Mindburn Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Екстра 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 преди 2 минути, Mindburn написа: ОЕМ ли сложи или алтернативни? За задните амове, за разлика от предните, доколкото разбрах няма алтернатива. Континентал с 2години гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Аз имам едно леко петно на заден десен ам. Но съм го видял преди 6 месеца кат сменях дискове (малко след като я купих и преди покупка в порше след оглед нищо не казаха) и миналата седмица пак си седеше същото като минавах преглед. И преди 6 месеца и сега като минавах преглед ми казаха че ама бил тръгнал. Та се чудя, що за половин година нищо не съм усетил в поведението на колата, разлика в омасляването на амортесъора или нещо друго което да ме накара да го сменям? И какво значи "тръгнал"? Редактирано 18 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Карай си и не пипай нищо,при мен беше същото смених всичките за да съм сигурен че няма да има ороблем.Никой от майсторите не може да ти каже със точност дали е тръгнал.Освен на стенд, но естествено след толкова години да не са като нови. Редактирано 18 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 10х👍 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 45 minutes ago, sa6o977 said: Континентал с 2години гаранция Амортисьор или възглавница? Arnot ползват гума на Континентал за възглавниците, но не знам за амортисьори. ОЕМ-ските са на Монро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Ще видя какви са и ще пиша,че я оставих да сменят температурните датчици на дпф-а За възглавниците съм сигурен че са континентал, но за амортисьорите нямам спомен Редактирано 18 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Е те отпред са две в едно. Все тая. И отпред и отзад са си доста скъпички дори и алтернативите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 Вярно че не са евтини ,но особено предни смятам че е правилно и двата да се сменят при положение че са със амортисьора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Я така и така сме почнали за въздушното окачване да говорим. На някой случвало ли му се е при изгасен мотор и престой от почти 10 часа колата да е леко вдигната? Даже мога да кажа с колко (стойностите долу са спрямо началното мерене сутринта): след 3ч - предна лява + 4 mm, предна дясна + 4 mm, задна лява + 2 mm, задна дясна + 1 mm след 9ч 45 мин - предна лява + 4 mm, предна дясна + 6 mm, задна лява - 3 mm, задна дясна + 1 mm Задните възглавници са на 10 месеца, клапанния блок - на 8, предните амове + възглавници - на 5. Не е рециклаж, всичко ново. Жълтата лампа ми светва понякога. Сега съм метнал око на компресора, ама някой с идея все пак? P.S. - на ниво allroad я карам ... Редактирано 17 Октомври 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 (Редактирано) Ооо братле, не е мойто това - по колите съм мн слаб, добре че е тоя форум. От както съм я взел няколко пъти я оставях за денонощие на най високата позиция и нямах яд - така я заварвах. иначе на автоматично я държа не съм видял промяна. Редактирано 17 Октомври 2019 от Mindburn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Преди 9 часа, royce написа: Я така и така сме почнали за въздушното окачване да говорим. На някой случвало ли му се е при изгасен мотор и престой от почти 10 часа колата да е леко вдигната? Даже мога да кажа с колко (стойностите долу са спрямо началното мерене сутринта): след 3ч - предна лява + 4 mm, предна дясна + 4 mm, задна лява + 2 mm, задна дясна + 1 mm след 9ч 45 мин - предна лява + 4 mm, предна дясна + 6 mm, задна лява - 3 mm, задна дясна + 1 mm Задните възглавници са на 10 месеца, клапанния блок - на 8, предните амове + възглавници - на 5. Не е рециклаж, всичко ново. Жълтата лампа ми светва понякога. Сега съм метнал око на компресора, ама някой с идея все пак? P.S. - на ниво allroad я карам ... Така прави понякога ако не е нивелирано окачването както трябва,обърни внимание дали е малко по нестабилна във завои от преди да направш смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 С рулетка ли мериш, или гледаш данни от датчиците? При мен като я загася и слезна се вдига (олеква с моето тегло), а се нивелира едва когато я заключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) Колеги да попитам след по дълъг престой на колата да кажем вечер като я отключа сутрин плафоните в купето не светват,чак когато вкарам ключа,иначе ако е стояла по малко време няма проблем светват при отваряне на врата .Какво може да е според вас. Редактирано 18 Октомври 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 според мен имаш спад на напрежението и ги изключва, за да пести Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 преди 49 минути, Vasil82 написа: Колеги да попитам след по дълъг престой на колата да кажем вечер като я отключа сутрин плафоните в купето не светват,чак когато вкарам ключа,иначе ако е стояла по малко време няма проблем светват при отваряне на врата .Какво може да е според вас. Ако плафоните са ЛЕД, когато напрежението не е достатъчно просто не светват, или светват само някои. Това е добра индикация че има проблем с акумулатора. Примери напрежението когато не светят, най-вероятно е паднало под 12V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) Сутрин преди да запалиш и не са светнали плафоните виж в MMI на колко процента е акумулатора. Аз също мисля, че пада по някаква причина и затова си гаси някои модули за да не харчат ток. Погледни с VCDS дали няма грешки в батери менажера относно повишена консумация. Редактирано 18 Октомври 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) 2 hours ago, Audi V6 said: С рулетка ли мериш, или гледаш данни от датчиците? При мен като я загася и слезна се вдига (олеква с моето тегло), а се нивелира едва когато я заключа. С рулетката. Където спирам вечер не е равно, и по някой път в някой ъгъл е с малко надолу (5 - 6 mm). Ще взема тия дни да махна предпазителите на окачването (май са отдясно) или да откача плюса на акумулатора да видя за два дни какво ще стане. Като каза за датчиците като сменях амовете я нивелираха, гледали и показанията на нивомерите, пробвали с тежести по ъглите - викат мерят си коректно. То двата предните към март 2018-та ги сменях. Редактирано 18 Октомври 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Акумулатора е на 5 месеца,плафоните са обикновени не са лед, оказа се че има записана грешка в батери менаджера , ако може да ме насочите къде да търся проблема. Мерси предварително Friday,18,October,2019,11:29:01:16475 VCDS Version: Release 19.6.1 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H12 0490 Software Coding: Work Shop Code: WSC 00147 264 16840 Additional Info: 00091505DL von VA0 310314E04G Additional Info: Geraet 16840 VCID: 2317D6742ADD9BAF9C-8076 1 Fault Found: 02273 - Quiescent Current Stage 2 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 9 Reset counter: 255 Mileage: 189310 km Time Indication: 0 Date: 2019.10.12 Time: 20:20:56 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) Грешката казва че имаш утечка. Затова и ти пада напрежението на акумулатора всяка вечер. Редактирано 18 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 виж си плюсовата клема под капака след шофиране дали е гореща на пипане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 напълно студена е,често я проверявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Нещо добавяно (не фабрично)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 9 minutes ago, Vasil82 said: напълно студена е,често я проверявам търси утечка другаде - cd, mmi, navi когато е тъмно и си заключиш колата, стой до нея няколко минути - копчето за аварийки свети, докато колата не заспи. При теб вероятно няма да загасне. Понякога загасва, но колата се събужда, провери я и след 30 мин да кажем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 (Редактирано) абсолютно нищо няма добавено,преди няколко месеца като смених акумулатора ти ми беше казал за копчето и го наблюдавах загасваше след около 4-5 мин. и повече не светва,единственото което смених е dvd-то на навигацията, защото моето не работеше. Редактирано 18 Октомври 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts