Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

колеги, бих желал да си измия вътре около мотора, като напръскам с meglio, трябва ли да пазя нещо особено или няма драма? На други коли съм мил смело и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, OvivO написа:

колеги, бих желал да си измия вътре около мотора, като напръскам с meglio, трябва ли да пазя нещо особено или няма драма? На други коли съм мил смело и газ.

Бих препоръчал безводно миене на двигателния отсег. Използвам АРС разреден в препоръчителната доза. За обезмаслител или IPA 15 или eraser на car pro или prep на gyeon. Четка и повече кърпи и си ти. Меглиото ми е за тавите и тиганите в къщи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, OvivO said:

не се вижда много

250428E1-D81B-4830-A416-73D17D6DE7BD.jpeg

 

Иво, тия винтовите ако можеш ги смени с пружинни ... като тази отляво на предната снимка дето я качи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, royce said:

 

Иво, тия винтовите ако можеш ги смени с пружинни ... като тази отляво на предната снимка дето я качи.

 

Защото.....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn: прав си за меглио, но ти ме буташ към детейлинг и engine dressing света :) а аз искам нещо бързо и да измия само в единия край, където има разлят антифриз. 

С меглио съм мил две/три коли и за 3 минути стават като на Горубляне. Въпросът ми е има ли проблем за този мотор да се намокри нещо.

 

@royce: сигурно си прав, но такива са ми зашили в сервиза и не пипам за сега :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предпочитам меглио за моторния отсег, след което разтърквам с четка и изплаквам. АРС маже само прахоляка, изопропилов алкохол може да се третират само малки повърхности преди да се изпари... Ирейзъра е чудесен препарат, но цената му е... Ползвам го при полиране/поставяне на някаква керамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Audi V6 мил ли си 3.0 TDI и трябва ли да пазя нещо повече от останалите неща? Принципно може и да не е с водоструйка, а с маркуч да пробвам, за да няма налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера отивам на минутката да мия двигателя . Ще направя комбинация между apc,  обесмаслител и активна пяна от автомивката. И ще кача снимки ;) п.с. някой да знае от какво се омаслява двигателя от към турбото ( за 15 000 км наблюдавам някакво омазване) картери газове, на турбото някое гарнитура или някой капак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги разглобих и презапоих третия стоп и като го пробвам със захранване 12 волта свети без 2-3 диода, а като го поставя на колата не иска. Може ли заради тези 2-3 неработещи диода да не работи на колата или е друг проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблем ли е, че отварям капака на двигателя веднъж годишно? Отварям го само за годишното облужване. Притеснява ме да не се повреди лоста за отваряне като го ползвам толкова рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да си облепя старите лайсни и долната конзола на MMI с фолио. В крайна сметка конзолата и лайсните на вратите ги облепих отново с махагон (но избрах по-червеникав цвят, повече ми харесва), а централната лайсна над жабката я облепих със сиво фолио за да се връзва със сивата рамка около километража и дисплея на Андроидската мултимедия. По мое мнение резултата е отличен, все едно имам нов интериор в колата :) .

 

Намерих и по-лесен начин за сваляне на долната конзола на MMI:

1. Отвиват се страничните винтове под капачките на дългите черни кори под барчето отляво и отдясно и се свалят (на щипки са)

2. Отвиват се 4-те винта, които държат самата конзола на MMI отстрани (по два отляво и отдясно)

3. Махат се гумените дъна на чашкодържателя на пасажера (който се пада под подлакътника), отвива се винта на чашкодържателя и се свалят двата болта, които са отдолу

4. Откача се и се издърпва нагоре маншона на селектора на скоростите без да се сваля

5. Откача се дисплейчето, което показва на коя скорост е оставен селектора и се бута да застане под конзолата за да не пречи (не се откачат буксите му)

6. Тук е разковничето - отвиват се двата болта, които държат пепелника отпред, маха се кората под блока на климатроника и се сваля целия механизъм с пепелника докато конзолата си е на мястото. Така се осигурява място да мине леко напред при изваждането ѝ.

7. С едната ръка се надига нагоре кората, която е върху конзолата (на задното барче от която свалихме чашкодържателя и махнахме болтовете под гумените дъна)

8. С другата ръка се надига в задния край конзолата на MMI да се размине с кората отзад и да застане над нея

9. Откачат се буксите на клавиатурата на MMI, на запалката и на бутона на ръчната спирачка

10. Изважда се навън конзолата на MMI в комплект с клавиатурата на MMI и чашкодържателя със запалката.

 

След това се сваля чашкодържателя отзад (на 4-ри винта е) и клавиатурата на MMI (първо се изважда внимателно металната лайсна, после се отвиват 4-те винта, които я държат). Лайсните на вратите се изваждат с издърпване от долния край.

 

Централната лайсна иска яко дърпане (както писаха колегите по-горе), аз си подложих пластмасова подложка под отвертката (за да не се нарани таблото от отвертката) и я мушнах между лайсната и таблото и я извадих. За да я облепя свалих емблемата quattro (държи се на 3 щифта отзад) и металната рамка около лайсната за да се облепи добре навсякъде. След облепването монтирах обратно емблемата quattro и металната рамка. Лайсните на предните врати ги свалих и залепих фолиото директно върху махагона и с макетно ножче изрязах фолиото по алуминиевия контур а отдолу ги залепих до вътрешната страна (с щипките) за по-здраво.

 

Всички лайсни, конзолата на MMI, пепелника и чашкодържателя ги почистих основно с мокри салфетки, след което финално ги обезмаслих със спирт. Останалото е рязане и лепене. За централната конзола на MMI задължително трябва пистолет за топъл въздух защото е много извита и няма да легне добре фолиото.

 

Така изглеждаше конзолата преди:

 

mmi_bottom_console_old.thumb.jpg.e1cd39a8050e1bcf609833feccb4576c.jpg

 

Така изглежда сега заедно с лайсните (цвета на фолиото е малко по-тъмен от колкото се вижда на снимките - правени са на луминисцентно осветление, което променя малко цвета). Всичко се разглобява само с торкс-а, който се вижда на снимката вътре в конзолата:

 

mmi_bottom_console_new.thumb.jpg.a749d5d8134c7a15e47085cd6f7d62e5.jpg

 

Това са предните лайсни на вратите:

 

laisni_front_doors.thumb.jpg.5653d5cfeb0b78eeb6bebd9d06d84afa.jpg

 

Това са задните лайсни на вратите:

 

laisni_rear_doors.thumb.jpg.2ceafd18eaa74a8552b5a979ad9d9fcd.jpg

 

Това е централната лайсна над жабката (тя е с цвета на рамката около уредите на таблото и дисплея на Андроидската мултимедия):

 

laisna_front.thumb.jpg.1cdba77e276f9e4b4500c275930f5f07.jpg

 

Всички панели (без централната лайсна) са един и същ цвят, просто при снимането на луминисцентно осветление се е променил цвета на самите снимки защото са снимани поотделно и по различно време. Реално цвета е като на снимката на предните лайсни на вратите.

 

Редактирано от VBI
Добавяне на информация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[emoji15][emoji15][emoji44][emoji44][emoji44][emoji44]
Има ли поражения след сапунката, защото така се изкушавам да си измия прахта от мотора, ама шубето е по- силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега няма светнала лампа 😁. Отидох на автомивката изчаках 15 мин да изстине турбото и мотора и 1 лв за безконтактно и 1 лв за пяна изчаках 2 Мин да се накисне и после със топла вода, къде силна струя къде слаба изплакнах всичко 🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже имах проблем в кабела/буксата на дясното моторче на паркинг спирачката, та това ми го оправиха, а също така смених и задни накладки с дискове, обаче сега забелязах че паркинг спирачката си работи, но не не се освобождава автоматично като подам газ, като може само ръчно от копчето, та въпроса ми е трябва ли да се прави някакви адаптаци/конфигураци с ваг кома за да се оправи този проблем.

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...