CVT Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 Преди 1 час, djuni_ibiza написа: Колеги от както съм в БГ ми омръзна да слушам колко чупливи са били тези коли особенно за модела, от разни приятели и познати, че мотора е бил супер гаден че разход висок, вериги прецакани, че голяма щайга, и защо не съм бил взел нещо друго, хиляда пъти им казвам че съм доволен от колата и все някой се намира да плюе по колицата, защо тази кола е толкова мразена от този народ ако някой може да ми обясни!? LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Колега, много добре си спомням че самия ти плюеше по собствената си кола в този форум в началото като я взе и мислеше че Мултитроника е нещо развален! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 Еми много ясно, защото личната им кола е Голф 3ка, а служебната Тойота Аурис. Онзи ден един такъв ме навиваше да си я продавам, после на излизане от автомивката му показах на кикдаун ко прай е така да му е гадно. Все още сменям оригинални консумативи на 400 000+ км, веригите ги смених без да се налага, кутията е пушка, окачването до скоро беше оригиналното. Служебната Джета модел 2014 издуха гарнитура онзи ден...Не мога да бъда по-доволен от тази кола, карам я вече сигурно 8-9 години. До морето стигнах за 3 часа и дадох 90 лв за гориво, какво повече може да се иска. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 Колега, много добре си спомням че самия ти плюеше по собствената си кола в този форум в началото като я взе и мислеше че Мултитроника е нещо развален!Да спомням си, но сега вече мога да кажа че мултито е голяма работа, държи се добре просто иска време за свикване, инсче е удоволствие голямо да натиснеш педала до край и чакаш да зареди стрешката за ускорение Свикнах и съжелявам че и аз плюех едно време колата, ни само заради скоростите беше всичко.Лошо им става на Е класаджиите когато мина по край тях LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 @zafirovp: бях ти писал лично, не си го видял или съм ти в спам филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 Колеги някой сменял ли си е чейндж ъра от обикновен към мп3 и трябва ли да се сменя и нещо друго защото са различни номерата им Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 мисля, че е едно към едно, но има component protection и трябва да се махне. Така си спомням от колеги, които са писали. За колко пари ще си намериш с mp3? И калкулирай махането на protection-а отделно. Нали разбираш, че и това е от отживелица и пак ще се занимаваш с дискове и простотии. За мен по-добър вариант е: 1. за около 200 лв китайче симулатор на changer, което има aux, bt audio streaming, sd card, usb flash player в едно. Има и bt телефония, ако нямаш такава сток в колата. Не е по-добре от AMI, но е на половин цена. Монтаж сам за 20 мин със свалянето на жабката. 2. AMI - 400лв+ там всичко е 6, но трябват отделни кабели за usb, bt audio, etc. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 Да съгласен съм с теб но моята кола е с два чейнджъра обикновенни и двата само мигат и не работят а този ми го донесоха от англия и един приятел ми махна компонента вчера обаче не тръгва пак дали се прави нещо друго незнам,като отметка някъде да се активира защото като натисна на СД дава от 1 до 6 де фаулт и нищо друго все едно няма друг чейнджър а бях чел че колеги са слагали но дали са имали подобен проблем незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 аз съм от 6 месеца с mr12volt ( намират се за около 110 евракис) и съм споделял тук какви бъгчета има, но като цяло от началото на годината не съм пипал дисковете и имам на разположение 32GB музика от usb stick. Допълнително bt audio stream и си пускам каквото искам от телефона - youtube, a1 xplore music и всичко останало. Всичко се управлява от mmi бутоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 чисто нов, никога немонтиран, от частно лице немец. тези от бгкараудио са болни, но може и да продават на тази цена. Откакто го купих е излизал поне три пъти на подобна цена 110/120евро и първо си мислих, че съм го взел на яката далавера, след това се убедих, че си вървят на подобна цена. Това е най-евтиното, което намерих в момента. 128 евро и от UK с gabco за 3лв е тук. https://www.ebay.co.uk/itm/Bluetooth-A2DP-USB-adapter-1-series-BMW-E87-E81-E82-E88-Professional-i-Drive-/122216240718 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 да, те са универсални, просто някой е решил, че ще привлече повече хора, като напише, че е за ленд роувър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 А за ами-то има ли нещо допълнително да се сменя или закачаш на мястото на чейнджъра и има ли и той компонент протекшън,гледам че има със различни букви отзад всичките ли стават или трябва да е с определена например има с D , F, B, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Аз моето АМИ го закачих на мястото на единия ЦД чейнджър и си го засече самичка колата. Тръгна да свири и всичко е на шест. До колкото знам няма компонент протекшън тая джаджа. Моето мисля, че е с бука F накрая и си свири много добре от флашката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Колеги, смених оем носачите наскоро и започнаха да се късат маншоните на шарнирите на предни долни носачи. Смених ги веднъж и след месец пак скъсани. Отляво е повече. Според майстора няма друго по предницата за смяна. Всички тампони на магарето са сменени, на стабил. щанга също. Дали може нещо друго да е причина за честото късане (рейка, тампони на амортисьори, на двигател???) или просто окачването е калпаво. Сега е moog цялото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 И при мен някой се накъсаха(atec)върнах маншоните от ОЕМте носачи и няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Шарнира трябва да се върти свободно вътре в маншона нали? Май това не се случва при мен и от там се къса гумата. Обаче изхвърлих оем-ските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Колеги, появява се една много лека вибрация при превключване от 3-та на 4-та. Явява се само от 3-та към 4-та и то не винаги и не при всякакви условия. Появява се само в случай, че ускорявам плавно (не тромаво) и винаги при едни и същи обороти. Мисля, че на почти всички автоматици на това ауди го има лекото чудене дали да качи предавката като доближи нужните обороти. Е точно тогава от време на време се появява една тънка вибрация с продължителност около секунда-две и превключва на 4-та. Като превключи вече няма вибрации и т.н. всичко е точно. Сигурно на 20 превключвания ще го направи веднъж. Вибрацията я оприличавам на тази от джойстика на плейстейшън (като честота) и се усеща с краката. В допълнение да кажа, че имам и вибрациите при пълен ляв и десен при потегляне, а маслата на раздатката, диференциалите и скоростната кутия са на около 100 000 км. За пълен ляв/десен знам, че маслата на раздатка и дифове може би ще оправят нещата, но това с предавките дали е свързано някак с тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 Не е нормално и със сигурност го няма на почти всички автоматици на този, или който и да е друг модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 много ясно, че не е нормално, нещо се е поуморило. Хидро, маслото е за смяна или може и да е този клапан върху помпата, който разискваме в тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 От къде ги намирате тези маншони, на мен машоните на двата криви носача са започнали да се късат след 400 000 км и поне тях да сменя. [emoji4]Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 Здравейте колеги. Някой от вас знае ли как се сменя централния бутон на ММИ 3g. Става въпрос само за черния джойстик които се мърда във всички посоки. Трябва ли да се мъча да изкарам цялата кръгла врътка нагоре или се разглобява конзолата и тя така излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 Черният джойстик излиза с дърпане нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 27 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2019 Пичове, трябва ми помощ! Искам да слагам дневни светлини от С6 (тези, които са долу в бронята), но съм със стокова броня, нито от С6, нито S-line. Та, въпроса ми е - трябва ли да купувам С-кова броня само заряди DRL-а или само да махна халогените, да взема малките решетки от С6 и дневните? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 27 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2019 Трябва ти и броня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 27 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2019 Преди 3 часа, LEWLY написа: Пичове, трябва ми помощ! Искам да слагам дневни светлини от С6 (тези, които са долу в бронята), но съм със стокова броня, нито от С6, нито S-line. Та, въпроса ми е - трябва ли да купувам С-кова броня само заряди DRL-а или само да махна халогените, да взема малките решетки от С6 и дневните? Благодаря! Дай да те оборудвам с два "фейсови" фара да си стане оригинално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 27 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2019 (Редактирано) Ппц ми трябва само лед-а, но за колко ги даваш фаровете? Щото долу повече ми харесват, като на есовицата Редактирано 28 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts