Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

@OvivO утре ще пробвам блягодаря ти

нещо да знаеш колега за can getaway и за дачик за аклуматора 

можеш ли да ми кажеш куде може да е студената спойка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Аз бях питал преди време за разликата между 3.2i и 3.2fsi. Питам защото като гледам обяви в мобиле и там на някои на корите над двигателя пише V6-3.2, а на други си пише V6-3.2FSI. Има ли разлика в двигателите и кой става за газ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде се намира този Engine Speed Sensor (G28) тъй като ми дава грешка и предполагам е изгорял? Всъщност този сензор за какво е и има ли връзка със средния разход който ми показва на таблото, тъй като от както я имам тази грешка когато колата работи на място, средни разход от борд компютър 1 расте и стига до 30-40 което е лудост, обаче ако съм в движение всичко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, n0pain0gain написа:

Някой знае ли къде се намира този Engine Speed Sensor (G28) тъй като ми дава грешка и предполагам е изгорял? Всъщност този сензор за какво е и има ли връзка със средния разход който ми показва на таблото, тъй като от както я имам тази грешка когато колата работи на място, средни разход от борд компютър 1 расте и стига до 30-40 което е лудост, обаче ако съм в движение всичко е нормално.

 

На 3.0тди датчикът се намира над лявото вътрешно каре.Почти не се вижда от никъде,докато не се свалят някои неща.Кабелът му се нагрява доста от изпускателната система,понеже минава близо.Странно е,че изобщо колата пали,защото при проблем с него-няма палене.За разход по борда,едва ли влияе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е и буксата за ЕГТ сензора при коли с ДПФ. По принцип колата трябва да пали при повреда при един от двата датчика тоя на коляновия вал или тоя на разпределителния и да застане в определени обороти да може да се придвижиш някак си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес пак се появи лампата на Еърбега - 

1 Fault Found:

9439771 - Front Passenger's Side Airbag Igniter

          B100A 1B [136] - Resistance Too High

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Четох доста по темата но не видях подробно описание, снимков материал или видео с чиято помощ бих могъл да си прегледам буксата под седалката. Тая букса на самата седалка ли е или е под капачето на пода от който излиза сноп с кабели?

Може ли някой да помогне с линк или нещо такова за да се ориентирам?

Също така видях че може да се деактивира с Вагком, та като краен вариант дали ще свети лампата при това изключване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,има ли особенна разлика във возията между 17 и 18 цола джанти за 4ф авант?

С s_line окачване съм и карам на 17 цола лято/зима?Мисля за лятото 18 да слагам,че си харесах един комплект :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои казват, че няма разлика особена, но и зависи с какви гуми си на 17'' и ще си на 18'' като височина.

Бях с 19'' лятото и си возеше много твърдо със спортно окачване. Огромна разлика спрямо двата комплекта 17'', които взех последствие. Не само като возия, инерция на колата и прочие. Гледай да са оригинални 18'' и да са максимално леки, че всеки килограм на главината се усеща много. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам 245/45/18 и си вози супер, окачването е нормално. Имахме и 4ф-ка със спортно окачване и я карахме с 245/40/18, возеше стегнато, не ни беше твърдо. Но всеки има различни рвзбирания/очаквания за возията, много е индивидуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за коментара колеги.

Харесал съм модела с тънката спица 18ка от олроуд 4ф,с ET38 е и мисля,че ще застанат добре на моят авант :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случи ми се, че си смених крушката за задна в десния стоп с led крушка, свети по-силно, когато давам назад. Забелязах, че на всяка минута премигва, когато компа я чеква. Добре, имам си резистори, монтирах един на кабелите, които отиват към стопа - кафяв по-дебел, предполагам плюс и един зелено-черен, който видях по пистата, че отива на пъпката на крушката за задна...

ем, да, но продължава да си мига, някой да го е лекувал това? Ще трябва да си сложа нормална крушка. DRL съм с лед осрам и сложих резистори, никакви грижи и не премигват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махнах лед лампата на задната и си върнах халогенката...ако някой има идея как да спре да мига, ще се радвам да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам 100Ω 10W циментови резистори (или каквито близки стойности имат на склад) и ги свързвам паралелно и последователно по формулата докато намеря максимално-високото съпротивление при което няма мигане и няма грешка за изгоряла лампа. След това слагам няколко в комбинация да правят точно това съпротивление и ги лепя с обикновен силикон някъде по металната част. Струват стотинки, ето линк: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според описанието тези от 4-6 включват и пасажерския колан. Пробвай ги всичките и избери това което ти върши най-добра работа. Аз така направих на времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, n0pain0gain said:

Някой може ли да ми каже каква е разликата между 1-3 и 4-6 респективно.

Screenshot_20191110-143013_Chrome.jpg

това е свързвано с кодирането на звуковия сигнал за колан или лампичката на таблото?
ония ден си мислех да потърся как мога да спра самия звук, а лампата на таблото да си свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...