Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Не слагай фланци отпред. Променя се геометрията на завиване. При по-динамично каране, си е направо опасно.

Единствено е оправдано, ако слагаш джанта с по-голямо ЕТ, и то фланеца трябва да е само да компенсира разликата. Аз съм на въздух, така че за мен фланците изобщо не са вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Заеви тия фланци ако искаш по изнесени гуми търси подходящи джанти ;)

 

Имах фланци да красиво седяха джантите ама едно, че разбиват по-бързо лагерите ... след една смяна на задни накладки след затягане на 120NM кат си пише по книгите без малко да ми падне гумата.

От тогава аз лично приключих с фланците. Иначе бях с джанти 8.5Jx19 ET48 и 15мм фланци което правеше ЕТ33

Другото което мога да споделя е, че оптималното което влазя и е изнесено що годе безопасно е 9Jx19 с ЕТ35-38.

Негативното в цялата схема е, че ако се търсят оригинални жанти с централен отвор 57.1мм (за да няма втулки мулки) опциите за които аз знам за 19-ки са от RS6 C5 с ЕТ35 или C6 с ЕТ38

Това е ако се гони оптимална изнесеност иначе има и други варианти, ама пак не са много за такива с централен отвор 57.1мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, @P_PETKOV, то затова и аз се чудя от доста време вече за фланци. На 19" пак няма да се кача с тази кола, нямам въздух и си возеше твърдичко, като и динамиката си бе по-различна. 

Взел съм си 17" ауди джанти, които си ми харесват, но са с по-голямо ЕТ и си иска още навън да са, но най-вероятно ще пропусна. По-добър вариант е да сменя джантит да са с голямо J и малко ЕТ, ще го помисля. :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разгледай тук: www.original-felgen.com какви 17-ки има може да излязат такива които ще елиминират нуждата от фланци ;)

 

Дори на въздух с 19-ки не е мега найс това с оригиналния размер 255/35/19 скоро мисля да пробвам с 255/40/19

 

Всъщност какви са параметрите на сегашните джанти ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.5J, ET45 - когато ги взимах преди 3 години ми харесаха на вид и че са оригинални и въобще тогава не се замислях колко навътре ще седят :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Vasil82 said:

Колеги от къде през ваг-кома се нулираха километрите след смяна на масло

17-Instruments->ADAPTATION

В канали 40, 41, 53, 55, 02 записвам нова стойност: 0. Пише, че трябва в тази последователност да се попълнят стойностите в каналите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Набързо вхърлих едно око ... и само две подходящи възможности изскочиха.

 

https://www.original-felgen.com/4b3601025nz17.html

 

https://www.original-felgen.com/4z76010251h7.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, tsborissov said:

17-Instruments->ADAPTATION

В канали 40, 41, 53, 55, 02 записвам нова стойност: 0. Пише, че трябва в тази последователност да се попълнят стойностите в каналите.

стига, има много по-лесен начин за нулиране...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82: направо горе вдясно в основното меню.

То си ги изчита и имаш опция за зануляване.

то прави същото като описаното от колегата @tsborissov, но е автоматизирано :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, по въпроса с джантите. Аз сложих оригиналните 17" от А5. ЕТ28, 7.5J

Стоят много добре на А6-цата. Сега като я сваля с 30мм с новото окачване ще стане още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, P_PETKOV said:

@OvivO Набързо вхърлих едно око ... и само две подходящи възможности изскочиха.

 

https://www.original-felgen.com/4b3601025nz17.html

 

https://www.original-felgen.com/4z76010251h7.html

и двата модела са за А6 C5 :) На мен и за А6 C6 повечето модели 17" са ми супер грозни, а какво остава за C5...иначе за 4F има хубави 18 и 19"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, P_PETKOV написа:

Имах фланци....... разбиват по-бързо лагерите

Сега, тука равенол замесен няма,  бихте ли споделили за нас лаиците колега, каква е причината, фланец да разбие лагер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ева ли го не съм се ровил и за това ... от един майстор го знам. Може би изнесеното натоварване или нещо от сорта ева ли ... аз за себе си съм приключил с фланците. Ся ако говорим за нещо около 5мм едва ли би оказало такова влияние, моите бяха 15мм.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете какво да правя ? От няколко стотин километра си взех оригинални джанти от а5 ronal 18 с централен отвор 66.6 . Взех си втулки на 57.1 и само след 20 км получих вибрации във волана при 90 км/ч. Балансирах отново почистих главините и джантите с телен накрайник и дрелка . И отново след около 20-30 км изминати пак вибрации. Смених втулките и пак същото. Аз ли бъркам нещо? Трябва ли да влизат на клин тези втулки на централния отвор?  или да ходя към стругаря да си правя метални ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пробвай с метални, колкото се може по-плътни. Но да знаеш истинското решение си е джанти с точен централен отвор 57,1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пластмасовите са си ок, но и те трябва да влизат плътно и не прекалено навътре, за да могат да лягат на гърлото на главината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има някакъв проблем . Като ги сложа на главината и се усещат , че имат минимален луфт . Отивам да меря със шублера главината втулките джантите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених казанчето с квото имаше налично на момента.Някво италиянско менте ама добре изглежда за 35лв.Паля бам грешка че няма антифриз,викам ОЕМ ще се поръчва но днес сутринта всичко точно ще карам за сега така.Относпо ЕГР след продухването от клипа който постнах минаха 400км без грешка чак не ми се вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, chefoukr написа:

Вчера смених казанчето с квото имаше налично на момента.Някво италиянско менте ама добре изглежда за 35лв.Паля бам грешка че няма антифриз,викам ОЕМ ще се поръчва но днес сутринта всичко точно ще карам за сега така.Относпо ЕГР след продухването от клипа който постнах минаха 400км без грешка чак не ми се вярва.

Еми много ясно и аз съм с някакво неоригинално казанче и нямам проблеми вече няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...