pe6koo Публикувано 19 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2020 Утре мога да погледна за държача на дифузьора, имам една неразглобена кола, може да е здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Скоро чистих egr охладителя на 3.0 tdi. Особен ефект от чистенето с газ не видях и затова опитах с пяна за почистване на фурни Апта - излезе доста мазаляк. Довърших го с много силен препарат за 6.80лв. черен, утре ще видя марката, за който продавача ме предупреди, че не е подходящ за алуминий, но рискувах - излезе още много чернилка. Без демонтаж смятам, че няма как да стане качествено почистване. За да мога да пълня пяната, си направих капачка за отвора към ауспуха с малка дупка, през която пълнех пяна. Клапата за насочване на газовете трябва да е затворена. Отначало почти нямаше проходимост, но в един момент изби към егр клапана. Пълнех с пяна, оставях около час и изплаквах с вода, и така 4-5 пъти. Грешката не се е появявала към 400 км вече. Имам лог от преди почистването, ще направя и след, и ще го кача, но разликата в показателите на ЕГР-а е огромна. Имам и една снимка на това, което излизаше от пяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 21 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2020 Тежък ли е демонтажа.Преди за колекторите ползвах на Астониш препарат за фурна и смъкна всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Не бих казал, че е тежък, но си трябва търпение и внимание. Общо взето за CDYA е това: 1. Източване на ~4л. антифриз. 2. Откачане на букси. 3. Кожуха на турбото. 4. Демонтаж на тръбата за високо налягане между двата рейла. 5. Демонтаж на всмукателната тръба. 6. Моторчета вихрови клапи. 7. Вихрови клапи. 8. Тръбички антифриз - чупливи са. Счупих единият пластмасов тройник - смених го с метален. 9. Маслен филтър, цялото тяло - 4 болта с две планки. 10. Подаваща маслена магистрала на турбото. 11. Вакуума за егр. 12. ЕГР - 4 болта + 2 болта тръба газове. Отне ми около 3 часа без да съм го правил преди. Почистване егр, клапи, дросел, всмук. тръба. Сглобяване по обратният ред, като се внимава със стягането - ползвах динамометричен ключ. Тук ми отне около 4 часа, без бързане. И една снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Браво много добро инфо.Жалкото е че като смъквах колекторите него направих.Онзи ден и аз счупих тройника нов оригинален ми излезе 25лв иначи взех и няколко месингови да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 а ЕГР охладителя почисти ли го с брейк клиънър или газ за осветление? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Да питам относно тройника, колко мм е? С какви скоби захващате маркучите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 и аз за тройника: къде е вторият тройник, че знам само този близко до разширителния съд, който наскоро сменях и аз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Счупих левият тройник и пластмасовата тръбичка, номера на комплекта е 059121086Q. Смених ги с маркуч 8мм и метален тройник 8мм, скобите, които ползвах, мисля че бяха 13-15 еднократни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 преди 5 минути, tsborissov написа: Супер инфо за ЕГР-а. Видях, че ти е пожълтял щуцера на разширителния съд. Потенциален кандидат, който да направи мизерия на пътя. При мен се отдели от съда докато колата беше в гаража, та не съм имал драми, но е добре да го следиш. Беше целия напукан и се счупи без никакво усилие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 И аз левия счупих.Времено в неделя така реших проблема.Сега като намера време ще монтирам и оригиналната тръбичка с тетката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 и на мен левия ми се счупи, няколко дни след като го проверявах дали не е тръгнал Но имало още един тройник, не този до разширителния, а до турбото някъде отзад на мотора, който също правил проблем, мисля, че колегата @mili 75 го бе споменал някъде, но може и да бъркам. Търсих в ЕТКА, но не успях да се ориентирам кой е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Като прочетох на stanislav85 коментара и отидох да погледна казанчето.Еми честито на печалившите спукано[emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 и нека проверката на всички 4F казанчета започне сега! При мен изглежда ок и входящият, и изходящият 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Предполагам, че казанчето само оригинално? Някой инфо за цена? Скоро го сменях на Б4-ката с прехвалена марка неоргиналдъ - ами пълен шит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Около 100лв е ОЕМ тъкмо гледах сега,иначе феби вемо 50-70лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 (Редактирано) OEM от Евро07, 57лв без капачка. Редактирано 22 Юли 2020 от stanislav85 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 чакайте, че може да борим цена за по-големи количества Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 3 hours ago, OvivO said: и нека проверката на всички 4F казанчета започне сега! При мен изглежда ок и входящият, и изходящият Тук пасувам ... смених го с капачката 2018 с ланците на мотора ... Не беше напукано, ама не беше и нищо на фона на цялата сметка за остаталите неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 @kpematop , ако ме питаш мен, с брейк клийнър не съм пробвал, почнах с газ, но нямаше ефект - нищо не излезе, а го киснах цяла нощ - имам в предвид егр охладителя, другите неща си бяха учудващо добре - егр клапан, тръбичката към всмук. тръба. Почистването стана с пенообразни препарати за почистване на фурни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 (Редактирано) Сложете месингов тройник и забравете за такива тъпни като прегоряла пластмаса..Имайте предвид обаче, че в оригиналния тройник(за автоматично обезвъздушаване на главите )сечението е значително намалено за да се предотврати циркулацията на вода, която да наруши проектирания път на големия и малкия кръг на водата, а да минава само въздух през тоя тройник и незначително количество вода. Иначе почва да заобикаля термостата и да загрява още по-трудно. Та те ви избор...ваш @OvivO моля заповядай... https://www.google.com/search?q=месингов тройник&tbm=isch&tbs=rimg%3ACciXTyE-3uhGYUmNfcVjdl7N&client=firefox-b-d&hl=bg&ved=0CAIQrnZqFwoTCIDw8-nL4eoCFQAAAAAdAAAAABAH&biw=1349&bih=608 Редактирано 22 Юли 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 аз не знам къде е вторият тройник, тия железа ги знам но мерсаж дето се вика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 колеги, фланци за изнасяне на джантите отпред и отзад трябва ли да имат разлика в дебелината, за да застанат наравно предна и задна гума от всяка страна? И някой знае ли как се измерва колко грябва да са дебели фланците за конкретните джанти? Въртят ми се някакви простотии в главата от известно време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Аз съм само отзад с 13мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2020 Преди 2 часа, OvivO написа: за да застанат наравно предна и задна гума от всяка страна Ето ти ги колеите на преден и заден мост: , ' начи отпред ти трябват тримилиметрови планчици, за да ги докараш "наравно". Или каквито и да е фланци, като предните със сумарна дебелина, по-голяма с 6 мм. от тази на задните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts