Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Привет колеги. Имам следния проблем. Чува се някакво супер неприятно скърцане от към пасажерската врата когато има неравности по пътя , дори като дам по рязко газ и спирачка. Направи ми впечатление че като вратата не е затворена напълно изчезва. Мислех че е от капака на бушоните но не е . Някой има ли представа от къде може да идва?😓

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Mindburn написа:

Колеги,

извинявам се за лаишките въпроси, но ще се радвам някой да ме просветли.

Тъй като времето взе да застудява, а аз имам печка с дистанционно в колата, какъв е принципа на работа на това чудо? Предния собственик ми каза че освен с пускането с дистанционното печката била настроена да се включва сама на не помня какви градуси температура и да не съм се чудел ако пушела отпред 😮. Бихте ли ми обяснили как точно работи тая печка и как се процедира с нея?

Благодаря!

Имаш меню да настроиш кога да се включва или да не се включва.Командва се от панела на климатроника има бутон setup

И си връткаш бутончетата след тва....

Преди 23 часа, Mindburn написа:

 😮

 

Със дистанционното си го пускаш от вкъщи преди да излезеш, а настройките са ако излизаш всяка сутрин по едно и също време да се включва каминката и да ти е топло на теб и на мАтора

Редактирано от sa6o977
Повтаря се
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, beast1122 said:

Привет колеги. Имам следния проблем. Чува се някакво супер неприятно скърцане от към пасажерската врата когато има неравности по пътя , дори като дам по рязко газ и спирачка. Направи ми впечатление че като вратата не е затворена напълно изчезва. Мислех че е от капака на бушоните но не е . Някой има ли представа от къде може да идва?😓

7 hours ago, CVT said:

Сигурно пантата се е разхлабила и вратата се търка в гумените уплътнения.

Ако е от търкане на уплътненията с това ще се разбере, мажеш обилно всички уплътнения. На следващия ден обираш остатъка и ако е спряло скърцането...панти, пропадане, заключващия механизъм и тн.

https://www.frenel.net/magazin/aksesoari/silikonova-smazka-za-uplatnenia/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Някой да има идея дали е възможно електрическият нагревател,който подпомага парното при студен двигател, да се кодира ,и вместо да се включва при температура по ниска от 5градуса,да се промени да кажем на 10градуса или нещо такова :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се кодира, но можеш да идеш на някой майстор да ти изкара едно ключе някъде и да можеш да го принуждаваш да се включва когато не е включен. Не знам обаче дали това ще помогне за по-бързо затопляне на кабината, защото ако това е начина защо фабрично не са го направили да се включва на по-висока температура‽

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, sa6o977 написа:

Със дистанционното си го пускаш от вкъщи преди да излезеш, а настройките са ако излизаш всяка сутрин по едно и също време да се включва каминката и да ти е топло на теб и на мАтора

 

За да топли и мотора трябва да е настроено през vcds иначе топли само купето или поне при мен беше така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да споделите идеи къде е удачно да се сложи USB порт в колата?

При Шкода Октавия фабричното решение е с кутийка под климатика. Дали може да се направи нещо такива и при нас?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дигитален чейджър, ако искаш пили на лс

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, stanislav85 написа:

Колеги, може ли да споделите идеи къде е удачно да се сложи USB порт в колата?

При Шкода Октавия фабричното решение е с кутийка под климатика. Дали може да се направи нещо такива и при нас?

 

 

Относно локацията, най-добре е да е в жабката където не се вижда. USB порта не е нещо красиво, а пък със забити флашки, различни на форма и цвят ще е още по-зле ако се вижда. Аз имам два порта които ми излизат в жабката, единия използвам за флашки, а за другия съм закачил един 250 GB SSD диск форматиран като флашка в който държа колекция от филми и музикални клипчета.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, P_PETKOV написа:

 

За да топли и мотора трябва да е настроено през vcds иначе топли само купето или поне при мен беше така. 

Може ли подробности. Имам кабел, а може и да е настроено..знам ли..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.10.2019 г. at 20:05, Mindburn написа:

 

😮

Печката работи под определени градуси,щот имала някъФ датчик и не можеш да я пуснеш принудително.Поне така ми обясни майсторчето дето гледа моята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих менюто в ММИ. Има зададени някакви часове сутрин. Но като цяло в полето aux. Heater стои на off. Като застудее ще я тествам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой знае ли какъв парт номера на пластмасовата капачка, която стои на левия и десния подкалник на 4F2. Тази, която се маха за достъп до крушките на мигача.
Или съм ги изгубил и двете едновременно или по - скоро някой си ги е харесал.

Не намирам в нета изобщо това чудо..

P.S. Намерих номера на капачката:  4F0809967B

Ако някой знае къде продават във Варна ще съм благодарен.

Редактирано от miro299
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не, искам само леко да го освежа има някви супер незабележими драскотинки и това е всичко си е супер просто леко освежаване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! нов сим в форумa
моля ви помогнете ми колеги 
имам проблем с музиката ми когато е топло времете има звук когато е студено няма звук има само пукнатини ауди a6  bose sound 2009
отворих усилвателя чистих вътре но пак е същото..когато карам колата около 200 км без да я гася звука си идва даже съм пробвал преди да се кача в колата истоплил сим усилвателя с сешоар и звука веднага си идва без да карам колата един ми каза Bios витре не знам какво е и колата ми е с шибидах... да не би да е един бушон или да ми кажете къде трябва да запоявям вътре в усилвателя  и даже съм чул за сгрешно uptade firmware MMI3G как да разбера да ли е  аптейтнат мми .проблема търся от една година..и даже имам проблем с акумулатора губи ток някой път карам колата изгасвам и пак пробвам неще да пали
мерси предварително.. 🙁

Редактирано от rs66666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на някаква студена спойка ми звучи в усилвателя. Трябва да намериш сервиз, в който наистина разбират, че на колеги им ги дадоха почти в кашон на части на някои прехвалени места.

Иначе за падането на акумулатора: причините може да са много, но аз ти препоръчвам да започнеш от най-лесната за хващане - след като си карал колата, слизаш, отваряш капака и пред пасажера под капака има плюсова клема под едно червено капаче, пипаш дали не е загряла/топла. Ако е, отиваш да ти направят този кабел да не грее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

отново благодаря на @CVT и @GiN, поръчах си от zimber tools едно малко по-различно от предложеното, свърши ми работа и успях да сваля рамената. Това пред шофьора излезе по-трудно, че няма място от пантата на капака. 

Смазах си механизма за чистачките, беше смазван и си личеше, а от 2 години не е, явно преди това.

Мислих, че няма да има листа и тиня, но имаше на места между агрегатите, достъпът е много труден, но доста добре почистих, ако не сте го правили - препоръчвам.

След това рамената на чистачките не съм ги зачуквал, а колкото влезнаха с гайката и на ръка, движат се по-леко, така че изглеждат наред.

Едно питане относно air quality sensor - даваше ми short to ground, взех си нов сензор и пак ми дава същата грешка, а ме дразни.

Някой знае ли къде отива кабелчето за сензора? Влиза някъде под кутията на вентилатора и незнайно къде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...