Mindburn Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 А и клипа е за медия с шините в горната част. При мен са долу. 😫 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 Заключването е идентично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 Предполагам. Утре ще го мъча и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Сваляй жабката,кутията се е заклинила и от вътре с натиск ще излезе.Играл съм го тоя филм с един чейнджър по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Колеги, тръгна аудиото. Разкачих оптиката и буксата на модула и усилвателя. В багажника извадих за проверка всички бушони. Нито един прекъснат. Модула е вече достъпен с вагком. Имаше грешката от снимката + още една за activated component protection. Тази грешка 16349 не мога да я изтрия. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Благодаря на всички за съветите! Измъкнах пластината с клещите без да свалям жабката. Всичко мина по добре от очакваното. Въпреки това свалих жабката и боднах един АМИ кабел. Бях се подготвил с дремел за рязане на жабката, но се оказа че от Ауди ги мислят нещата. Имаше заготовка с изрязано по размер и се наложи просто да натисна с пръст пластмасовата заготовка за да излезе и боднах буксата на ами-то с капачката за нула време. Мн съм доволен. Единственото беше че ми трябваше още 1 човек да придържа при завиването на жабката обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 (Редактирано) На 12.07.2019 г. at 12:27, EHKOB написа: То и аз ги минавам тия километри ама сметни със 70л., ако минеш 500-510км. какъв е разхода, не ти излизат сметките хахаха 13,7 - 14 ти идва не 12 Писах по спомен колега. Сега погледнах последното ми зарежда (100% само градско София) 533км с 64.477 литра или 12.09/100 км. Като това ми е най-високия разход, който съм виждал с тая кола за вече 8 месеца с нея. П.С. понеже си спомням, че някой по-нагоре в темата говореше за резерва и т.н. Преди да заредя ми светна резервата тоест трябваше да заредя най-малко 70 литра в предвид, че колонката лъже, но уви, заредих само 64.5. Така че изобщо не вярвайте на тая стрелка. Лично моята много лъже. Редактирано 14 Юли 2019 от Boikoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 Моята резерва, като светна сега събра 71л. Предния месец със 70л. изминах градско в Пловдив 510км. при средна скорост 20км/ч. Не знам дали е нормален този разход, но имайки в предвид средната скорост съм склонен да вярвам, че е възможно със средна скорост 20км да даде разход 14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 На 12.07.2019 г. at 23:07, icox1333 написа: Колеги,искам да си сменя фаровете на 4ф и са от обикновенните халогенни искам да сложа със лупите заради дневните светлини,какво ще ми трябва освен фарове и как ще се нагласят нагоре,надолу тъй като сега имам копче за ел.регулиране вътре и ще си работи ли сензора като се стъмни да си светват късите,имат ли разлика фаровете от десен волан,някой да е правил подобна смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 Колеги последно време нещо усещам че амбиентното осветление на вратите светят супер умрели, предполагам че им е дошло време, незнам как се процедира дали се сменя цяла заедно с оптичната пластмаса или има начин само диодите? LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 само диодите, има изписано по темата. Взимаш си диоди по спомен 3мм на 12 волта мисля и ги запояваш на мястото на старите. След това светят доста приятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Потвърждавам казаното от ОвивО за диодите. Аз смених моя на пасажерската врата. Сваля се много лесно лайсната (сива или махагон) и от там можеш да дръпнеш пластмасата и да смениш диода. Аз не запоих моя, просто го хванах с малки скоби както беше направено оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 на мен ми се видя по-трудно със скобички, но така е оригинално, да. Аз си свалих и целите пластмасови "пури" и ги измих хубаво, че определено имаше някакъв фин прах и пречеше на пропускливостта. Цвят на диод - по избор, аз си сложих като оригиналните. Колеги са слагали червени и мисля също стои добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Колеги, някой поръчвал ли си е ключ за 4Ф в Ауди? Да ме ориентирате просто за цени ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 За полу 2016 платих 280лв и седмица го чаках.За 4ф със кейлис искаха около 1000лв и така не взех кола с 1ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 с keyless е доста скъп, в keyplus.bg го правят мисля за около 500лв. Ако е без keyless може би е около 300/350. Ако ти трябва само да си имаш втори резервен ключ, най-евтин вариант е без дистанционно дори - 120лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 (Редактирано) Значи добре, че е без keyless колата. И това за без дистанционното го мислих, ама нещо се отказах. Ако в Ауди е 280-300 лв както адаша горе каза е ОК. Редактирано 15 Юли 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 на мен ми се видя по-трудно със скобички, но така е оригинално, да. Аз си свалих и целите пластмасови "пури" и ги измих хубаво, че определено имаше някакъв фин прах и пречеше на пропускливостта. Цвят на диод - по избор, аз си сложих като оригиналните. Колеги са слагали червени и мисля също стои добре.А как свали цялото тяло че ме е страх да не счупя нещо? LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deso_FCB Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Значи добре, че е без keyless колата. И това за без дистанционното го мислих, ама нещо се отказах. Ако в Ауди е 280-300 лв както адаша горе каза е ОК.Преди около два месеца питах в Порше Варна и ми казаха тази цена само за ключа, отделно 80 лв. за обучение.Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Благодаря на всички за инфо-то. Утре ще им звъня. Преди време им бях звънял и ми бяха казали, че имало 3 вида ключове и на място трябвало да реша. Тия дни ще скокна до Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 За амбиентното осветление, след като разглобих лайсната свалих пластнасовото тяло и разгледах цокъла на светещия диод и реших че напълно е възможно да се монтира 5мм лед диод с леко продълбаване с 5мм бургия, изисква се нерви и внимателна работа и мисля че нещата ще паснат перфектно, светлината ще е в пъти по ярка и красива, какво ще кажете по въпроса дали си струва да пробвам с 5 мм лед? LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 @djuni_ibiza Не слагай прекалено силни диоди. Идеята на амбиентното осветление не е да свети като в шивашко ателие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 (Редактирано) Е нали може да се регулира силата на светлината, пък не мисля че ще е доста силна светлината с 5мм но просто според мен ще е една лрачка по напред, нещо като ъпдейт, пък и съм виждал на по новите 6 тици колко по силна е светлината на амбиента, въпроса е дали да рискувам да пробвам. LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Редактирано 16 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 (Редактирано) тя се регулира, да, но, когато намалиш, за да светят по-слабо пурите на вратите, тогава в краката няма да свети почти. За мен с 3мм е супер, свето осезаемо по-силно от сток на 12 години и не се натрапва прекалено. Има значение и какви диоди ще сложиш и колко са силни, има писано и за това. Ще трябва да сменяш и в краката след това може и премигващи да ги направиш Редактирано 15 Юли 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 16 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 А как да ги направим да светят бяло когато сме на D, а като включим на S да светват в червено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts