OvivO Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 е, то реглаж е задължителна процедура, от това трябва да се почне, ако не е правен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Ако под реглаж става въпрос за стенд на преден мост - правен е разбира се И аз си го обяснявам с това,че когато са слагали новата рейка са изправили горе-долу волана в купето обаче не баш и кормилния прът е влязал с един зъб настрани в рейката. Идеята ми беше за този steering angle сензор дали му влияе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 на рейката мисля е квадрат - като на ключ за гуми, който се разпъва. След това има два пръта - среден и горен. Горният би трябвало да завършва със шлици и воланът да се нанизва там - по-скоро са ти сложили само волана грешно, върни се и му кажи н амайстора да оправи волана малко, че не издържаш така За няма и 10 мин работа е. На steering angle sensor не би трябвало да влияе - закачи я и го виж на колко градуса е - вероятно е на 0 градуса, а воланът ти е малко наляво. Ако го изправиш, ще е на няколко градуса вдясно steering angle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 10 Април 2019 Доклад Share Публикувано 10 Април 2019 Иди на реглаж на преден мост и този път им кажи че волана ти е накриво и да ти го изправят. Вътре в купето геврека не го пипай да не стане по зле, съмнявам се и при смяна на рейка да са правили нещо по него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 На 8.04.2019 г. at 20:53, djmarek написа: Здравейте, от скоро съм с Audi A6 F4 комби 3.0 TDI. И искам да ви попитам, излгедах сумати клипчета за скритото меню MMI И така и не излиза като се задържат CAR & SETUP. От къде идва проблема? Благодаря ви предварително. По спомен първо се активираше през VAG-COM. Потърси из страниците, има го описано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) На 8.04.2019 г. at 10:36, OvivO написа: Взех фейсови плафони в цвета на кожата и стана много по-добре. Всичко идеалка, смених ги бързо, но срещнах леко затруднение с буксата за микрофоните за BT. Фейсовия плафон дойде с три микрофона, поне така ми се струва - два към купето от двете страни и един близко до амбиентните диоди - цилиндричен. Лошото е, че буксата е различна - с 6 пина. Моя плафон е с два микрофона, като и двата са на отделни букси. За сега прехвърлих моя микрофон с кабела и буксата и ме чуват, но все пак ще е по-добре с 3 микрофона, а сега съм само с 1. Някой с опит да даде идея и съвет? @pe6koo? двете букси сега за двата отделни микрофона: фейсовия плафон с 3 микрофона: А това са трита микрофона: Колега,фейсовия плафон е с 2 микрофона,трето което ти си мислиш че е микрофон е обемен датчик на алармата! Аз също съм монтирал фейсов плафон ,след като нямаш букса за 2 микрофона,оголваш пиновете на буксата за микрофона и ги свързваш по цвят- звукът с 2 -та микрофона се чува много по-ясно,отколкото с един,хората с които говоря през блутутута на колата не могат да разберат изобщо че говоря през колата. Редактирано 11 Април 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 (Редактирано) въпросът е, че от колата и буксата за микрофона има само два кабела. Там се закача единия микрофон. Другата букса очевидно е за Bose shits, как може да закача и втория микрофон? За същите два кабела, за които е и първия? Ако трябва да пускам кабели, ще си карам с един, както до сега. Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 12 Април 2019 Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 (Редактирано) Няма да пускаш нови кабели,още горе в плафона си ги свързваш по цвят кабелите на двата микрофона и след това закачаш буксата,която ти отива в телефон модула.Ако си от Пловдив и се затрудняваш мога да помогна,но е елементарно като цяло. Редактирано 12 Април 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Здравейте.И аз да ви се оплача - днес както си карах до сердика център и изведнъж изписка и се показа знака на ръчната ESP и ABS започнаха да мигат. След около минута изписка още веднъж и чистачките, радиото и светлината на таблото бяха все едно е поднал акумолатора. Влязох в паркинга на МОЛ-а(също и плозорците отказаха) волана стана някак си по твърд и все едно няма хидравлика. После забелязах, че няма спирачна течност и налях. Нямаше проблем. Докато стигнах до задръстване на магистралата, като филма се повтори пак. След това нямаше проблеми, но тъкмо паркирам пред вкъщи и същата работа. Изгасих дадох на контакт и все едно нищо не се е случило. По път направих и една снимка. Това от какво може да е от токовете ли? На батери мениджъра ми изписва, че е на 100%. Благодаря.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Виж какво показва акумулатора с мултицет и на работещ двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Това е проблема, че нямам такъв под ръка в момента.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Намират се за около 10-15лв мултицети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 (Редактирано) Колеги може ли да се сложи ambient light на вратите ако нямат такова Редактирано 14 Април 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Някой може ли да каже каква е тази грешка 006217 - Please check DTC Memory of Transmission Controller P1849 - 008 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 181387 km Time Indication: 0 Date: 2019.04.11 Time: 11:46:41 Freeze Frame: RPM: 63 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h (no units): 0.0 Voltage: 6.92 V Torque: 1035.3 Nm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Падал ти е нещо акумулатора и от това е набило грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Беше паднал преди около месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Еми то си пише дата на 11-ти април, доста ти пада напрежението, явно при запалване. Явно или не си го заредил след това както трябва или си е за смяна акумулатора. Тия акумулатори понеже са големи,трябва като паднат да се свалят и да се зареждат поне 48 часа на зарядно иначе все си остават недозаредени след това и се скапват по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Ще го сваля за заряд и ако пак падне нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Провери си модула на скоростите за грешки колега, това означава тази грешка. Често ми се е случвало - грешка в един модул (в твоя случай на кутията) и на още 2-3 модула въпросната грешка - Check DTC Memory на проблемния модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Къде е този модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 VCDS, 02 мисля че беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 Закачих я сега не показа никаква грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djmarek Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) На 4/8/2019 at 21:20, OvivO написа: Здравейте, от скоро съм с Audi A6 F4 комби 3.0 TDI. И искам да ви попитам, излгедах сумати клипчета за скритото меню MMI И така и не излиза като се задържат CAR & SETUP. От къде идва проблема? Благодаря ви предварително. Редактирано 17 Април 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) Първо се разрешава с комп-а ... Редактирано 16 Април 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts