Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Ако под реглаж става въпрос за стенд на преден мост - правен е разбира се :D И аз си го обяснявам с това,че когато са слагали новата рейка са изправили горе-долу волана в купето обаче не баш и кормилния прът е влязал с един зъб настрани в рейката. Идеята ми беше за този steering angle сензор дали му влияе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на рейката мисля е квадрат - като на ключ за гуми, който се разпъва.

След това има два пръта - среден и горен.

Горният би трябвало да завършва със шлици и воланът да се нанизва там - по-скоро са ти сложили само волана грешно, върни се и му кажи н амайстора да оправи волана малко, че не издържаш така :)

За няма и 10 мин работа е. На steering angle sensor не би трябвало да влияе - закачи я и го виж на колко градуса е - вероятно е на 0 градуса, а воланът ти е малко наляво. Ако го изправиш, ще е на няколко градуса вдясно steering angle

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на реглаж на преден мост и този път им кажи че волана ти е накриво и да ти го изправят. Вътре в купето геврека не го пипай да не стане по зле, съмнявам се и при смяна на рейка да са правили нещо по него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.04.2019 г. at 20:53, djmarek написа:

Здравейте, от скоро съм с Audi A6 F4 комби 3.0 TDI. И искам да ви попитам, излгедах сумати клипчета за скритото меню MMI И така и не излиза като се задържат CAR & SETUP. От къде идва проблема? 
Благодаря ви предварително.

По спомен първо се активираше през VAG-COM. Потърси из страниците, има го описано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.04.2019 г. at 10:36, OvivO написа:

Взех фейсови плафони в цвета на кожата и стана много по-добре. Всичко идеалка, смених ги бързо, но срещнах леко затруднение с буксата за микрофоните за BT.

Фейсовия плафон дойде с три микрофона, поне така ми се струва - два към купето от двете страни и един близко до амбиентните диоди - цилиндричен. Лошото е, че буксата е различна - с 6 пина. 

Моя плафон е с два микрофона, като и двата са на отделни букси. За сега прехвърлих моя микрофон с кабела и буксата и ме чуват, но все пак ще е по-добре с 3 микрофона, а сега съм само с 1.

Някой с опит да даде идея и съвет? @pe6koo? :)

двете букси сега за двата отделни микрофона:IMG_6319.JPG

 

 

фейсовия плафон с 3 микрофона: IMG_6313.JPG

 

 

А това са трита микрофона:

IMG_6314.JPGIMG_6315.JPGIMG_6316.JPG

Колега,фейсовия плафон е с 2 микрофона,трето което ти си мислиш че е микрофон е обемен датчик на алармата! Аз също съм монтирал фейсов плафон ,след като нямаш букса за 2 микрофона,оголваш пиновете на буксата за микрофона и ги свързваш по цвят- звукът с 2 -та микрофона се чува много по-ясно,отколкото с един,хората с които говоря през блутутута на колата не могат да разберат изобщо че говоря през колата.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросът е, че от колата и буксата за микрофона има само два кабела. Там се закача единия микрофон. Другата букса очевидно е за Bose shits, как може да закача и втория микрофон? За същите два кабела, за които е и първия?

Ако трябва да пускам кабели, ще си карам с един, както до сега.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да пускаш нови кабели,още горе в плафона си ги свързваш по цвят кабелите на двата микрофона  и след това закачаш буксата,която ти отива в телефон модула.Ако си от Пловдив и се затрудняваш мога да помогна,но е елементарно като цяло.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

И аз да ви се оплача - днес както си карах до сердика център и изведнъж изписка и се показа знака на ръчната ESP и ABS започнаха да мигат. След около минута изписка още веднъж и чистачките, радиото и светлината на таблото бяха все едно е поднал акумолатора. Влязох в паркинга на МОЛ-а(също и плозорците отказаха) волана стана някак си по твърд и все едно няма хидравлика. После забелязах, че няма спирачна течност и налях. Нямаше проблем. Докато стигнах до задръстване на магистралата, като филма се повтори пак. След това нямаше проблеми, но тъкмо паркирам пред вкъщи и същата работа. Изгасих дадох на контакт и все едно нищо не се е случило. По път направих и една снимка. Това от какво може да е от токовете ли? На батери мениджъра ми изписва, че е на 100%.

c3a8f47fcfc76bbe53d02accaab0366b.jpg

Благодаря.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже каква е тази грешка

006217 - Please check DTC Memory of Transmission Controller

               P1849 - 008 -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 181387 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2019.04.11

                    Time: 11:46:41

             Freeze Frame:

                    RPM: 63 /min

                    Torque: 167.7 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    (no units): 0.0

                    Voltage: 6.92 V

                    Torque: 1035.3 Nm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то си пише дата на 11-ти април, доста ти пада напрежението, явно при запалване. Явно или не си го заредил след това както трябва или си е за смяна акумулатора. Тия акумулатори понеже са големи,трябва като паднат да се свалят и да се зареждат поне 48 часа на зарядно иначе все си остават недозаредени след това и се скапват по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си модула на скоростите за грешки колега, това означава тази грешка. Често ми се е случвало - грешка в един модул (в твоя случай на кутията) и на още 2-3 модула въпросната грешка - Check DTC Memory на проблемния модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/8/2019 at 21:20, OvivO написа:

 

Здравейте, от скоро съм с Audi A6 F4 комби 3.0 TDI. И искам да ви попитам, излгедах сумати клипчета за скритото меню MMI И така и не излиза като се задържат CAR & SETUP. От къде идва проблема? 
Благодаря ви предварително.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...