Jump to content

Разход 4.2 TDi


Georgi75

Recommended Posts

Може тва да е щото реално не ги виждам работят ли но преди да се строши колата вървеше по абсолютно същия начин тааа..... На ръка си вървят нормално...

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 25.12.2017 г. at 21:16, KDebian написа:

И не виждам как 3 години се избива газова, при положение че всяка седмица сипвам по 50 лв газ, т.е. ако беше на бензин *2 = 100. 100 лв * 4 седмици = 400 лв. / мес. * 5 мес. = 2000, колкото е и един ГИ.

 

И на какво гориво ще се возиш през тея 5 месеца, че да ти се върже сметката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех го и този вариант , колегите от ДиТра щяха да пуснат вероятно няколко бройки , ако ги бях помолил. Имат и 3D скенер, но като намерих вече произведени , се отказах.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се обаждах да проверявам май за зъбното колело.

Много скъпо излизаше за 1 бройка, над 100лв. Ако купиш 10-20 цената за проектирането ще се разпредели и ще е по-разумно.

 

И не е ясно материалът дали ще издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дадох едно и в понеделник ше ми ги 3д принтнат следобед

ше видиме

разходът ми се увеличи доста по някое време , сега разбирам защо след като прочетох мнението на крематора

днес друга драма обаче.....сутрешно палене, каране, после пак палене и каране, спирам пред един магазин, след 5 мин акумулаторът тотал!!!?!? дадоха ми ток, отивам с гаранционната карта , ония мерят с някъв апарат (вилка??) и викат - акумулаторът е супер , не моо го сменим! разнавиквах се , щото ме питат какво да правиме сега и си тръгнах. тестваха го три пъти подред и всичко било оке.

отивам в сервиза на един приятел, пускаме фарове, аварийни и парно , 3мин по късно акумулаторът на 8-9волта

майстора вика - тоя акум. е сдал

сложих един оборотен и в понеделник пак ше го нося да си им го връщам

междувременно след кодирането на тоя новия, в MMI ми изчезна опцията за проверка батери левъл и на парктроника изчезнаха червените обозначителни линии за паркиране

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо се сговни мноо храбро според мене

между другото , след изработването на 3д принт на въпросните шарнирчета, аз същ платил софта им , едно от тях трябва да струва около 10-12 лв

ако се получат добре, коеето мисля ще разберем в понеделник , който иска може да си ги напечата там , те вече ще имат готов файл :)

update: нивото на акумулатора се появи , както и помощните линии на парктроника....? WTF?

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не помня къде проверявах. Исках да се ориентирам.

На мен ми трябваше зъбно колело, което е по натоварено от вашите лостчета и е важно да е здраво.

 

12лв ми се струва евтино. Като услуга ли е цената или без създаването на файла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

файлът съм го платил и не би следвало да чарджват за него пак?? 40лв е той и всяко шарнирче около 10-11 грама било, по 0.90 лв (мисля?) са 10тина лева

какво зъбно колело си търсил, не съм разбрал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за клапата на всмукателния. На вашите не знам дали е същата. Мойто е 3.0. на 2.0 е същата, даже и на други марки. ама на 4.2 не помня.

 

А файла как го правят - скенер ли?

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм питал, но сигурно ?? знам ли

то не че не може да се начертае , това поне е просто

мислех, че за дисплея си търсил зъбно колелце, а те се продават в олх

а всякакви зъбни колелца правеше един тиграк в Овча купел , Васил Генчев ли беше, не помня....? боК е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако отидете в евроболт, ще намерите ябълковидното съединение. Кви принтери, кви скенери, ишияз с аспирин не се лекува.:hilezh:

 Е това е истината...метално, нема трошене....Използва се при камионите за моторната спирачка, работи на температура недостижима в тоя астматик.

http://quattroker.hu/webshop/00064073-gombcsuklo-(faudi-fej)-m6x1/cikk/108736/
Има различни размери според изискванията.

https://www.ibsrotterdam.nl/product/angle-joints/?lang=en

https://www.google.bg/search?q=Angle+joints&tbm=isch&tbs=rimg:CQp3_1ybZFrauIjimZBgB3ROojihSk7eFIvchwh0sXln56yNm9UnfED6UspWzV1N4-h4BUsHCxujBg9SHsVGI-5VtJioSCaZkGAHdE6iOEfBboDOPu5qrKhIJKFKTt4Ui9yERJ0xjT2KYmWUqEgnCHSxeWfnrIxH27IY2vpkf_1ioSCWb1Sd8QPpSyETtJjBH1Jf03KhIJlbNXU3j6HgERtYH16AntH4QqEglSwcLG6MGD1BG-m_1QhbIGemioSCYexUYj7lW0mEb96zSVDstMt&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwiz8tffqcTYAhVDLVAKHS2wD3EQ9C8IHw&biw=1366&bih=623&dpr=1

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто е некво самоделно от метал направено ама ми се строши пластмаста която е накрая....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че имам една такава, требва да я изровя!

ама най вероятно ти е запецнала "флейтата" за да се строши тва , деа знам...пробвай дали се движи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, loshdancho написа:

Мисля, че ако отидете в евроболт, ще намерите ябълковидното съединение. Кви принтери, кви скенери, ишияз с аспирин не се лекува.:hilezh:

 Е това е истината...метално, нема трошене....Използва се при камионите за моторната спирачка, работи на температура недостижима в тоя астматик.

http://quattroker.hu/webshop/00064073-gombcsuklo-(faudi-fej)-m6x1/cikk/108736/
Има различни размери според изискванията.

 

Мда, и аз го споменах тва в другия форум.

От "магазин КАМИОНА" в плевен си взех такива, за други цели, но са същите. Мисля че са по 2 лева и са метални.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 05/01/2018 at 4:52 PM, VBI said:

Защото другото лостче е успявало да завърти геометрията. Ако и двете се счупят се усеща разликата, не толкова в разход колкото във вървеж ако си познаваш колата. Руснаците вадят тялото (флейта ѝ викат) от всмукателните колектори и оставят вакуумния приводен механизъм за тапа и карат без нея. Интересно е какъв е ефекта ако се махне изцяло.

 

На 4.2 не знам какъв е резултата, но на 3.0 мога да го споделя. Ако не върти флейтата даваше грешки във високите обороти. Поне при мен така беше.

Само премахване не ставало. Не било като на вихровите клапи при дизела и компа не можел да се излъже.

Чупят се тия шарнири или захватите на флейтата към привода, когато някой реши да махне привода като сменя термостата. В щатско даже има да продават алуминиеви бутала за привода. Бяха ми казали и за вариант за разцепване на всмукателния колектор на 2 и затваряне наполовина на отворите, които флейтата затваря.

Аз лично реших да не се гавря и затова си взех нова клапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам ново вече няма грижи просто не виждам разлика със строшено и здраво...това е....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, royce написа:

 Не било като на вихровите клапи при дизела и компа не можел да се излъже.

 

Не са вихрови клапи това. Колектора е с две дължини на въздушните пътища с цел резонансно пълнене. 

Variable Intake Manifold се казва.

Дава ти по-хубава крива на въртящия момент, по-широк диапазон от обороти.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, royce написа:

 

На 4.2 не знам какъв е резултата, но на 3.0 мога да го споделя...

...

Аз лично реших да не се гавря и затова си взех нова клапа.

От къде и за колко ги купи? При мен са счупени щипките между флейтата и там където се закача отзад на тялото с вакуумните клапани. По тази причина има луфт и не винаги флейтата се завърта в правилното положение. Мисля да махна самата флейта и да видя как ще работи двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, maxxuell написа:

Дайте кординати на човека който изработеа зъбни колела

нали ти написах името

след 10 сек чек , копирано от гугъл:

ЕТ. Генчев! изработка на зъбни колела! При него съм плавил какви ли не. Човека си знае работата а и машините са му доста тел.02/ 855 93 14 ГСМ:0888 603 451

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...