Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

@MindburnПреди да купя моята оглеждах Олроади,но не можах да харесам. На единия ми демонстрираха,вдига се много повече от моята.На А6 е само +/- 3 сантиметра,докато при Олроад ако не се лъжа е +/- 15 сантиметра. Някой по запознат може да каже дали е софт или има разлика в самите възглавници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без нещо допълнително да се барне по софта не виждам как ще стане. Аз имам едни такива извратени идеи да накарам мойта на динамик и на лифт разликата да е по-голяма. Обаче като се поразрових, намерих инфо, че а6 разликата горе-долу е 20 мм, а при олроад 27мм. За тея 7мм няма да си губя времето. Ако има някакъв начин тези числа да ги увеличим, тогава вече ще е друго нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, lavatrice said:

@MindburnПреди да купя моята оглеждах Олроади,но не можах да харесам. На единия ми демонстрираха,вдига се много повече от моята.На А6 е само +/- 3 сантиметра,докато при Олроад ако не се лъжа е +/- 15 сантиметра. Някой по запознат може да каже дали е софт или има разлика в самите възглавници.

Е 15 см няма как да стане, то това не е ЛР Дискавъри 3 или 4.

Диско 4 има начин принудително да го вкараш в едно "скрито" още по-високо ниво.

 

5 hours ago, pe6koo said:

Уж само се сменя модула с такъв от оуроуд. Продадох 2 такива, но така и не ми потвърдиха, че става. :)

 

Имаш ли още, че имам съмнения, че моя не е наред?

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, интересно, на ц5 съм с клапано тяло от 4ф,  

При ц5 има разлика в окачването, в магаретата, в  лапите  на магарето, в тампоните на магарето(едните имат подложки, в дължината на аморисьорите, и в кокалите, даже в задните носачи и задното магаре. Съвкупно всичко малко оттук,  малко от там и накрая става огромна разлика в възможностите за повдигане и снижаване.

Тук мисля, че системата е същата. Ползвали са по възможност много общи части, но са добавили тампонче тук, шайба там, 2см онам...

Всичко се вижда по партиден номер на частите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@janoar Клапанните блокове са еднакви

Разликата с Ц5 е в задния мост. При Ц5 са като Макферсон, а при Ц6 възглавницата е отделно от амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам устройството на задният мост.

Въпроса е дали е еднакъв при нормално ц6 и олроуд. Дали има допълнителни подложки между моста и купето, дали са еднакви носачите и дали  амортисора е еднакъв.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амовете и възглавниците са 1кък 1 за др незнам

Отпред са заедно, отзад са отделно.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce само 2 оуроуда имам на части и модулите заминаха :(

Модулите да с еднакви номера но софтуерите им са различни SW: 20 и SW: 40 (по спомен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен не е така, има си бас и при fader само на задни, някой преди време беше питал и бях направил клип, ако искате ще направя пак. 

Аз слушам bass и treble на 0, т.е. не ги кривя на +

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо странно става с моята музика. Когато съм на радио баса е толкова силен че не се седи. Колато съм пуснал диска е доста по-слаб.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Има трик при калибрацията, където може да се направи по-ниска да бъде, но не съм сигурен за обратното...

Моята я карам вдигната с 1 см при калибрацията, от 1 година няма проблеми.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли размерите на О пръстена на щеката на маслото на 3.0 тди БМК, защото постоянно ми се надига щеката. Оригиналния О пръстен се скъса и сега съм с един който не приляга плътно по тръбата и от вибрациите се надига щеката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих в един чужд форум един с А5 със същия проблем като при мен, но за съжаление в темата не е писано какво се е случило и как е решен проблема. Ето снимка на двете лампи на таблото, като уточнявам че преди да светнат излезе съобщение: "do not exceed max engine speed of 2500 rpm". Тази на фиса свети постоянно а тази на оборотомера мига. След изключване на колата престой 3-4 мин на бензиностанция и запалване наново близо 400км няма и помен от проблема???

 

audi_a5_41e53d65f81992121fc12a67cf817cab37c9d5f8.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/27/2020 at 10:01 PM, beast1122 said:

Момчета , като пусна само задните тонколони да свирят няма никакъв бас , това нормално ли е . Отпред свири зверски . Колата е с босе 

при мен има бас, виж във видеото как е 2G High Bose

https://www.dropbox.com/s/qwohfizjmkfo3z6/Video 28.07.20%2C 23 30 20.mov?dl=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те са. Имат ли някакво по- специално име? Може ли парт. номер и на фейсовите, които ги дават уж по безпроблемни? Преди време някой колега беше постнал тези въпросните от някакъв сайт, но търсих доста нагоре в темата и не открих нищо. Фейсовите с какво се различават от тези на не фейсовите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...