Jump to content

AUDI A4 B8 2008 3.0 TDI QUATTRO


Recommended Posts

4 minutes ago, Prophian said:

В цялата тема се говори за 3.0 тди 176kw

Ама 3.0 тдй има и Ку7 и А4, и не са с еднакъв разход, това пита колегата в каква кола е мотора при тебе:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако спрете да говорите глупости, можеше да провериш че CCWA не се слага на Q7, а на а4,а5 и Q5 и няма голяма разлика между теглото на колите от А4 до Q5 с този мотор - 80кг по спецификации (естествено варира й спрямо екстрите в автомобила).

 

Едит: за да не кажат хората че се заяждам, признавам че можеше да отговоря по друг начин, колата е A5 SB 3.0TDI CCWA

Редактирано от Prophian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е разхода, ако се кара спокойно без газ-спирачка на всяко изпреварване и под 130 км\ч, цените да кажат по-запознати, но вериги поне 2500, скорости пак там, дюзи зависи една, две или всичките, май една е към 400-500, до 300 000 км с нормално каране би трябвало да изкара без ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, mshbul написа:

И не е сменял дюзи, вериги или вихрови клапи или егр или турбо или поне управление. Не ми се вярва.

Чак пък нищо да не е пипал вече е фантастика.

Освен, ако не се броят за консумативи, за което има логика.

 

Този мотор е направен от 150к нагоре постепенно да смениш всичко. И не е евтино.

Това от някакъв личен опит ли говориш?

В смисъл ,че имаш огромен сервиз и правиш само такива коли и то по поне 5 на ден?

Кое е фантастика?

Моята подмина 250000км фейсова ,само че 4Ф CDYA мотор и вътре е като нова.

Друго освен масла ,накладки и дискове не са сменяни.

Фейсовите 3.0тди спокойно минават 300000км без да се обаждат вериги и останалите глупости,стига да се обслужват редовно и качествено.Явно сте виждали само коли подминали 150000км в БГ ,но пристигнали тук на 350000+

При мен говорим за 320кс и над 700нм и така се кара вече над 50000км.

Разхода със 140 е 6.8-7.3 в зависимост дали отивам към СФ или се връщам.

1860кг е колата без мен и 50% гориво.

Кутията е на ЗФ и няма нищо общо със С-троника при Б8.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя. Карам а4 2010 година с 3.0 тди. Изминах 65000 км до сега. В момента на километраж пише 242 000 не знам дали са реални. Колата е чипната от маднес и излезе 315 коня на диното. Малко след чипа смених съединителите за 4000 лв. Нищо друго не съм пипал. Само два задни амортисьори. Мисля че веригата не е пипана и изтраква при студено палене, но мисля че е нормално. Ако карам нормално магистрала 140 харчи 7 и малко, но рядко ми се случва. Иначе 8.8 магистрала 12 градско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат повечето болежки на 3.0 тди са изчистени при варианта от 239к.с. Знам такова Ку7 (фейсово), което гони 600 000 км и не са бутани нито вериги, нито дюзи и колата работи отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

In 2009, Audi announced the seven-speed dual-clutch S tronic transmission as option for A4 in UK and European markets , това намерих, ама от кой месец реално го слагат незнам, някой карал ли е б8 фейс и 5 серия ф10 2013, там поне е с 8 - степенния зф, по - скоро между тези 2 се чудя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина 239 к.с версията са много здрави. Аз от 3 години карам, моят мотор е с код CAPA, никакви сериозни ядове. Разходът е както са казали колегите, 140 км/ч на магистрала 6.8-7.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата се вграждат преди фейслифта на А4 Б8,3.0TDI V6,500 N.M.Серийно с филтри за твърди частици.

CAPA е с типтроник,CCWA е с S-tronic.Ръчните кутии са 6 степенни.

При първия има голяма вероятност помпата да е от стария тип,оттам по-малка вероятност за дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там ,че тия коли са си на километри.

Като прибавим все повече затягащата се примка около дизелите,за мен покупка на такъв вид автомобил не е удачна и трябва да се търси бензин,но всеки си преценява и не ангажирам никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да правя чужди сметки. Но не мога да не напомня, че притежанието на подобен автомобил започва от около 1500лв годишно за застраховки и такси.....може да подмине и 2000лв.

Гумите са средно около 1000лв, тук колеги се хвалиха, че накладките им били 400лв......

Маховик е около 2000лв, съединители на с-троника са около 1500-1700 (оригинални, комплект с барабана)....а кутията има и други части....като мехатроник.....

Втори комплект джанти са около 500-700 (втора употреба)......

Цената на подобен автомобил може да варира с 10-15000 лв.....да се правят сметки за 1-2-3к лева за първоначално обслужване и това да е критерия при избор на автомобил говори само за неосъзнаване на реалността при притежанието на такава вещ.

Just now, STEFAN8898 said:

Кой бензин? Като не може да се газифицира - 8 - 9 нафта срещу 14 бензин, просто не е оферта.

Няма бензин, който да харчи 14 извънградско, при сходна динамика с дизела.

Аз карам тфси на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С  ефективно шофиране София -Търново - Варна  като на магистралите съм поддържал 130 .Среден разход 7.6-7.8

 

 

20170907_134549.jpg

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама ти си 2,0 тфси, колко е газовото като цена? Все още не е масово да се слага газ на тфси и по - скоро бих изчакал да видя как се развиват нещата с газта, а пък имам 1,8 т на газ от сигурно 10 лета и някакси пак същото, по - скоро не, имам в момента 3 коли с 4 цилиндрови двигатели, 4 - та кола с 4 цил не ми трябва, нещо за извънградко си търся, там дизела е ок. Имах 2,0 тфси в а 4 б7 и не ме грабна, хубав е, ама незнам. В6 тфси е уж добър,но разход над 13 - бензин - пропускам, за него бензин говорех 14.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, STEFAN8898 said:

Да, ама ти си 2,0 тфси, колко е газовото като цена?

Ами по-евтино от "супер газова" с ОБД за 1.8Т, която не става и за чип :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя разход на таблото обикновено е с 20% под реалния.

Това 7.6 вероятно е 8.5-9/100.

 

Аз мога да докарам РЕАЛЕН на туарега 8/100 с каране с 80-90-100. При 120 ми е 9/100, ама реално, а не по табло.

А разликата в теглото и челното съпротивление е голяма, така, че даже и 7.6 за 100км/ч средно е много за А4, отделно, че реално не е толкова. Освен, ако кажеш, че няколко пъти си го проверявал и е верен, но аз няма да повярвам, но ще спра да споря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.09.2017 г. at 21:14, mshbul написа:

И не е сменял дюзи, вериги или вихрови клапи или егр или турбо или поне управление. Не ми се вярва.

Чак пък нищо да не е пипал вече е фантастика.

Освен, ако не се броят за консумативи, за което има логика.

 

Този мотор е направен от 150к нагоре постепенно да смениш всичко. И не е евтино.

Това е твое мнение.Нямам против.Аз ти казвам факт.А за какво и колко е направен мотора нямам си и на идея.

 

Значи в крайна смедка не при всеки 3.0 тди 239 коня го има проблема с помпата.Аз го бях зачеркнал този двигател,и гледах само 245 коня.При Q5 3.0 тди 239 коня 23.02.2011г. каква е скоростната кутия?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е това,че има коли на малко години,но на голям пробег.И то без сериозни ремонти.

Затова и цените им са малко по-тънки.Авер взема наскоро Б8 фейс 2012г.,3.0TDI,S-tronic.За тея години пробега е 200 хил.км.Вътре неразличима от нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.09.2017 г. at 18:27, georgislavchev написа:

Искам да попитам до Вин номера на колата има една съкращение CCWA това някакъв код на мотора ли е ? И ако да какви са отзивите за него ?

 Здравей, моята кола е с такъв код на мотора. Имам я от 1 год и ще кажа моите разходи да си направиш някаква сметка.

Започнах с обслужване масло двигател,въздушен,маслен,горивен,и филтър на купето + предни накладки АФТЪРМАРКЕТ = 470лв
Обслужване на кутията която е типтроник , не знам защо някои колеги казват че с този код на мотора излизат само с-троник.Колата се води 240коня. Масло+филтър на кутията + майсторлък = 600лв
Каско + застраховки = 1200лв
Колата е с нов софтуер МТМ с махнати вихрови клапи, дпф, егр на 300коня и 620нм и разхода ми в София е 10/100, извън града със 140 на климатик с 3 човека 6,2-6,7/100 среден.
Знам че имат проблеми с дпф и егр и ми казаха че е хубаво да се премахнат,за да не дават проблеми.Вместо да ги чистя на 1 година просто ги махнах физически и софтуерно.
Годишно задължително имаш поне 2000лв  разходи по колата. Ако тази сума те устройва,взимай,силно препоръчвам.Супер удоволствие е да караш такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с 10/100 в София малко ме съмнява освен ако не кара баба ми или има маршрут , околовръстен път , цариградско някви булеварди и то не в час пик, иначе аз лично не вярвам:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в София меря разхода в литри на час поне от 10 години. За разход нан литри на 100 км може да говорим в рамките на месец, където мото-часовете са много повече от километрите. На преход 4км за един час какво да смятам разход на 100 км? Клони към безкрайност...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...