Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Успях да се преборя с кабела, не знам на какво се дължеше проблема. Вчера я ъпдейтнах, днес докарах до работа, пуснах още на запален двигател и всичко си беше точно :) И резултата ми хареса също :D 

Иво, няма проблеми с кръгчето, иначе скоро съм замислил да направя една тема и да се съберем 4фки, още малко да се стопли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, ivo.petkov написа:

То и аз така го понатиснах докато  разглеждах управлението на вихровите клапи :) но за тях ще пусна друга тема .. а това ли е номера  059121086F

То да не мислиш, че е само този тройник. Блажени са вярващите, както се казва. Всичко се опича от високата температура и от старост. Пластмасовите тръбички за вакумите сащо са на едно докосване живот, някъде под турбото надолу също има такъв тройник, който се чупи в един момент и оставаш без антифриз на пътя. На масления охладител о-пръстените са се превърнали в чиста пластмаса, на кожуха на масления филтър също. Клапата на егр-охладителя, която прилича на 1 лев метален пада от оста и отива директно в геометрията на турбото и все такива екстри, на сложен двигател на преклонна възраст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкото маркуче с тръбичката е между 25 и 30лв в БГ. Водната помпа се сваля като махнеш капака на зъбния ремък и с малко гедоренце развиваш така става, но си нажулваш ръцете. Може да се наложи и пластмасовия колектор да свалиш. Почти всяко сваляне на предницата води и до провисването й след това и се образува голям луфт между предния капак и бронята, затова избягвам да я открехвам напред и да я застопорявам с втулките на рогите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колектора трябва да се махне, иначе не можеш да махнеш капака на зъбатия ремък на нафтовата помпа. То можеш да го махнеш с много чалъми и изподрани ръце, ама после забрави да го сложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата я пуснахме на шпилки единствено заради дъмферната шайба иначе колектори не съм смъквал.И незнам но на моята CDYA долу до дъмферната шайба има една планка с букси която се маха за да се смени ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mili 75 написа:

То да не мислиш, че е само този тройник. Блажени са вярващите, както се казва. Всичко се опича от високата температура и от старост. Пластмасовите тръбички за вакумите сащо са на едно докосване живот, някъде под турбото надолу също има такъв тройник, който се чупи в един момент и оставаш без антифриз на пътя. На масления охладител о-пръстените са се превърнали в чиста пластмаса, на кожуха на масления филтър също. Клапата на егр-охладителя, която прилича на 1 лев метален пада от оста и отива директно в геометрията на турбото и все такива екстри, на сложен двигател на преклонна възраст.

По принцип си прав :) но този тройник понесе значителен натиск :) просто не видях , че го натискам  него мислех   че , се опирам другаде .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвай се че си го натиснал и си останал без кола където трябва.

Тройника под турбото си виж, от турбото омаслява и тройника се омаслява и напуква. 300 лв е целия маркуч и го има само оригинален.

След като свалим предницата мяма ли как да се регулира луфта между бронята и капака. Аз имам доста луфт, бронята е в най-горно положение.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kpematop написа:

Малкото маркуче с тръбичката е между 25 и 30лв в БГ

Благодаря   , намерих и аз   ама май е аналог ..  а от ауди  и Райно никой не казва  имали го  и цена :) ... ще изчакам още малко  , че да го поръчвам аналога  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен се счупим в един сервиз и проблема се реши кардинално. Месингов тройник за някакви стотинки, въпросът е, че на оригиналния едната от тръбичките е с различен диаметър. Решението дойде с едно късо маркуче, в което беше набутано оригиналното и стегнато с една скоба. Трета година вече няма проблем.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ауто+ го имат налично дори. 059121086F - 24лв е в Порше.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава си ако ще караш да караш колата още дълго време, месинговият тройник е вечен.

Как са колегите които избързаха с летните гуми. Има ли драма куатрото в малко сняг с летни гуми или е поносимо.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, miro299 написа:

недей си ъпдейтва програмата ! Ако я ъпдейтнеш мисля че се прецакваше кабела и няма да работи.

По принцип като си купиш кабел трябва даже да си спреш ъпдейта на програмата.

Не е вярно това което пишеш колега. Аз съм с 18.2.0, като съм тръгнал от 12.12.3 и съм минал през всичките версии. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zafirovp написа:

Заслужава си ако ще караш да караш колата още дълго време, месинговият тройник е вечен.

Как са колегите които избързаха с летните гуми. Има ли драма куатрото в малко сняг с летни гуми или е поносимо.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Няма  смисъл  ще се   счупи от другата снадка  за 24лв.   го  взех  и  даже го сложих :)  . А се чупи  защото  е тънко   около  1мм  стена   е  няма как .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Nikola_RS написа:

Колеги,бърз въпрос имам-това става ли за преди фейса

 

https://www.olx.bg/ad/komplekt-kamera-za-zaden-hod-za-audi-a6-4f-q7-ID76UPn.html

 

принципно да, но зависи какво има на колата като мми, модул на дисплея и парктроник ;-)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Nikola_RS написа:

имам преден и заден парктроник с визуализация,и разбира се съм с ММИ с цветен дисплей

Трябва ти модул за дисплея да има FBAS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Nikola_RS написа:

имам преден и заден парктроник с визуализация,и разбира се съм с ММИ с цветен дисплей

Имаш ли аналогов ТВ тунер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...