Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Колеги, тръгна аудиото. Разкачих оптиката и буксата на модула и усилвателя. В багажника извадих за проверка всички бушони. Нито един прекъснат.

Модула е вече достъпен с вагком.

Имаше грешката от снимката + още една за activated component protection.

 

Тази грешка 16349 не мога да я изтрия.

Някакви идеи?

20D819B5-A823-4BEC-9818-81BF8DAE722C.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите!

Измъкнах пластината с клещите без да свалям жабката. Всичко мина по добре от очакваното. Въпреки това свалих жабката и боднах един АМИ кабел. Бях се подготвил с дремел за рязане на жабката, но се оказа че от Ауди ги мислят нещата. Имаше заготовка с изрязано по размер и се наложи просто да натисна с пръст пластмасовата заготовка за да излезе и боднах буксата на ами-то с капачката за нула време. Мн съм доволен. Единственото беше че ми трябваше още 1 човек да придържа при завиването на жабката обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.07.2019 г. at 12:27, EHKOB написа:

То и аз ги минавам тия километри ама сметни със 70л., ако минеш 500-510км. какъв е разхода, не ти излизат сметките хахаха 13,7 - 14 ти идва не 12

Писах по спомен колега. Сега погледнах последното ми зарежда (100% само градско София) 533км с 64.477 литра или 12.09/100 км. Като това ми е най-високия разход, който съм виждал с тая кола за вече 8 месеца с нея. 

 

П.С. понеже си спомням, че някой по-нагоре в темата говореше за резерва и т.н. Преди да заредя ми светна резервата тоест трябваше да заредя най-малко 70 литра в предвид, че колонката лъже, но уви, заредих само 64.5. Така че изобщо не вярвайте на тая стрелка. Лично моята много лъже.

Редактирано от Boikoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята резерва, като светна сега събра 71л. Предния месец със 70л. изминах градско в Пловдив 510км. при средна скорост 20км/ч. Не знам дали е нормален този разход, но имайки в предвид средната скорост съм склонен да вярвам, че е възможно със средна скорост 20км да даде разход 14

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.07.2019 г. at 23:07, icox1333 написа:

Колеги,искам да си сменя фаровете на 4ф и са от обикновенните халогенни искам да сложа със лупите заради дневните светлини,какво ще ми трябва освен фарове и как ще се нагласят нагоре,надолу тъй като сега имам копче за ел.регулиране вътре и ще си работи ли сензора като се стъмни да си светват късите,имат ли разлика фаровете от десен волан,някой да е правил подобна смяна

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги последно време нещо усещам че амбиентното осветление на вратите светят супер умрели, предполагам че им е дошло време, незнам как се процедира дали се сменя цяла заедно с оптичната пластмаса или има начин само диодите?

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само диодите, има изписано по темата. Взимаш си диоди по спомен 3мм на 12 волта мисля и ги запояваш на мястото на старите. След това светят доста приятно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам казаното от ОвивО за диодите. Аз смених моя на пасажерската врата. Сваля се много лесно лайсната (сива или махагон) и от там можеш да дръпнеш пластмасата и да смениш диода. Аз не запоих моя, просто го хванах с малки скоби както беше направено оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се видя по-трудно със скобички, но така е оригинално, да.

Аз си свалих и целите пластмасови "пури" и ги измих хубаво, че определено имаше някакъв фин прах и пречеше на пропускливостта.

Цвят на диод - по избор, аз си сложих като оригиналните. Колеги са слагали червени и мисля също стои добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с keyless е доста скъп, в keyplus.bg го правят мисля за около 500лв. Ако е без keyless може би е около 300/350.

Ако ти трябва само да си имаш втори резервен ключ, най-евтин вариант е без дистанционно дори - 120лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи добре, че е без keyless колата.

И това за без дистанционното го мислих, ама нещо се отказах.

Ако в Ауди е 280-300 лв както адаша горе каза е ОК.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се видя по-трудно със скобички, но така е оригинално, да.
Аз си свалих и целите пластмасови "пури" и ги измих хубаво, че определено имаше някакъв фин прах и пречеше на пропускливостта.
Цвят на диод - по избор, аз си сложих като оригиналните. Колеги са слагали червени и мисля също стои добре.
А как свали цялото тяло че ме е страх да не счупя нещо?

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи добре, че е без keyless колата.
И това за без дистанционното го мислих, ама нещо се отказах.
Ако в Ауди е 280-300 лв както адаша горе каза е ОК.
Преди около два месеца питах в Порше Варна и ми казаха тази цена само за ключа, отделно 80 лв. за обучение.

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за инфо-то.

Утре ще им звъня. Преди време им бях звънял и ми бяха казали, че имало 3 вида ключове и на място трябвало да реша. Тия дни ще скокна до Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За амбиентното осветление, след като разглобих лайсната свалих пластнасовото тяло и разгледах цокъла на светещия диод и реших че напълно е възможно да се монтира 5мм лед диод с леко продълбаване с 5мм бургия, изисква се нерви и внимателна работа и мисля че нещата ще паснат перфектно, светлината ще е в пъти по ярка и красива, какво ще кажете по въпроса дали си струва да пробвам с 5 мм лед?

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали може да се регулира силата на светлината, пък не мисля че ще е доста силна светлината с 5мм но просто според мен ще е една лрачка по напред, нещо като ъпдейт, пък и съм виждал на по новите 6 тици колко по силна е светлината на амбиента, въпроса е дали да рискувам да пробвам.

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя се регулира, да, но, когато намалиш, за да светят по-слабо пурите на вратите, тогава в краката няма да свети почти. За мен с 3мм е супер, свето осезаемо по-силно от сток на 12 години и не се натрапва прекалено. 

Има значение и какви диоди ще сложиш и колко са силни, има писано и за това.

Ще трябва да сменяш и в краката след това :) може и премигващи да ги направиш

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...