Mitko1962 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) И аз така знам, че се произвеждат само в Германия, и се използват за първоначално вграждане на Ауди, Фолксваген, Мерцедес, Ламборджини, Шкода и още няколко марки. Редактирано 15 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 слагаш новия филтър в кутията и пълниш до горе с новото масло, след което затваряш капачката на филтъра. Това е, за да качи по-бързо масло и да не стане мяу с мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Just now, Doncho Indzhov написа: ...се слагало малко масло при горивния филтър... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Да, то това ясно, аз обърках малко въпрос, че от толкова четене се умотах яко... хаха Сега ще намеря и ще постна това, което имах предвид, да стане по-ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) Да важно е първо да изясниш проблема за себе си. Редактирано 15 Март 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Преди 2 часа, ivo.petkov написа: а сега де рекуперация нямат ли само хибридите НЕ.Много модели имат така наречената "пасивна рекуперация" на спирачното усилие.Тоест докато спираш тогава се повишава напрежението и тогава динамото зарежда ударно за да не товари двигателя докато караш и по този начин да повишава разхода на гориво.Точно заради тези чести пикове в заряда се слага AGM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Ще сменям вътрешната щипка на предния ляв фар, какви винтчета ми трябват ? Размер и резба ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 nikolay80 , еха това не го знаех интересно но с тези 2kw пълна мощност едва ли има осезаем ефект в икономията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Да то най долу си пише,че се постига икономия на гориво ДО 3%,което реално си е нищо ама нали е модерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Да се включа по темата с данъка - когато взех моята и беше платен половин данък в друга община. След като отидох да си я заведа в София, ми поискаха цял данък до края на годината. След като им представих бележката за платения вече данък за 1вата половина и се оказа, че дължа данък само за 2рата половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Колеги, маркуча за високо налягане на хидравликата еднакъв ли е на всички 4Ф-ки ? Скоро ми се скъса, като го оправиха, но със сглобка. Това според мен няма да изкара много време и искам да го сменя. От много прочетено тук най-добре е втора употреба оригинален от колкото да се занимавам със сервизи, които изработват нов като моя. Ако всички са еднакви ще ми е лесно да намеря, но ако не са за 4.2 части втора употреба трудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Темата с данъка не е по темата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Индикацията за колан ми пищи, даже и всички да сме с колани в колата. Като размърдам шофьорската закопчалка спира за 1-2 минути. Някакви идей как се оправя или смяна с нов? Мога ли първо да го пръсна с контактен спрей или не понеже има пиро патрон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmilDyulgerov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Колеги, търсих инфо за прословутия ъпдейт на ММИ 2Г, но не намирам реално инфо какви са предимствата на ъпдейта? Извинявам се, ако има писано, но наистина не намерих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Преди 6 часа, alexxk написа: Колеги, маркуча за високо налягане на хидравликата еднакъв ли е на всички 4Ф-ки ? Скоро ми се скъса, като го оправиха, но със сглобка. Това според мен няма да изкара много време и искам да го сменя. От много прочетено тук най-добре е втора употреба оригинален от колкото да се занимавам със сервизи, които изработват нов като моя. Ако всички са еднакви ще ми е лесно да намеря, но ако не са за 4.2 части втора употреба трудно Мисля че само захвата към помпата е различен на фейса и префейса.Може да се погледне в Етка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 1 hour ago, nikolay80 said: Мисля че само захвата към помпата е различен на фейса и префейса.Може да се погледне в Етка. Ще съм много благодарен, ако някой, който има може да погледне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Колеги, каква е разликата: Масло Motul 8100 X-clean+ и Масло Motul 8100 X-clean Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 (Редактирано) преди 38 минути, alexxk написа: Ще съм много благодарен, ако някой, който има може да погледне! Доста модели излизат.Мисля че ще е най добре по номера на твоя да го търсиш Редактирано 16 Март 2018 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Кофти.. Благодарско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 (Редактирано) Благодарности на @kpematop за отличната работа което свърши днес с колата ми а6 2.7Tdi quattro ! Поради не качествено чипосване , кутията ми риташе и сменяше грубо, след като легна под скалпела на @kpematop вече върви повече и кутията работи идеално ! Редактирано 17 Март 2018 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmilDyulgerov Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 На 16.03.2018 г. at 17:38, EmilDyulgerov написа: Колеги, търсих инфо за прословутия ъпдейт на ММИ 2Г, но не намирам реално инфо какви са предимствата на ъпдейта? Извинявам се, ако има писано, но наистина не намерих. Някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Промени във звука на аудио системата, в автоматичните чистачки, навигацията става с 3д режим и с надморска височина. Bluetooth-a има промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Някой да знае кои са куплунзите на предните (преди катализатора) ламбди-сонди? Отпред от двете страни има по 3 куплунга, задните л-сонди ги видях на кои куплунзи са, но ме интересуват предните л-сонди? С по колко кабела е всяка предна л-сонда? Редактирано 19 Март 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Намерих кои са куплунзите - външните отляво, като се застане пред колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Колеги, крушките в купето, на тавана как се сменят, че имам една изгоряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts