Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Честита Коледа!
Колеги волана става все по зле ден след ден, какво мога да измисля по въпроса? 8a88fe8413444529af7face9e64685b8.jpg

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е изключвано при мен,само ремап...
Доволен ли си в поведението на колата и трансмисията след ремапа?
Разхода промени ли се?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, djuni_ibiza написа:

Честита Коледа!
Колеги волана става все по зле ден след ден, какво мога да измисля по въпроса? 8a88fe8413444529af7face9e64685b8.jpg

LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

боядисване , претапициране или друг по запазен. Има в нета комплекти за боядисване може да се пробваш и в най добрия случай ще издържи 2 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само претапициране при добър майстор. Всичко друго е ден до пладне, че и по-малко. Моя ми го направи един пич който има ателие на мегдана в с. Герман. Много ми хареса как стана и се върнах при него да ми претапицира скоростния лост и ръчната с надупчена кожа.

 

IMG_2956.thumb.JPG.098cb0faa23b561f6c76060d1431ecd0.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[mention=87515]ники 125кс.[/mention] Бих казал,че съм доста доволен,всичко е в положителна посока [emoji4]
Ок, Благодаря!
Къде прави ремапа?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, kikson1979 said:

Нищо не е изключвано при мен,само ремап...

 

1 hour ago, ники 125кс. said:

Ок, Благодаря!
Къде прави ремапа?

И за мен е интересно кой, къде?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко установих, че не ми светят крушките за мъгла отзад. И в единия модул с вага ми дава грешка за двете крушки. Стоповете ми са лед, колата е комби 2006г. Свалих крушките и видях, че са халогени, пробвах ги и светят на акомулатора, но отзад на стоповете не искат. Проверих с мултицета и установих, че идват едно цяло и нещо волта само. Каква може да е причината?
Някой има ли схема на кабелите на стоповете (вътрешните) на багажника?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове някой да ме светне със следната грешка, че вече ми идва в повече с този варел...  та акумулатора е кодиран правилно, генератора зарежда 14.30, мога да запаля 100пъти и да няма проблем, но ако я оставя 10мн да работи сама всичко светва и влиза в авариен режим.. реално всичко което може да е проблемно е сменено и никакъв ефект /инструмент клъстър, управлението на климатроника, кабелаците са проверени, и с 2та ключа го прави../ сложих друг акумулатор и филма пак същия... :😑 ннякой нещо ? 

Шие грешка и за спряна консумация в батери регулатора..20191228_194409.thumb.jpg.b08636077e00077cc29783966b079fcb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гаден проблем, според мен трябва да провериш на ново всички компоненти и то бавно и спокойно...

Кабелите особено добре.

 

Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255) faulty

Кабелите под кормилната колона също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е проверено поне 10 пъти през последната седмица, кабелаците са просвирени всичките и са здрави, батерията на първия ключ е сменена /усъмних се в нея/ нямаше разлика, пробвах с втория ключ пак няма разлика, бушоните и релетата в цялата кола са прегледани и всичко работи, батери регулатора сменен, патрона на +совата клема сменен, алтернатора сменен и ефект нулев.. вече взе да ми омръзва.. странното е защо като работи тогава бута акумулатора а като седи няма проблеми... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДР Колеги тярся да закупя крепежни елементи  за декоративна кора  ауди а6 4ф 2008  кората е налична липсват  крепежите на двигателя  от каде може да се купят 

 

https://www.avto.bim.bg/images_parts/big/57965.jp   мисля че нещо подопбно трябва да е ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, eltan said:

ЗДР Колеги тярся да закупя крепежни елементи  за декоративна кора  ауди а6 4ф 2008  кората е налична липсват  крепежите на двигателя  от каде може да се купят 

 

https://www.avto.bim.bg/images_parts/big/57965.jp   мисля че нещо подопбно трябва да е ?

 

№9 от тая схема ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда управлението на турбинаа да се предава. Част от грешката е за прегряване, всичко сток ли е около турбината или някой е пропуснал някъде някой термощит?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбира се, освен ако не си я оправиш сам или някой приятел на улицата. Писал си едно и също в 3 теми, не е нужно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за съвет... Докато си сменявах фаровете снощи, и след като бях свалил въздушния филтър, забелязах масло идващо от турбото. И хоп, новогодишна изненада. Яко луфт. Лопатките почти се докосват до корпуса. Аксиален няма, но това изобщо не ме успокоява. Китайско нямам намерение да сложа, дайте съвет да рециклирам ли или да търся втора ръка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали маслото е дошло от маркуча, който идва от картерната вентилация или от самата турбина. Масов проблем е на 3.0tdi това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...