Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

преди 2 минути, Mindburn написа:

ОЕМ ли сложи или алтернативни? За задните амове, за разлика от предните, доколкото разбрах няма алтернатива.

Континентал с 2години гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно леко петно на заден десен ам. Но съм го видял преди 6 месеца кат сменях дискове (малко след като я купих и преди покупка в порше след оглед нищо не казаха) и миналата седмица пак си седеше същото като минавах преглед. И преди 6 месеца и сега като минавах преглед ми казаха че ама бил тръгнал. Та се чудя, що за половин година нищо не съм усетил в поведението на колата, разлика в омасляването на амортесъора или нещо друго което да ме накара да го сменям? И какво значи "тръгнал"?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си и не пипай нищо,при мен беше същото смених всичките за да съм сигурен че няма да има ороблем.Никой от майсторите не може да ти каже със точност дали е тръгнал.Освен на стенд, но естествено след толкова години да не са като нови.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 minutes ago, sa6o977 said:

Континентал с 2години гаранция

Амортисьор или възглавница? Arnot ползват гума на Континентал за възглавниците, но не знам за амортисьори.

ОЕМ-ските са на Монро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя какви са и ще пиша,че я оставих да сменят температурните датчици на дпф-а

За възглавниците съм сигурен че са континентал, но за амортисьорите нямам спомен

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че не са евтини ,но особено предни смятам че е правилно и двата да се сменят при положение че са със амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я така и така сме почнали за въздушното окачване да говорим.

На някой случвало ли му се е при изгасен мотор и престой от почти 10 часа колата да е леко вдигната?

Даже мога да кажа с колко (стойностите долу са спрямо началното мерене сутринта):

след 3ч - предна лява + 4 mm, предна дясна + 4 mm, задна лява + 2 mm, задна дясна + 1 mm

след 9ч 45 мин - предна лява + 4 mm, предна дясна + 6 mm, задна лява - 3 mm, задна дясна + 1 mm

Задните възглавници са на 10 месеца, клапанния блок - на 8, предните амове + възглавници - на 5. Не е рециклаж, всичко ново.

Жълтата лампа ми светва понякога. Сега съм метнал око на компресора, ама някой с идея все пак?

 

P.S. - на ниво allroad я карам ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо братле, не е мойто това - по колите съм мн слаб, добре че е тоя форум. От както съм я взел няколко пъти я оставях за денонощие на най високата позиция и нямах яд - така я заварвах. иначе на автоматично я държа не съм видял промяна.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, royce написа:

Я така и така сме почнали за въздушното окачване да говорим.

На някой случвало ли му се е при изгасен мотор и престой от почти 10 часа колата да е леко вдигната?

Даже мога да кажа с колко (стойностите долу са спрямо началното мерене сутринта):

след 3ч - предна лява + 4 mm, предна дясна + 4 mm, задна лява + 2 mm, задна дясна + 1 mm

след 9ч 45 мин - предна лява + 4 mm, предна дясна + 6 mm, задна лява - 3 mm, задна дясна + 1 mm

Задните възглавници са на 10 месеца, клапанния блок - на 8, предните амове + възглавници - на 5. Не е рециклаж, всичко ново.

Жълтата лампа ми светва понякога. Сега съм метнал око на компресора, ама някой с идея все пак?

 

P.S. - на ниво allroad я карам ...

Така прави понякога ако не е нивелирано окачването както трябва,обърни внимание дали е малко по нестабилна във завои от преди да направш смяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С рулетка ли мериш, или гледаш данни от датчиците? При мен като я загася и слезна се вдига (олеква с моето тегло), а се нивелира едва когато я заключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам след по дълъг престой на колата да кажем вечер като я отключа сутрин плафоните в купето не светват,чак когато вкарам ключа,иначе ако е стояла по малко време няма проблем светват при отваряне на врата .Какво може да е според вас.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, Vasil82 написа:

Колеги да попитам след по дълъг престой на колата да кажем вечер като я отключа сутрин плафоните в купето не светват,чак когато вкарам ключа,иначе ако е стояла по малко време няма проблем светват при отваряне на врата .Какво може да е според вас.

 

Ако плафоните са ЛЕД, когато напрежението не е достатъчно просто не светват, или светват само някои. Това е добра индикация че има проблем с акумулатора. Примери напрежението когато не светят, най-вероятно е паднало под 12V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин преди да запалиш и не са светнали плафоните виж в MMI на колко процента е акумулатора. Аз също мисля, че пада по някаква причина и затова си гаси някои модули за да не харчат ток. Погледни с VCDS дали няма грешки в батери менажера относно повишена консумация.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Audi V6 said:

С рулетка ли мериш, или гледаш данни от датчиците? При мен като я загася и слезна се вдига (олеква с моето тегло), а се нивелира едва когато я заключа.

 

С рулетката. Където спирам вечер не е равно, и по някой път в някой ъгъл е с малко надолу (5 - 6 mm). Ще взема тия дни да махна предпазителите на окачването (май са отдясно) или да откача плюса на акумулатора да видя за два дни какво ще стане.

20191018_094435.jpg


Като каза за датчиците като сменях амовете я нивелираха, гледали и показанията на нивомерите, пробвали с тежести по ъглите - викат мерят си коректно. То двата предните към март 2018-та ги сменях.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е на 5 месеца,плафоните са обикновени не са лед, оказа се че има записана грешка в батери менаджера , ако може да ме насочите къде да търся проблема.

Мерси предварително

 

Friday,18,October,2019,11:29:01:16475
VCDS Version: Release 19.6.1 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 61: Battery Regul.       Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E    HW: 4F0 915 181 A
  Component and/or Version: ENERGIEMANAGER  H12 0490
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00147 264 16840
           Additional Info: 00091505DL  von VA0  310314E04G        
           Additional Info: Geraet 16840
                      VCID: 2317D6742ADD9BAF9C-8076
1 Fault Found:

02273 - Quiescent Current Stage 2 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189310 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.10.12
                    Time: 20:20:56

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката казва че имаш утечка. Затова и ти пада напрежението на акумулатора всяка вечер.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Vasil82 said:

напълно студена е,често я проверявам 

търси утечка другаде - cd, mmi, navi

когато е тъмно и си заключиш колата, стой до нея няколко минути - копчето за аварийки свети, докато колата не заспи. При теб вероятно няма да загасне.

Понякога загасва, но колата се събужда, провери я и след 30 мин да кажем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно нищо няма добавено,преди няколко месеца като смених акумулатора ти ми беше казал за копчето и го наблюдавах загасваше след около 4-5  мин.  и повече не светва,единственото което смених е dvd-то на навигацията, защото моето не работеше.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...