Jump to content

Избор на спортен автомобил S3 8l и S4 B6 v8


Recommended Posts

Ясно ми е че кола която се кара на писта може да влиза по често в бокса и това е ок, стига да се намери добър баланс (да не е постоянно в сервиза). За това питах и за надеждността на 1.8т когато е надут до 300-330 коня (със сменени вътрешности и всичко направено качествено), как се държи трансмисията, куатро-то, полуоските и тн. Но това никой не го коментира до сега. Та ако някой има идея и сподели ще съм благодарен.

 

Мислил съм за варианта да взема отделна кола, но когато човек има 2 коли, парите са му разделени на 2 също. Хем евридейката трябва да върви всичко изправно и безопасно, хем трак автомобила трябва да е изряден, тунингован и да му се сменят често гумите и спирачките най малкото. В момента това мога да си го позволя само ако взема някоя доста евтинка кола за писта и не се хвърлям в големи модификации + че дори няма да мога да и махна интериора защото както казах трябва да мога и до германия да пътувам с нея. Още един минус е че най вероятно ще е и с предно задвижване, а аз искам задно или awd. Това може да остане вариант за в бъдеще, сега няма как.

 

Та златната среда е да си взема нещо или достатъчно мощно или да си го засиля и да си карам и на пътя и на пистата. Харесал съм си няколко модела от различни марки и накрая ще реша кой автомобил точно ще е. От ауди това са споменатите модели като s3-та определено е нагоре в скалата поради ред причини, някои от тях колеги изредиха, други съм писал в първия пост още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо такова? 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11510412189569244&slink=5vobdi

 

Мисля, че е добър компрмис между S3 8L и S4 B6 - получаваш си торсена, големия мотор, но и турбо... Това само с чип отива на 300 коня. За евридей частта е и по-практична/комфортна от S3. А и както беше писал един колега преди доста време относно поддръжката на 2.7BiT - "Все едно имаш два 1.8T" :D:D:D което пак е далече, от цифрите дето се споменават за осмака, по-нагоре в темата. 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е36 М e доста не надеждно без да е пипано камо ли ако почне да се пипа. Не искам да се вкарвам в такъв филм S3-та не виждам да е по лоша от кой да е голф, едва ли е по тежка. А на голф от алфа ромео трудно ще мина. Може би ако е нов :D. Рено, пежо, тойота, все са с предно а аз предно не искам, ако исках предно до сега да съм взел един сивик и да се е приключил въпроса. Иначе е46 330 и 335 ги имам предвид опеделено. Като си говорим и за алтернативи, имам предвид и нисан 350з, Subaru Impreza STI, Mazda MX5 + turbo/super charger (това е вариант за 2ра кола), Mazda RX-8 с резервен двигател(и), BMW Z3/Z4 може да има и още нещо което не се сещам на момента.
Eто 1.8т на ринга, не е като да не става май

 

Бюджет, бюджет... да кажем 25к +- малко, в който влиза кола, обслужване на колата и евентуален тунинг aко ще се прави (примерно ако взема 350z няма да го тунинговам, aко взема s3 определено ще се направят много неща по него). Гуми и други такива консумативи не ги включвам в тези пари, те са си отделно.

Иначе тая s4-a с 2.7 двигателя не съм я проучил. За сефте го чувам тоя двигател и нищо не знам за него но ще поразгледам, може и да стане вариант.

Редактирано от C0MPU73R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам S4 близо година като евридейка, върви прилично ма е далеч от “спортна” кола, натоварена с екстри си е бая тежка. Моментът с веригите го проверих как изглежда финансово изразен още докато я търсих - 3/3.5К. Мен по-скоро ме притеснява факта кой ще го извърши както трябва. Двигателя е зверски наврян в коша, грее много и доста неща буквално се изпичат, не са евтини с оглед на това че колата е на 13/14 години. Моята я търсих доста време, гарантирам ти че тия от обявите по 12К много бързо може да се налеят още толкова без особен напън. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Krisko_A6 said:

Напречните нали уж не страдаха,

Няма бензинов мотор на Ауди, който да е каран с ОЕМ-ско масло по лонглайф програма и да не гори масло. Дори 1.8Т от 2000г. За да покрият Евро5 моторите работят с бедна смес, леки бутала, т.е. горещи са и си искат хубаво масло.

 

2.0Т е уникално добър мотор, без аналог за годините си. Когато всички се сетиха да правят 2.0Т ВАГ са вече с трето поколение.

Колите с този мотор са скъпи (а и са редки - кола с този мотор е струвала колкото 3.0Д) и за да се появят на пазара на достъпна цена са с проблем.

 

Някои напречни мотори нямат AVS система, която според легендите увеличавала разхода на масло при каране на къси разстояния със студен двигател. На практика моторите без тази система всъщност работят на по-високи обороти.

В БГ има правени Голф ГТИ с 2.0 за писта. Утре мога да разпитам по-конкретно. 

Моторът без отваряне с к04 достига около 360-380кс. 

Има един американец, който кара А4/Б8 с 2.0Т на писта. Колата му е 330кс със стоковата турбина и изцяло нова генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за включванията :)

 

Голфа е як да,  возил съм се и съм карал такъв. Наистина върви много. Но до колкото съм виждал или е автоматик с 4motion или е ръчна с предно. А аз не искам предно и не искам автоматик, така че това отпада. И ще помоля да не ми предлагате коли които са с предно и/или автоматик - на няколко места вече споменах че не са това което търся.


Тук е и причината да не си тунинговам алфата изцяло. Знам че вървят, може да се докара до 270 без проблем и LSD даже се намира лесно и големи спирачки, но комбинацията от дизел и предно просто не ме кефи. Нямам желание да налея 1 тон пари в тунинговане на дизел с предно, като същите мога да дам за тунинговане на някой бензинец. Иначе съм ги проучил нещата, даже някои от модовете съм ги направил, преди да стигна до това заключение.
 

За S4-та ме разколебахте и нещата които прочетох отделно също. Наистина това няма да е оптималния вариант за писта или поне не версията с v8. За 2.7tt предстои да разуча но и то има част от същите проблеми - голямото тегло и всички неща които произлизат от него.

Колко пъти имам намерение да карам на писта - според свободното време. Като съм в отпуска мога и всеки ден да ходя. Подозирам  че поне едно 10-15 дни в годината ще ходя, може и повече.

Редактирано от C0MPU73R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, SpeedyMan написа:

Абе отварям темата да чета за спортни коли, и гледам коментира се S3 ...

Возили са ме във втората генерация и си е доволно бърза. Потенциалът за тунинг също е голям.https://www.auto-data.net/bg/audi-s3-8p-2.0-tfsi-265hp-quattro-4905

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко тежи V8-ка, който се слага в B6?

Аз мисля, че е по-лек от 2.7T и с едно хубаво окачване, колко па да не завива. А и пътя до пистите не е малък - не бих си го причинил няколко пъти годишно с тръц в А3.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, Krisko_A6 said:

Някой знае ли колко тежи V8-ка, който се слага в B6?

Аз мисля, че е по-лек от 2.7T

2.7 е туч и не е голямо достойнство, че нещо е по-леко от него.

4.2 стърчи повече напред, а масата на 2.7 е съсредоточена ниско долу....та накрая баланса може да излезе по-добре с 2.7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МММ1 said:

Возили са ме във втората генерация и си е доволно бърза. Потенциалът за тунинг също е голям.https://www.auto-data.net/bg/audi-s3-8p-2.0-tfsi-265hp-quattro-4905

Имам предвид, че не е точно спортен автомобил това, а кола с повечко коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Krisko_A6 said:

Последен въпрос: Някой, освен Шнура карал ли е S4 B6 на писта?

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

 

На Шнура S-ката с компресора е бая по-различна от нормална S-ка. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, petrishki написа:

Шнура с колко коли може да нашправи реална съпоставка на с6-цата на писта?

С нито една.

Само тази кола съм карал.

Аз не съм никакъв фактор.

Изразих мнение, че на мен колата ми харесва много.

Не се имам за състезател, пилот или нещо по, по най.

Но е факт, че след като карах колата на пистата в Калояново и то не за време (не се записах навреме), а само за няколко обиколки, после ходих олендзен като вАрена глАва и всеки път като се сетя се усмихвах широко. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taкам да обобщя за да съм сигурен че съм разбрал правилно:
Въпреки добрия тунерски мотор не ми препоръчвате S3 за вариант ежедневка + писта (за S4 наистина се разколебах), защото е тежка, няма торсен и управлението не е особено добро? Та дори разни варианти с чисто предно са по добре въпреки че са с по малко коне и само предно?

Ако това е така има ли нещо друго от Ауди което да е бензин, с ръчни скорости, и AWD което да става хем за ежедневка хем за писта и да е с надежден мотор и скоростна кутия? Втора генерация ТТ? Нещо друго?

Редактирано от C0MPU73R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам какво й е толкова лошото на S3-ката, че да се предлагат разни Рена, Фордове и други въшки на предно или пък Е46 330. Общо взето май всеки си предлага каквото на него му харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...