krolp Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Пичове,дилемата е следната.Като си взех колата ( Б6 АЛТ ) стрелката за температура понякога отчиташе,понякога не докато в един момент тотално отказа да помръдне от 50°. Термостата е сменян преди 1г.,зеления температурен датчик е сменян два пъти.На диагностика ми казаха,че загрява нормално на 95°. Какво да сменя за да ми показва точно? Благодаря. П.С. Понеже видях в други теми,че може да се следи температурата и други параметри през климатроника въпроса е как да вляза в това скрито меню.Пробвах с някакви комбинации от Ютуб,но не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 На БеШес нищо няма да намериш в климатроника, просто такова меню няма. Таблото, там рови за проблем/и. Или букса/и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Температурният датчик или отчитащият уред на таблото, както и окабеляването между тях. Най-често - температурният датчик. Това, че е сменян, нищо не значи - възможно е пак да се е повредил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Най-вероятно проблема е в таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 (Редактирано) Измери напрежението между маса и температурния датчик - при студен двигател то ще е някакво, например 8 волта ( при различните коли е различно) и със затоплянето на охл.течност ще намалява (датчикът е с отрицателен температурен коефициент) . Ако напрежението се променя млако или не, то датчикът е дефектен, ако се променя, то уредът на таблото или връзката му с датчика е прекъсната, а може и да има прекъсване вътре в таблото . Уредът (стрелковия ) е логометрична система, поне на повечето автомобили и работи на принципа да взаимодействието на две нагнитни полета - едното е от постоянен ток през едната намотка, другото е от тока идващ от датчика (той се променя с температурата). Можеш да пробваш системата като използваш лампичка с ниска мощност (напр. 5 вата) и да я свъжеш между масата и извода на датчика, като някой гледа какво става с показанията на температурата. Ако при включване на лампата стрелката се отклони, значи датчикът е дефектен, иначе нещо в таблото. Забравих да напиша, че експеримента с лампичката трябва да направиш за секунда най-много, защото токът през намотката на уреда е големичък. По-добре вместо лампа да използваш резистор 20-50 ома/ 1-2 вата, Това е по-безопасно. Редактирано 10 Ноември 2017 от iliyan_pi подсещане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 като направиш output test на таблото ще разбереш дали проблема е в таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Най-учтиво моля колегата, пуснал темата, да си признае, че повредата и този път беше в температурния датчик... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Тези датчици са едни от малкото неща които е добре да са оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Аз пък на моята А6 С5 1.8 Т като я купих, не отчиташе по същия начин и понеже бързах, докато сменях маслото първия път, сложих някакъв от кварталния магазин за 14 или 18 лв. Година и половина вече 35000 никакви ядове. Но и аз съм чувал, че били капризни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 На 11.11.2017 г. at 12:43, Passi написа: Тези датчици са едни от малкото неща които е добре да са оригинални. То и оригиналните са трепач 2г и е аут от Порше за 80лвот Ауто+ за 12лв кара пак толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 11 лева с отстъпката в Тех-Ко и не помня кога съм го слагал,монтиран е на 1,8т но датчика е същия като на АЛТ и куп други мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Аз понеже съм брал ядове с датчик от 15лв та споменах,че е добре тази част да е оригинална а кой каквото иска да прави.Датчика не даваше коректни данни към компютъра и той набиваше повече нафта и колата като загрееше пушеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Да, но има и такива от 15 леа , въпреки всичкия налят здрав разОм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Ама разбира се,понеже "оригиналния" датчик на Hella само дилъра на ауди и фв може да ни го продаде,ние трябва да умножим реалната стойност на датчика 4-5 пъти и да ги дадем,за същия датчик в красива опаковка.После ако вземем че сложим неоригиналния,колегата NIKO ни почва с тънката,едва доловима ирония. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 "Колега", Вашите тънкачески сметки са ми последната грижа, като естетвено няма начин да Ви вменя нещото, наречено правилна ситуационна преценка, така че колкото и да ми подскачате, каквито и "силни и обосновани доводи" да ми/ни подхвърляте, накрая отново си остава леко забавното и непретенциозно самоунищожинелно тънкачество. А спора заради самиЯТ спор няма как да ми го причините, просто защото няма с какво да опонирате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Правилна ситуационна преценка... Форумните философи стават все по-силни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 И какво ще ми вменищ за правилната ситуационна преценка?Че не си струва риска да сменя датчик,фиксиран от пластмасов шплент,който се сменя за 2 минути без дори да се източва антифриза с датчик досущ като заводския но в опаковка на фирмата производител.Ми ако се скапе след 1 година няма да дам втори път 15лв за "заместител" а ще си купя оригиналния за 80 и ще отделя 2-5-10 или дори 15 минути да го сменя повторно.След като заместителя е изкарал поне 10 години до този момент,не мисля че е по лош от брат му в сиво-бялата опаковка.Това пъчене тип на гол тумбак чифте пищови върви предимно в този форум понеже не е голям проблем да си позволим нещо на по-висока цена,когато бройката е единична.Когато бройките са милиони,както в завода на "премиум" марката,която така яростно браниш се цепи стотинката с цел конкурентна цена на готовия автомобил.Ама ние си натискаме парцалите и си мълчим,да не вземем случайно да признаем недостатъка и да изложим марката.Виж ако имаше малко повече опит в автомобилния бранш,щеше да си наясно какъв заместител да вземеш,за да не тръгват после приказки по форумите как всички афтърмаркет части са менте,но този опит струва време и пари и не се добива чрез ирония и филосфтване по форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 (Редактирано) Да бе, ама оргиналния заместител е над 40лв Бош, Хела и т.н., ПЪ после смятай и плямпай. а за 15 лв взимаш китайски, италано или испански. П.П. В порше е 90кинта оргинал. Редактирано 13 Ноември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 И аз лично мисля, че точно с тоя датчик не е добра идея да се търси евтинията. Все пак той дава сигнала за включване на ел-перките ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Друг е за перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Колега, loshdancho хайде,да не се учим да смятаме на ново.Когато го купувах цената му беше под 30лв обърни внимание за коя година говорим(да за жалост оттогава насам хич не е спаднала) с една прилична отстъпка,цената идва точно колкото съм я заявил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Тука много весел разговор се е заформил Както казах,датчика е сменян два пъти с неоригинален и стрелката изобщо не отлепя.Не говорим за бързо развалящ се датчик,както някои колеги го изкарват( освен ако не предположим,че нов от кутията не работи) ,а за вероятен друг проблем. А да,и отново да подчертая,че датчика явно работи,пък бил той и за 15лв.На диагностика се вижда реалната температура. И честно казано не съм привърженик на идеята да сменя 2-3 части с оригиналните докато разбера,че проблема е друг. Виж,ако знам че е 100% тоя датчик и 100 кинта ще дам. Редактирано 15 Ноември 2017 от krolp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Колегите по-горе са ти подсказали,проблема най-вероятно е в таблото.Закачете я на диагностика и го тествайте. Редактирано 15 Ноември 2017 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Бааааси драмата, аза съм със същия проблем откакто взех тръцко. Смених датчика с оригинален (тогава работех още при официалния дилър ) и нъцки. От тогава карам така и не ми пука, щото знам че аЛди са мноу здрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Сакън да не се изпуснеш да кажеш нещо против ауди,веднага си обявен за враг на народа.Той температурния прибор на таблото дори когато работи изрядно не е съвсем изряден,толкова е тромав и пестелив в показанията си,че може да прегрееш колата без да се усетиш.Някъде из руския нет имаше описано подробно как се модифицира за да показва реалните показания,понеже в заводски вид от 90 до 110 градуса на таблото все 90 си показва.А иначе е много добра идея да закараш таблото при майстор и да го оправи,понеже може да ти причини излишни главоболия и скъп ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване