Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

С флаш на таблото.

Препоръчвам Krematop, но на теб май не ти е удобен.

Аз пък съм решил да си пооправя записите в телефонния указател на смартфона (записвал съм хората в телефона както ми е паднало) за да мога да си направя записи с адреси в навигацията и да си ползвам активно гласовите команди в колата. За целта обаче ще ми трябва инструкция за ММИ 3г Хай на английски, тъй като в колата командите ги няма на БГ и английския е езика който ще ползвам. Имам книжка но е на немски, а от тук съм си свалил на БГ. Някой може ли да ме насочи от къде да набарам инструкцията на английски?

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, georgigty said:

Здравейте, колеги чудя се от известно време дали да сложа нормално окачване. Сега съм със спортно червените амортесьори,но ми се иска колата да е малко по-висока аа и доста твърдо вози сега. Въпросът ми е има ли смисъл, ще се подобри ли возията с 18ки джанти и само амортесьори плюс прожини ли трябва да смена. Благодаря 

аз съм със спортното окачване и 17'' и си вози идеалка. Преди я карах с 19'' и не се издържаше наистина. Освен и разликата между 17'' и 18''  да е голяма, а колеги казват, че не се усеща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от къде да си намеря букса за моторчето на ръчната спирачка,четох някъде че имало с кабела до вътре в купето да се запои защото ако се снаждал отвън имало вероятност да се къса постоянно заради влагата или да се окислявал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерил съм чисто нов ексклузив волан ауди на добра цена, но няма пера. Може ли да си прехвърля моите сравнително лесно и красиво? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. Да, тя кожата отзад ще е цяла и гладка. Ще трябва да я режа, не знам дали под нея ги има местата за перата, но не ми е оферта да давам пари, преправям много или да остана без пера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цветовете и шевът, няма нищо друго различно. Чисто нов е и е в цвета на кожата на колата, затова и ме радва, иначе сегашният ми е черен с бял шев.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги струва ми се че антифризът е малко над нормите, дали да източвам малко или да си остане така? d9e002d73438b057ff59c622900961fd.jpg

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги влизат ли гуми 225/55/17 или да взема стандартния размер 225/50/17? Колата е S Line, а джантите са от А5 ширина 7.5 с ет28. Не ми е проблем разликата на километража, ако влизат предпочитам да се вдигне колата малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че разликата е във височината, но не мога да преценя ще опират ли. В момента съм с 255/35/19 и няма много място, а сега ще слагам зимата 17ки, но джантите са без гуми и не мога да преценя. 

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

извинявам се за лаишките въпроси, но ще се радвам някой да ме просветли.

Тъй като времето взе да застудява, а аз имам печка с дистанционно в колата, какъв е принципа на работа на това чудо? Предния собственик ми каза че освен с пускането с дистанционното печката била настроена да се включва сама на не помня какви градуси температура и да не съм се чудел ако пушела отпред 😮. Бихте ли ми обяснили как точно работи тая печка и как се процедира с нея?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес по някаква причина чистачките отказаха. Нито на автоматично нито ръчно не ги подкарва.....моторче може би?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, pe6koo написа:

Най-вероятно е моторчето, ако искаш пиши ми на лично, имам няколко.

 

 

Сега се качих в колата и когато пусна чистачките чувам моторчето отпред в ляво как заработва но нищо не се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официалната програма за поддръжка пише да се смазва механизма на всеки 30 хил. км, ама в повечето случаи май не се прави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се е разхлабила централната му гайка и да превърта в рамената щом се чува, че върти. Действително проблема е в блокирането на механизма на чистачките и е хубаво от време на време да се смазва.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...