CaMO_MuHaBaM Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Хора дайте съвет!днес сутринта преди тръгване проверих нивото на маслото, щеката беше омазана с жълтеникава емулсия. същата е и под капачката за маслото. ясно е, че смесва антифриза с маслото, но тъй като досега не съм се сблъсквал с такъв проблем бихте ли ме упътили какво да направя за да намаля последствията, гарнитура ли е за смяна? ако някой от Варна знае сервиз за диагностика и добър ремонт, моля да напише две изречения.и още нещо - чувам, че може и главата да е заминала, възможно ли е? какви други негативи ще отнеса? и колко ще ми струва оправянето на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Гарнитура на главата е това. Ужас Май се сваля главата, ама нека някой по-учен да потвърди. Абе голяма педерастия, от един до три дни без кола и едни пари за труд... Да не си я прегрявал наскоро колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 колега губи ли антифриз.защото тази жълта каша по капачката на маслото се получава и когато колата се кара на малки разтояния зимата като е студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 13 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Губи антифриз, имам друга тема по този въпрос в този форум. горе долу литър на месец доливам.все пак дали има връзка между нещата: първо ми светва контролната лампа за температурата (тя свети и когато нивото на антифриз е ниско), няколко дена след това демонтирах датчиците и ги монтирах наново, и два дена след това - емулсия в маслото.Стрелката за температурата не мърда над 60-70 градуса когато двигателя поработи малко.Колата наистина се кара в градски условия, на къси разстояния, но е притеснително, все пак е доста опасно ако имам проблем с главата. или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Абе работата е сериозна. Май наистина гарнитура на главата. Все пак не съм разбирач, потърси и други мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Я да те питам аз тебе? Как може да наливаш по 1 л. антифриз на месец и да не се заинтересуваш откъде е проблема? Гарнитурата ти е за смяна 100% и колкото по скоро я смениш толкова по добре.При по голям пропуск на антифриз в цил. при стартиране сутрин е възможно да се получи така нареченият: воден удар: при който последствията които може да ти причини са много .............. и смяната на гарнитурата ще ти си стори като барбекю на двора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Мойта кола я давам само на Недко да я прави 0898552972. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 браво колега ...значи ..прегрял си я ...поне аз така си мисля ...имаш скъсана гарнитура и ...недай Боже крива глава ...второто става ясно след сваляне на главата ...има решение на проблема ...ама давай по скоро ...НЕ КАРАЙ КОЛАТА - маслото е пресечено и няма смазващи свойства ..рискуваш многосмени си и датчиците ...щото мисля, че всичко е тръгнало оттам ...не показват вярно...за майстор ...Сашо Балкански ...аз съм доволен от него , добър е ..ако искаш пиши ми ЛС и ще те свържа Късмет , че яко си я закъсал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 (Редактирано) А пуши ли яко бяло през ауспуха че може нещата да отидат и към спукана глава или блок ? Редактирано 14 Февруари 2007 от metody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Стига сте плашили човека!Колата му е бензинова Колко от вас са виждали спукана глава на бензинов двигател?Най много една гарнтура да смени-за един ден е готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Колата му е бензинова Колко от вас са виждали спукана глава на бензинов двигател?Ами аз съм виждал. Направо разцепена. Е, то ония май това искаше да постигне де! Но все пак не е невъзможно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 14 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Благодаря на всички участници тук.ето какво излезе: смяна на гарнитура на главата, още една гарнитура над първата, смяна масло, смяна маслен филтър, смяна на тройника към блока с датчиците и уплътненията на датчиците - 156 лв.сега ще я покарам малко да видим за странични ефекти. а отзад верно си пуши доста бяло, но главата си е здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Е, чак пък спукана, това е прекалено вече. Гарнитура 100%, много вероятно е главата да е крива и да иска шлайфане, това е. Гарнитурата е евтина, шлайфането също не е кой знае какво. Ама има бая труд и те нещата се натрупват. Над 200лв - измислям си я тази цена докато гледам в тавана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 смяна на гарнитура на главата, още една гарнитура над първата а отзад верно си пуши доста бяло, но главата си е здрава.Това дали значи, че си с две гарнитури? Ако да, защо? И пуши бяло постоянно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Това дали значи, че си с две гарнитури? Ако да, защо? И пуши бяло постоянно ли?Най-вероятно точния термин в случая не е "шлайфане на глава", щом се налага слагане на още една гарнитура! По-скоро е престъргване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 За начало пътърси проблема на антифриза. Как смятате 1 литър антифриз на месец в маслото и дивгатея е още жив? Конденза който виждаш по принцип не е проблем. Но ако искаш източи маслото в чист съд и виж какъв цвят е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 (Редактирано) Колата му е бензинова Колко от вас са виждали спукана глава на бензинов двигател?Задай този въпрос с BMW форума.Там със сигурност бая колегеги ще ти отговорят с ДАСега по въпроса-веднага да отиваш и да ти свалят главата да се види какво е.Опреацията хич не е толкова сложна.Работата е че изизсва време не става за един ден.Трябва да се свали главата да се види за пукатини,мен ако питаш задължително смени водачите на клапаните(не са скъпи по 2.50 са) да ти направят нови легла на клапаните да се челоса след това главата.Абе така и така ч сваляш да се направи всичко така че после да не я мислиш.Мога да ти препоръчам къде да си закараш главата.На хладилника са момчетата и това е най-добрата шлайф база.А за частите мога да те информирам кое колко ще ти струва само ми кажи с кой мотор сиУспех и действай бързо Редактирано 14 Февруари 2007 от thesaint11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Я кажи за моя колко ще струва това...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 14 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 нали ви казах вече, ремонта вече е извършен. и съжалявам но не съм го обяснил правилно - не са монтирани две гарнитури на мястото на една. просто едната е на главата а "гарнитура над първата" ще рече просто на горния капак на блока. там нали също има гарнитура. казаха ми от сервиза, че главата е наред. досега не ми е губила масло, затова не поисках да ми пипат друго по двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 нали ви казах вече, ремонта вече е извършен. и съжалявам но не съм го обяснил правилно - не са монтирани две гарнитури на мястото на една. просто едната е на главата а "гарнитура над първата" ще рече просто на горния капак на блока. там нали също има гарнитура. казаха ми от сервиза, че главата е наред. досега не ми е губила масло, затова не поисках да ми пипат друго по двигателя. Желая ти безаварийно каране!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен1 Публикувано 15 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2007 а ще съм благодарен да чуя името на сервиза където си я правил , аз съм от варна /ако се наложи нещо за ремонт/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 17 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2007 Един познат монтьор ми я прави. Николай се казва, в "Св. Св. Константин и Елена". Ако искаш ще ти дам номера му когато ти потрябва, а дано изобщо да не ти потрябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ico 75 Публикувано 3 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2022 Колега ,моля те дай номера на тоя Николай от Св Константин ,и аз имам същите проблеми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naidenzgoshev@abv.bg Публикувано 18 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2022 Здравейте! Ще може ли да напишете номера на майстора Николай? Имам проблем с моята кола. Ако може човека да я погледне? Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване