към пепино

 

Търси по-големи инжектори. С това турбо на 0.9 е нищо. Може да носи до 1.5 бара. Сега ще мапнеш с малки инжектори и след време някой ще ти покаже едни други наляганя и дино графики  с това турбо (моето е китайско) и ще съжеляваш, че не си сложил по-големи инжектори :) 

Edited by Iborisov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, James написа:

 и да тръгва колкото се може по-рано с К04-ката, а не от 2500 :unsure:

Колко по-рано да тръгва тая К04... :nixweiss: То и без това цялото налягане и идва наведнъж, така че ако го има на 2500 си е повече от прилично.

Share this post


Link to post
Share on other sites

чисто ориентировъчно - какви пари иска Пепино за мап или зависи от автомобила?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доколкото знам около 200лв за стандартен чип ,на мен ми каза 400лв ,като това е  без дино и около 700 лв.в Хеед

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Сутринта сложих хаузинга от vr6 и 440cc дюзи и за мое учудване колата запали ,както обикновено и си работеше без проблем.Трябваха и няколко километра да се адаптира компа и си тръгна  напълно нормално.Корекцията за празен ход е около 0 а дългия трим засега е -13% ,като даже не записва грешка за смесите.Пробвах я и на 1 бар при пълна газ ,обаче държи около 10.5 AFR и има какво да се желае.мисля ,че ако сложа 3 баров регулатор, нещата ще си дойдат на място или пък да сложа 350сс. 

 

Та ,откарах я така при Пепино ,човека свали компа и каза че ще звънне като е готов.След около 2 часа се обади и каза,че нещо програмата му не работи , бил написал новия софтуер, но не можел да го запише на чипа..Поговорихме си и според него,  даже  нямало смисъл от нов софтуер, бил разгледал моя и нямало проблем да я карам така.  

В общи линии ,нищо не направих и май ще се ходи в Хеед. Това да я вкарам в идеални смеси само с ръчкане по регулатора и дюзите ми се вижда малко вероятно ,а и незнам при 1.5 бара дали не трябва да се пипне и аванса. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

МОЛЯ вижте заглавието на темата, а именно "Маперите в България".

МОЛЯ прехвърлете си проблематиките ако нямате нищо против, в нарочните за целта теми и подраздели.

Благодаря!^_^

Edited by NIKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.