Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 7 часа, kazichene написа:

 

Ако компресорът по някаква причина е останал без масло и вследствие на това се е счупил и блокирал, цялата климатична система се е напълнила с метални стружки от триенето без мазане. 

Не съм специалист,но от това,което видях си мисля,че няма връзка между маслото в компресора и хладилния агент.Компресора си има отделно смазване  и там наистина беше останал сух,но тая част с буталата си беше чиста и без стужки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, предварително се извинявам за невежеството си .

Имам проблем с MMI не успявам да вляза в нето едно меню ,работи но изключва 

след обрат включване отново 

не успява да сработи и изключва.

автомобила е Audi A6 c6 4f -225к.с.

идеи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, lmbr написа:

@icodalev, тази стойност над 3000 лв. ми звучи като много стандартна цифра. Само не я карай при онези "разбирачи" от Малинова долина (friendly advice)

Значи точна цифра на ремонта не казаха, но със сигурност трябвало да се погледнат и други неща нз си какво. Както и да е колата е продадена на човек, на когото му се занимава. Здраве да е случва се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.07.2019 г. at 14:16, fxa написа:

Колеги, трябва ми инструкция за ремонт за скорости 6HP19. Утре ги пръсвам на съставни части и да не откривам топлата вода, а в интернет намерих само за 6HP26.

6HP19A_Catalog.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/25/2019 at 9:08 AM, Ignatov92 said:

Здравейте, предварително се извинявам за невежеството си .

Имам проблем с MMI не успявам да вляза в нето едно меню ,работи но изключва 

след обрат включване отново 

не успява да сработи и изключва.

автомобила е Audi A6 c6 4f -225к.с.

идеи

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо за цени за пълен ребилд на 6HP19, ако на някой му предстои:

 

Рециклаж на хидрото + смяна на счупен фрайлауф - 600лв.

Комплект гарнитури и семеринги - 300лв.

Комплект дискове за всичките пакети - 300лв.

Втулки комплект - 180лв.

Гарнитура мехатроник - 180лв.

Едни гумени тампончета вътре в мехатроника 6бр - 60лв.

Масло след като всичко е почистено и обезмаслено хваща почти 10л - 50лв на литър грубо.

 

Утре с кафето почвам да я събирам, и ще снимам. 🤩 Стискайте палци да заработи.

 

17 hours ago, maisuda said:

Мерси колега, това го имам, трябваше ми подробните инструкции, но ползвах за 6hp26 която е почти същата... Най-вече кое на какви нютони да стегна, но се оправих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че за 5те съединителя и там около 30 диска ( метални и фрикциони ) са 300лв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без металните, само фрикционните, пакетите са 5 от по 4 до 6 диска

 

Забравих и филтъра е 60лв.

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деба тия търговци оригинално масло на ZF от немско за няма и 34 лв. като му сложиш и доставката ще дойдена около 37.

Дано всичко е наред след ремонта. Резервните части от къде са купувани ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, fxa said:

Малко инфо за цени за пълен ребилд на 6HP19, ако на някой му предстои:

 

Рециклаж на хидрото + смяна на счупен фрайлауф - 600лв.

 Комплект гарнитури и семеринги - 300лв.

Комплект дискове за всичките пакети - 300лв.

 Втулки комплект - 180лв.

 Гарнитура мехатроник - 180лв.

 Едни гумени тампончета вътре в мехатроника 6бр - 60лв.

 Масло след като всичко е почистено и обезмаслено хваща почти 10л - 50лв на литър грубо.

  

Утре с кафето почвам да я събирам, и ще снимам. 🤩 Стискайте палци да заработи.

 

Мерси колега, това го имам, трябваше ми подробните инструкции, но ползвах за 6hp26 която е почти същата... Най-вече кое на какви нютони да стегна, но се оправих.

 

А не се ли сменят и соленоидите (7бр за всяка скорост, 100лв бройка грубо казано) и сепараторната плоча?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Passi said:

Не,че не ми се вярва ама тая скоростна кутия нова трябва да е към 20 000лв като гледам цените за ремонт.

 

7500 e.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, връзва се на оптиката таковa устройствo на 2G High, все едно е CD. Това навярно е за B6, C5

иначе знам, че цената ти харесва на това конкретно.

За 2G High има и за 120 евро някъде... mr 12 volt

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, involar said:

 

А не се ли сменят и соленоидите (7бр за всяка скорост, 100лв бройка грубо казано) и сепараторната плоча?

Соленоидите се мерят с мултицет,  трябва да са по около 5.05 ома, единия само е към 11 ома. Сменят се ако не работят, а и мехатроника се сваля сравнително лесно, ако нещо се случи след време... а сепараторната плоча всъшност е гарнитурата на мехатроника и съм я написал по горе.

Screenshot 2019-07-27 at 22.07.45.png

Ето малко снимки:

 

Screenshot 2019-07-27 at 22.10.45.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.05.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.23.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.32.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.40.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.46.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.55.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.12.02.png

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, fxa said:

Соленоидите се мерят с мултицет,  трябва да са по около 5.05 ома, единия само е към 11 ома. Сменят се ако не работят, а и мехатроника се сваля сравнително лесно, ако нещо се случи след време... а сепараторната плоча всъшност е гарнитурата на мехатроника и съм я написал по горе.

Screenshot 2019-07-27 at 22.07.45.png

Ето малко снимки:

 

Screenshot 2019-07-27 at 22.10.45.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.05.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.23.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.32.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.40.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.46.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.11.55.png

Screenshot 2019-07-27 at 22.12.02.png

Ами това с соленоидите знам че се мери дебита който дават на няколко импуслни нива.

Ако казваш че само съпротивлението говори за състоянието му, добре.

Реално ако не прави проблеми значи няма смисъл от допълнителни харчове.

Аз примерно съм го планувал този ремонт и най-вероятно или ще си купувам рециклирана кутия (950 паунда) от Англия, или ще сменям всичко тук, зависи къде излезе по-добрата цена.

Едно нещо което съм чел че е доста важно е да се промие охлаждането на кутията, тоест тръбите и радиатора от старото масло и стружки. С времето били засядали там и после като сменяш маслото влизат обратно в кутията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблеми с хидрото, което беше рециклирано преди 5 години и от година насам тресеше и понякога не държеше на скорост. Оказа се счупен фрайлауф. Реално с кутията катоцяло нямах проблеми, но така или иначе беше свалена, а колата е на 250 000км по километраж??? надали е на толко, реших да я прегледам, почистя и сменя фрикционните дискове. Пък и колата е засилена доста над заводски предвидените 450нм и беше подходящия момент. Страшна тиня имаше вътре, сега ще работи още дълго време надявам се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fxaако ти си направил този ремонт и ти е за първи път - респект!

замисли се колко кутии за профилактика има в този форум само ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, fxa написа:

Аз имах проблеми с хидрото, което беше рециклирано преди 5 години и от година насам тресеше и понякога не държеше на скорост. Оказа се счупен фрайлауф. Реално с кутията катоцяло нямах проблеми, но така или иначе беше свалена, а колата е на 250 000км по километраж??? надали е на толко, реших да я прегледам, почистя и сменя фрикционните дискове. Пък и колата е засилена доста над заводски предвидените 450нм и беше подходящия момент. Страшна тиня имаше вътре, сега ще работи още дълго време надявам се.

Може ли малко инфо за профилактиката? Как се състои почистването? Напълно ли се сваля кутията? И къде могат да ми свършат добре работата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията се сваля и се разглабя на съставни части! Абсолютно всеки детайл се почиства и обезмаслява и се сменят абсолютно всички уплътнения, втулки и гарнитури. Сглабя се със специална паста наподобяваща грес, която впоследствие се разтваря в маслото. Да, запърви път отварям автоматична кутия, а къде могат да свършат работата качествено, незная. Точно поради тази причина реших сам да си я направя, все пак е на моята кола и исках всичко да е както трябва. Като за първи път ми отне 4 часа разглабяне и толкова събиране. Че даже я боядисах да изглежда като нова. Петък ще бъде качена на колата за пробата... 😎

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...